X-Rust Presents: MULTIPLIED IV - CURLE NIGHT @Klubi, Tku

49 posts, 3 pages, 4,125 views

Avatar
#21 • • happosepi Guest
Mielenkiintoiselta näyttää, inee wua.
Avatar
#22 • • Kalle Karvanen Guest
Soittoajat:


Mainstage:

2100-2330 CRC
2330-0030 ARTIFICIAL LATVAMÄKI *LIVE*
0030-0300 FADER


Second Stage:

2100-0300 SIR LILPORRIDGE, JOONA PUU, KALLE KARVANEN
Avatar
#23 • • crc Guest
5 päivää... mä otan varmaan mukaan jotain "vanhempaa" ja "acidia" ... mutta myös tyylistäni poiketen jotain "trendikkäämpää" ja "mnml":ia. antaas kattoo!
Avatar
#24 • • näköradiomies Guest
ota mitä otat, mä otan kaljaa nyt ja puhelun omenaan:) täällä nähdään toivottavasti:)
Avatar
#25 • • burdock Guest
joo luulen että tosiaan kakkospuolella tulee italoa jonkin verran... mutta lisäksi vähemmän kuultua 80-luvun funk/r'nb soundia, 80-90 luvun italo dancea (joka ei siis ole italoa) ja kaikkea muuta joka poikkeaa hyvinkin paljon pääsalin linjasta. meikä kaivaa luurangotkin kaapista ;)
Avatar
#26 • • lelle Guest
Ja vielä pienenä houkuttimena HAPPY HOURista halvemmat juomat yhdeksästä yhteentoista.
Eli kannattaa saapua ajoissa.
Avatar
#27 • • Needless Guest
Tänään. Tänne. Heti ja pian. Piis.
Avatar
#28 • • Lank Guest
Joo tänäään kyl ehdottomasti tänne =)
Avatar
#29 • • UG Guest
Tänne tänään! Keltaiset ukot roikkuvat jo katossa ü
Avatar
#30 • • jarier Guest
joojoo tänne tänään plur
Avatar
#31 • • ipe Guest
joojoo tulin just jatkoilta kotiin prujl

Vittu latvamäki oli kovin ikinä! :heart:
Avatar
#32 • • näköradiomies Guest
turun ilmasto ja alkuillan halpa olut tekivät illasta täydellisen kaaoksen, kivaa oli kumminkin vaikka takasintulomatka turusta olikin kivuliasta toimintaa hurjankokoisen krapulan takia:)
Avatar
#33 • • crc Guest
oli kyllä kestit! oma kisakunto oli vähä hakusessa alkuillasta, mutta kyllä se siitä sitten nousuun lähti, siinä missä muilla se taas alko pettämään :) .. aki oli taas aivan omassa kuninkuusluokassa! oululaisille muutenkin erityisplussa mittavasta roadtripistä!

pasille kiitokset jatkoista ja anteekspyynnöt sängynvaltauksesta :)
Avatar
#34 • • happosepi Guest
Hyvä meno, kiitti X:lle! Latvamäki oli sairaan tiukka ja Faderin settiäkin tuli diggailtua, CRC:ta ei kerenny kuuntelemaan :( Mut diskohuoneen kopla veti kyllä pisimmän korren, tunnelma oli kuuma!
Avatar
#35 • • jarier Guest
kowat bileet. crc, latvamäki, fader - kaikilta todella hyvää saundia. pikkuhuoneessa myös lupsakkaa menoa koko ilta.
Avatar
#36 • • sektori Guest
hyvä latvamäki,crc, yms sakki.
Avatar
#37 • • Homegrove Guest
Oliko mulla kivaa?
Avatar
#39 • • crc Guest
komeit räpsyj.. meikän levytki päässy kuvaan :)
Avatar
#40 • • Kalle Karvanen Guest
Huh, olipas bileet!

Kiitokset X-Rustin porukalle, soittajille, vj:lle, Klubille ja kaikille hienoille ihmisille jotka saavuitte paikalle ja teitte näistä upeat bileet. Itsellä oli alkuillan pienistä teknisistä ongelmista selvittyä tunnelma katossa ja sen jälkeen se nousikin katon läpi. Pääpuolen esiintyjistä on paha sanoa mitään koska missasin melkein kaiken siltä puolelta. Aika kuluikin pienessä, kuumassa ja hikisessä homodiskossa. Jumalauta mikä meininki siellä oli! Oli ihan perkeleen kivaa soitella. Kiitoksia!