Blender - Energizer VOL 2 (Hard Trance)

22 posts, 2 pages, 7,247 views

hrdkvr

Posts: 3,929

#2 • • hrdkvr KURGO
OHHO kuulostapas hyvälle toi edellinen oli pitkään kuuntelussa...
mukana on vielä shokkin loista kipale josta duon toinen jäsenistä on näköjään tehnyt siitä mixin jota en oo vielä kuullukkaan...*odottaa*

mutta se mikä on nyt erikoista niin sun omien biisien määrä setissä...
siis jos en väärin muista niin tää spaceheads on sun ja jonkun kaveris proggis.. ja mikä plussa oot saanu nousevan tähden paon messiin...

laitan varmasti huomenna imuun ja kuuntelen ja sitten kommentoin

--
-keep it hard-

blender

Posts: 2,552

#3 • • blender Arcade | KAIKU

hardikaveri:

mutta se mikä on nyt erikoista niin sun omien biisien määrä setissä...
siis jos en väärin muista niin tää spaceheads on sun ja jonkun kaveris proggis.. ja mikä plussa oot saanu nousevan tähden paon messiin...



Joo kolme omaa biisii o joukossa... spaceheadzit (tuken kans tehtyi) ja toi paocalan kans tehty mun remiksaus...

Niistäkin saa antaa palautetta toki... toi oh my godin masterointi on kyl kesken...
Ja tohon paocalan ja mun biisiin tulee hieman kovemmalle melot.. muuten ovat aika purkissa..
hrdkvr

Posts: 3,929

#4 • • hrdkvr KURGO
no ton oh my godin oonkin jo kuullut...ihan jees..
mutta jos pao on hyväksyny sun tekemän remixin niin sen on oltava jo hyvä..mutta heitän sit ku oon kuullu

--
-keep it hard-

blender

Posts: 2,552

#5 • • blender Arcade | KAIKU

hardikaveri:
no ton oh my godin oonkin jo kuullut...ihan jees..
mutta jos pao on hyväksyny sun tekemän remixin niin sen on oltava jo hyvä..mutta heitän sit ku oon kuullu



Ensinnäkin toi on tuorein toi oh my god, jos et viel oo xp previkkaa kuullu ni et varmaa tota versiookaa... mun ja paon biisist se et tuo on kyl ns. mix ku alkuperästä ei olekkaan.. on vaan blender mix, ja toivottavasti piakkoin myös paocala mix... *joo*

soitin mä sille ja tykkäs se kyl tostakin (ei me hyväksynnästä puhuta *hih* )... piti laittaa miksi cdnä sille ku sil ei oo enää kiinteetä nettii...
enrg

Posts: 2,040

#6 • • enrg
ihan kiva miksaus. Miksaus parempaa kuin edellises.

Veditkö paljonkin kompuraa miksaukseen kun tuntuu et korvat halkee *hymy*
..vaikka mielummin kovalla kuin hiljaisella.

kivoja noi teidän uudet biisit.
blender

Posts: 2,552

#7 • • blender Arcade | KAIKU

enrg:
ihan kiva miksaus. Miksaus parempaa kuin edellises.

Veditkö paljonkin kompuraa miksaukseen kun tuntuu et korvat halkee *hymy*
..vaikka mielummin kovalla kuin hiljaisella.

kivoja noi teidän uudet biisit.




En mä nyt kauheesti, oli jo kyl nauhotuksessa luokilla ja siitä varmaan johtu et oli nii koval kompuran jälkeen.. se yks vaihto tais vähän säröks mennäkkin... *plur*

Kiitoksia vaan, kiva että tykkäsit uusista *hymy*
visgi

Posts: 4

#8 • • visgi
Tosi kovaa settiä! Hyvät biisivalinnat ja kelpo vaihtumiset. Itse tehdyt biisitkin sopii hyvin mukaan. Tänää ja eilen tullu soitettuu hiukan monta kertaa. *nauru* Minä ainaki diggaan =)
hrdkvr

Posts: 3,929

#9 • • hrdkvr KURGO
joo-o oli ihan jees setti, toi oh my god oli joo vähän muuttunu siitä ensimmäisestä versiosta.. parempaan päin onneks ja noi muut sun omat biisit oli sellaisia piristävän ravemaisia....
ja paon vika vääntö oli taas loistavaa , mutta noi muut biisit ei taas oikee sytyttäny...


