Postaa kun on töissä paniikki..

14 posts, 1 page, 2,223 views

Avatar
#1 • • Taedium Guest
o.

*ttu miljardin ihmisen hommia taas tehdään, korjataan duunikavereitten mokia ja koitetaan vielä hymyilläkkin töissä... Aina ei voi voittaa.

Onneks mun hommiin kuuluu:
2x ihmisen hommat
1x koko tiimin töiden raportointi (joku viitisenkymmentä tyyppiä)
1x koko tiimin sähköpostin routtaus (saman verran - sama tiimi)
nää niinku normaalisti...

Mut nyt on jo työaika loppunut... tunti sitten... silti pitää vielä vähä säätää ku on tänään joutunu muiden mokailuita puoli päivää korjailee, ettei omia oo saanu hoidettua. Avuttomia henkilöitä opastamaan kun musta on tullu joku kummi niille tai vastaavaa... aina ongelman sattuessa pakko multa kysyy henk.koht... johonki apinakysymyksiin ei tarvii aina sitä yhtä tyyppiä vaivaa.
Onneks noi sähkikset sit routataan ekan homman jälkeen sit useamman tyypin toimesta. Onneks. Mut miksei automatiikka toimi! Turhaa duunia tommonen.

*ttu.

Aamupäivä oli niin lepposaa.
Avatar
#2 • • Ms. Piipi Guest
::shocked: ::shocked: ::shocked: ::shocked:

en oo nyt töissä, mut päiväl olin, ei ollu oikee paniikki, mut vähän suu auki piti olla ( tai suu oli kii, mut mielessäni auki). En tehnyt mitään tuottavaa, istuin kuuntelin ja välillä kontribuuttasin kommenteilla, lipsahti vähän unettavan puolelle... i want action, hon'....
Avatar
#3 • • Salla Guest
no kyllä täällä pientä paniikin poikasta pukkaa kun ei edes ehdi ajatella jos jotain on jäänyt huomiotta. Koko ajan tulee kerralla 20 uutta sähköpostia. Niihin kun saan vastattua niin on tullut taas 20 uutta sähköpostia. Sitte pitää vielä tehdä kaikenlaisia aikatauluja ja listoja ja yrittää muistaa mitä olen luvannut kellekin lähettää.

Parin päivän päästä tähän lisätään taukoamaton puhelimen sointi. Nyt ei tule kuin ehkä 20 puhelua päivässä. Mitä lähemmäs itse tapahtumaa mennään, kasvaa puheluiden määrä vakiona.

Sitten to, pe, la ja su aamusta iltaan töitä. Välissä kutsuvierastilaisuus ja bailut. Lopussa karonkka ja armotonta dokausta. Sitten ollaankin taas toimistolla ku ellun kanat kun tää rysäys on ohi.

Vaikka on kiire ja tuntuu ettei kaikkea ehdi tehdä ja on tää paniikki level ihan tarpeeks korkealla, on silti sellanen olo ett on TOSI elossa :heart:
Avatar
#4 • • Roz Guest
Kyl maar vois sanoa näin. Tai oikeastaan suurimman kiireen aiheuttaa se, että pitäisi ehtiä koulussakin juoksemaan kaiken duunin ohella.
Avatar
#5 • • Quu Guest

Sitten ollaankin taas toimistolla ku ellun kanat kun tää rysäys on ohi.



Missä sä oot duunissa? emot-aaa.gif
Avatar
#6 • • drS Guest

Missä sä oot duunissa? emot-aaa.gif



mitä sun suulle tapahtuu :scared:
Avatar
#7 • • ilkka Guest
ei ehi. kiire!
Avatar
#8 • • Hugo Guest
On todellakin... Mutta ei vaan nappaa... :(
Avatar
#9 • • Salla Guest

Sitten ollaankin taas toimistolla ku ellun kanat kun tää rysäys on ohi.



Missä sä oot duunissa? emot-aaa.gif



tapahtumatuotanto yrityksessä ja nyt oli iso tapahtuma tekeillään.
Avatar
#10 • • Remotion Guest
hah, kello on taas jo 9 ja työt alko 8, oon vielä himassa ku ei naposta lähtee aamuruuhkaan. on tämä leppoisaa. :hah:

korventukaa siellä hommissanne vain ;)
Avatar
#11 • • Taedium Guest
5/12 tiimiläistä töissä...

Joo. On.
Avatar
#12 • • Remotion Guest
joo-o, niskalimas ahertaa ja sit tulee konttorille takas ja lukee sähköpostin jossa pomo kertoo minun työstä, valituksista joita on tullut, ja että joutuu toimitusjohtajan kanssa juttelemaan siitä että hoidanko minä asioitani. kiitos vitusti.
Avatar
#13 • • jarier Guest

hah, kello on taas jo 9 ja työt alko 8, oon vielä himassa ku ei naposta lähtee aamuruuhkaan. on tämä leppoisaa.

korventukaa siellä hommissanne vain




joo-o, niskalimas ahertaa ja sit tulee konttorille takas ja lukee sähköpostin jossa pomo kertoo minun työstä, valituksista joita on tullut, ja että joutuu toimitusjohtajan kanssa juttelemaan siitä että hoidanko minä asioitani. kiitos vitusti.



:D
Avatar
#14 • • Remotion Guest

hah, kello on taas jo 9 ja työt alko 8, oon vielä himassa ku ei naposta lähtee aamuruuhkaan. on tämä leppoisaa.

korventukaa siellä hommissanne vain




joo-o, niskalimas ahertaa ja sit tulee konttorille takas ja lukee sähköpostin jossa pomo kertoo minun työstä, valituksista joita on tullut, ja että joutuu toimitusjohtajan kanssa juttelemaan siitä että hoidanko minä asioitani. kiitos vitusti.



:D



sain sympatiat puolelleni tänää ku asiasta keskusteltii, no problem...
ja vois taas duunipaikkojen kanssa uudet tuulet puhaltaa kohta. ;)