Rewind: Confrontation

11 posts, 1 page, 1,612 views

Avatar
#2 • • Jusu Guest
Ihan menevä. Tykkäsin säröistä. Kestosta vois napsaista pari minuuttia pois, näillä aineksilla ehtii mennä tylsäksi. Stringssit taustalla on laimeat, ehkäpä lyhyempi attackki (~0) plus jotain kivaa efektiä siihen :heart:

(Eihän sille pakko ole mitään tehdä, näillä säädöillä biisistä tulis mun mielestä kiinnostavampi.)
Avatar
#3 • • Revelation Guest
Ei perkulesssss, nyt on pakko pistää kommenttia: Kyllä jytisee! Pätäkkä, armoton, armoton! Hyvää mättöä arrrh! Armotonta! Hyvä dynamiikkakin ja iskevät äänet, kompressori on jälleen pidetty mukavasti aisoissa eikä ole vedetty ollenkaan överiksi (itse kyllä tykkään mitä terävämpi ja iskevämpi sen parempi mutta...). Kyllä potkii! Mitäs muuta... no ei kait tässä muuta. 10 / 10.

Edit: Ja olen kestosta Jusun kanssa eri mieltä, kun tykkää paukkeesta niin kyllä sen pitää soida... juuri tuon verran! :)
Avatar
#4 • • rewind Guest
No pumpataan vielä kun kerran promillet sallii tai jotain....
Avatar
#5 • • Zeraf Guest
Dynamiikasta saanen esittää eriävän mielipiteen. Mun korvat sanoo, että tavara on yhtä pötköö, joka puskee eteen päin idän pikajunan lailla ilman turhia väliasemia massiivisen rumpu_maton_ toimiessa veturina. Ehkä se on tarkoituskin, mutta kyllä ainakin itse kaipaan vähän enemmän erottelevuutta, elävyyttä ja dynamiikkaa. Tällaisenaan alkaa puuduttamaan ääniaaltopötkön tunkeutuessa korvakanaaliin tasaisena massana ilman anteeksipyyntelyjä. Biisin oikealle laidalle panoroidut taustaläpsytykset saavat aikaan turhautuneisuutta ja hämmennystä. Ne kuulostavat siltä, kuin tulisivat kuulokkeiden ulkopuolelta, ja täten ne luokittuvat helposti häiritsevien taustahälyäänien kategoriaan, jotka eivät ole omiaan lisäämään biisin mahdollisesti synnyttämää nautinnollista kokemusta.
Avatar
#6 • • Timo Beast Guest
Zerafin kanssa samoilla linjoilla, ei sovi sunnuntai kuuntelialle. Vaatii vähintään jotain piristeitä tai muuta.. 5min kohdalla alkaa tulemaan toi synakuvio anaalin kautta pihalle. :scared:
Avatar
#7 • • H_Lecter Guest
Destruction Derby 2007

Main menu:

Single player
Multiplayer
Options
About
Quit
Avatar
#8 • • Nightfalcon Guest
Tosi mahtava soundi , sopivan häijy.
Avatar
#9 • • Tonkku Guest
Rouhean rapsakkaa soundia, häijy ja armoton pala!
Cutoff

Posts: 14

#10 • • Cutoff
Nyt kyllä mennään sieltä mistä aita on matalin.
Luureilla kuuntelen ja sounda kyl jeessiltä mut on kyl niin ysäri b-luokan bigbeattia sit sisällöltään :/
Tässä ei niinku tapahdu mitään. Multimediamusiikkia.
Crystal Method tekee sinfonioita verrattuna tähän.
Avatar
#11 • • Roz Guest
Energiaa piisaa kyllä kotitarpeiksi, mutta kieltämättä hienoinen "pelimäisyys" tässä on. Sellainen tietynlainen hengettömyys niinku. Ideat aika käytettyjä, mutta toki monin paikoin silti ihan toimivia.