Stig Dogg, Puppa J & Hekuma la 2.9. @ 6. Linja

2 posts, 1 page, 1,154 views

Avatar
#1 • • *timo Guest
[IMG:400:579]http://i45.photobucket.com/albums/f77/timosantala/hekuma1v-web.jpg[/img]

Hekuma-klubi 1v - hypersupermegaspecialblowout!

Hekuma-klubi ensimmäistä vuotta juhlitaan la 2.9. Kuudennella Linjalla.

Mukana juhlissa:
Suomen Sizzla - Puppa J
Punavuoren R Kelly - Stig Dogg
Suomen ainoa leikkipyssysoundi - Hekuma
Champion Sound 2006 MPVn edustajana - Andor
Favela 808 Baile Funk kuningas - Rideon
C64 diggari, Mix Of The Geek - Siren

Tämä on myös viimeinen mahdollisuus ikinä nähdä ja todistaa Hekuman kohuttu live-show, sillä Hekuma lopettaa tämän keikan jälkeen! Luvassa siis erikois-spektaakkeli! Liput 7e.
Avatar
#2 • • *timo Guest
Ja Stig Doggiltakin on uusi levy ulkona, check it out:

kansi_1.jpg

Sai Rumbassa 5 tähteä allekirjoittaneelta seuraavien sanojen kera:

Punavuoren R. Kelly Stig Dogg on vihdoinkin julkaissut ensimmäisen kokopitkän albumin. Helsingissä levyä on odotettu kuin kuuta taivaalta, mutta muualla Suomessa on lähinnä taivasteltu, että "mikä vitun sisäpiiriläppä tää on?" Niin tai näin Stig Doggin bling bling -parodia on virkistävintä, mitä suomalaisessa hip-hopissa on tehty vuosiin.
Stig on taikonut levylle toinen toistaan päräyttävämpiä gangsta-ralleja ja r'n'b-hynytyksiä. Bassot murisevat ja synat vinkuvat, kun g-funk paukkuu kuin pilluralli Eastside-motellin parkkiksella. Biitit ovat timanttisen kovia ja tuotanto kautta linjan on niin tiukkaa, että perinteistä huumorimusiikkia yleensä vaivaava musiikillinen köyhyys ei tätä levyä todellakaan vaivaa. Varsinkin Viva on täydellinen kesähitti, jota on luukutettu tuutin täydeltä about jokaisessa Etelä-Helsingin ghettoblasterissa koko puistokauden ajan.
Stigin riimien asiaankuuluva tönkköys ja täysin överiksi vedetyt läpät jaksavat hymyilyttää kerta toisensa jälkeen. Vai mitä sanotte näistä: "Mä tulin sun uniin ja sä tulit mun muniin." , "Kun sain tietää et se petti, mä söin spagettii, kunnes oksetti." tai "Odotan lottovoittoa, istun yksin himassa. En oo täyttäny kuponkia. Toivon että joku tulis käymään, mutten avaa ovea, se on kuitenkin jehova." Ja kaikki hienot kliseet autotunesta vokoderiin on käytetty ah niin tökerösti. Joku voi väittää huumorintajuani mustaksi ja mauttomaksi, mutta Stigin huikeasta keikkasuosiosta päätelleen en ole ainoa.
Meinasin antaa levylle vain neljä tähteä, mutta viimeistään siinä vaiheessa kun bonuksena olevalla Rakkauden Karvakolmio videolla Stig juoksee yksityisellä koriskentällään kullankeltaisessa aamutakissa, niin viides tähti tipahti taivaalta kuin plussapallot K-kaupan mainoksessa. Vaikka levyn kolmanteen peräkkäiseen kuuntelukertaan kyllästynyt tyttöystäväni uhkasikin: "Mitä!?! Jos sä annat tolle seksistiselle levylle 5 tähteä, ni mä oon 5 päivää seksilakossa."