YLE24 näyttää syksyllä Monty Pythonia!

7 posts, 1 page, 1,504 views

Avatar
#2 • • sonni Guest
höpöhöpö, complete lentävän sirkuksen saa dvd:llä!
Avatar
#3 • • Loopy Guest

Holy mother of god!

http://www.yle.fi/teema/id8412.html


Tämänkin tiedotteen saamiseksi piti turvautua plattariin.

Mihin mun TV-lupamaksu laitetaan, koska ainakaan markkinointia sillä ei kateta.
Avatar
#4 • • A-E Guest
Helmi juttu kyllä, vaikka jo onkin noi kaikki leffat ja jaksot dvd:llä.

Suosittelen muuten kaikki Montyn faneja ostamaan juuri kauppoihin saapuneet Do not adjust your set ja At last the 1948 show tuplat dvd:t.
Avatar
#5 • • _U Guest

Holy mother of god!

http://www.yle.fi/teema/id8412.html


Tämänkin tiedotteen saamiseksi piti turvautua plattariin.

Mihin mun TV-lupamaksu laitetaan, koska ainakaan markkinointia sillä ei kateta.



Mä oon nähnyt kerran sen mainoksen tv:stä. Mutta toisaalta, en kyl töllöä pahemmin kattele, mut lupamaksut maksan. Eikä YLEn politiikkaan kuulu pahemmin mainostaa, koska YLE on tarpeeksi fiksu tietääkseen, että rahaa säästyy kun luottaa muiden medioiden kuten esim. netin ja lehtien ilmaiseen mainostamiseen. MTV3 ja Nelonen ovat pinnallisella mainoskampanjoinnilla mielestäni pilanneet monta loistavaa sarjaa ja elokuvaa aivan älyttömällä mainostamisella. Eipä pahemmin oo hohtoa kattoa jotain leffaa, kun melkein joka mainostauolla, breikillä näytetään trailereita ja hehkutetaan esim. "uskomatonta fantasiaseikkailua", kun todellisuudessa leffa oli täys floppi ja juuri kukaan ei siitä välittänyt. Mut joo, kärjistystä, mut näin mä kelaan, mut en väitä olevani oikeassa. Mut sen tiedän, että sanoissani on jotain perää.
Avatar
#6 • • sonni Guest

Suosittelen muuten kaikki Montyn faneja ostamaan juuri kauppoihin saapuneet Do not adjust your set ja At last the 1948 show tuplat dvd:t.


faninafanina tietysti hankala välttää kumpaakaan, mutta jos on tehtävä valinta, niin _ehdottomasti_ at last the 1948 show. vaikka kyseiset dvd-julkaisut ovatkin melkoista ripoffia mitä tulee levyn kapasiteetin käytön suhteen..

jaa no ihmekös tuo:

All but three episodes of this show were accidentally erased. By 2003, six complete episodes (of the 13 editions made) now exist. Some film extracts from six of the seven remaining "missing" episodes exist in the form of some "compilation" episodes that were sold to Swedish TV years ago.



montyjuuret ovat toki selkeästi havaittavissa, mutta do not adjust your set on vain yksinkertaisesti kömpelöä ja jäykkää.
Avatar
#7 • • Miika Kuisma Guest
Eilen tuli katsottua taas tota ja meinas kyllä oikeesti kuolla nauruun :)