Gemini - The Kingdom Of Maximilian (progetrancee)

9 posts, 1 page, 1,858 views

Avatar
#2 • • sektori Guest
jaha chicagon vanha houseäijä gemini ruvennu tekeen trancea :O
Avatar
#3 • • E.C. Guest
Ei tullu tutkittua historiankirjoja nimeä keksittäessä...
Ja nyt kyseessä on sentään oikeat kaksoset: Gemini = kaksonen :D
Avatar
#4 • • blastic Guest
Mites mulla tulikin tästä mieleen Layo & Bushwackan Deep South :D

Mut kyllähän tää on oikein mukava tämmönen vähän rauhallisempi progeviisu.
Avatar
#5 • • borg nagar Guest
Mukavaa että on lepposa meininki. En tienny että progetrance on tämmöstä. Eihän tässä oo ees krässejä eikä sampleCD-bongolooppia. Tä-tä-tä-tä-täkätäkätäkä -fillitki puuttuu. Sitte tässä on hyvä melodiaki. Outoa.
Avatar
#6 • • crc Guest
originaali nimi kyl projektilla (itekkin oon kaksonen) .. discogsissa 10 kpl samannimisiä artisteja +2 labelia :)
Avatar
#7 • • P.Korhonen Guest
Pitänyt monta kertaa sanoo tästä jotain, mutta on aina unohtunut.

Musta paras "demo" pitkään aikaan. Loistava melodia ja jotenkin tutun kuuloinen, mutta ei pysty yhtään muistaa mikä tosta tulee mieleen. Stereokuva on hieno, miksaus puhdas ja rauhallinen rakentelu toimii. Snarerollien ja crashien puuttumisesta tulee tosiaan pelkästään plussaa.

Ainoot valittamisen aiheet on täysin mielikuvitukseton artistinimi, kumisaapaskick ja mä olisin kaivannut yhtä pidempää breikkiä missä ei olis kickiä rikkomassa fiilistä. Vois olla ehkä myös vähän lyhyempi/tiiviimpi paketti.. mut en mä valita, vitun hyvä.
Avatar
#8 • • E.C. Guest
Joops. Pitänee siirtyä vanhaan kunnon "Veljekset Heiskanen" -nimeen, se ei ainakaan ole kovin yleinen.hehheh...
Jeps. Mut lisää ajatuksia vaan kehiin, biisistäkin myös :D
Avatar
#9 • • crc Guest
gooatrancejudanssit ja muut suihkis vuihkis effektit pois ja vähä rupee rumpuihin ja melodiaan ni toimis