miksaus tekniikka oli ottanu harppauksen eteenpäin...
se oli oikeestaan ihan samaa tasoo mitä mullakin eli välillä joku laukanyritys mikä sitten äkkiä korjataan..

kiva setti kaikenkaikkiaan.. jää kuunteluun

--
-keep it hard-

efo

Posts: 1,908

#10 • • efo Laserpoint
Teknisesti paljon parempi kuin edellinen. Hyvin on miksaus taidot kehittyny. Mut sit taas biisit niin joo*igor* oli muutama raiskattu pitchillä aika pahasti mun makuun. Sitten Expanderit ja muut flutlichtit ei oikeen enää jaksanu paljoa kiinnostaa, sen verran niitäkin kuunnellu. Loppua myöten tuli Cocooma sessioita jotka on sitä samaa soundia niin välillä tuntu et ettei biisi vaihdu koskaan. Propsit kuitenkin omasta tuotannosta jotka olikin tän levyn hyvät raidat.

8/10
*piis*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

blender

Posts: 2,552

#11 • • blender Arcade | KAIKU
kiitoksiii palautteest ja lisää vaan kehiin *hymy*
Howdy

Posts: 7,955

#12 • • Howdy Oldie
downlod2.gif

--
Käpy vailla vertaa

Avatar
#13 • • Mr. Jenkins Guest
Loistavia biisejä, mutta
Äänentasot hyppivät mun korvaan tosi kökösti aika-ajoin. Tempo oli kanssa liian nopeeta IMO.
Mitään ''elämys'' kohtaan en itse saanut. Miksaus oli koko matkan suoraa tietä ylinopeudella.
UnityF

Posts: 15,721

#14 • • UnityF joo just se
Mä tykkäsin tästä setistä ja erityiseti tosta omasta tuotannosta.*joo* Biisit oli todella hyviä ainoo et mä oon kyllästyny tohon cocoomaan joten se oli ainut miinus...Mut kyl on tullu kuuneltuu aika pljonki tätä settii joten nyt jään oottamaan innolla seuravaa settii...*joo**joo* toivottavasti siihenki tulee omaa tuotantoo.*pihkassa*
Meke

Posts: 2,083

#15 • • Meke GT Digital, BCN Records
Jeh..Blender rocks

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

blender

Posts: 2,552

#16 • • blender Arcade | KAIKU
Elikkäs tein jo energizer vol 3:sen, mut en aatellu laittaa nettiin sitä kun tuli niin hyvä *plur*

Jos ketä kiinnostaa se uus miksaus ni postia tohon osotteeseen tai privaa tänne,

[email protected]

tyyli on ehket vähän kovempaa ku aikasemmat, tempo koko miksauksen ajan 170 bpm ja alkuun vähän ravempaa hard trancee ja lopussa sit hard nrg biittii... kesto on 61 minsaa suurinpiirtein...
Rocca

Posts: 3,064

#17 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
VOI POJAT mä rakastan tätä settii kolmone on aika must ostos tää musa on *sydän* lähellä ei voi muutakaan sanoo ku Houli Mouli .....*joo**hymy**nauru*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

NextAce

Posts: 2,505

#18 • • NextAce Alienated
Oli kyllä aika maistuva setti..ois tosin voinu olla hieman nopeempaa*pahis* Mutta tykkäsin kyllä muuten*plur* Kaipa se toi 3 täytyy sulta ostaa..*piis*

--
-Alienation-

-----

blender

Posts: 2,552

#19 • • blender Arcade | KAIKU
joo tosiaankin... tää 160 bpm on jääny uusimmasta pois... elikkäs uutta settii oon soitellu vaan 170 bpm lasissa ja ravee/hard trancee luvassa paljon... muutama energisempi ja rankempi loppuun :D nää hitaat alkaa jo kyllästyttää *plur*
NextAce

Posts: 2,505

#20 • • NextAce Alienated

blender:
joo tosiaankin... tää 160 bpm on jääny uusimmasta pois... elikkäs uutta settii oon soitellu vaan 170 bpm lasissa ja ravee/hard trancee luvassa paljon... muutama energisempi ja rankempi loppuun :D nää hitaat alkaa jo kyllästyttää *plur*



Asiaa!!*plur**plur*

--
-Alienation-

-----