Kesäloma!

86 posts, 5 pages, 11,745 views

#1 • • Tapi T Guest
Ihan vaan sellanen ilmoitusluontoinen asia, että mulla alkoi tossa ykstoista minuuttia sitten:

KESÄLOMA!
#2 • • bulk Guest

Ihan vaan sellanen ilmoitusluontoinen asia, että mulla alkoi tossa ykstoista minuuttia sitten:KESÄLOMA!

Onnee vaan, se on helmi fiilis. :)

Itellä kerkes lomat jo menemään, mutta oli ehkä parhaat neljä viikkoa ever, tuli reissattua pitkin kaakkois-aasiaa suurin osa ajasta ja sitten vika viikko meni frendin apuna remontoimassa kämppää kalja- ja pitsapalkalla, joka oli mukavaa ajanvietettä sekin.

Ja jäi mulle pari päivää vielä pitämättäki, joten voi ottaa jonku syksy-kaupunkifiilistelyn kun alkaa suomessa kesä loppua, Amsterdam, Lissabon, Tel Aviv... viel pitäis seki päättää.
#3 • • Homegrove Guest
3 viikkoa jäljellä.

Tänään ajattelin tehdä:

Kaivaa omaa napaani sohvalla koko päivän. :hearts:
#4 • • ensivian Guest
Onniinsiistii. Kolmen viikon loma takana ja tänään klo 1500 takaisin suolakaivoksille.

Oi ihana maanantai.
#5 • • Taedium Guest

voi ottaa jonku syksy-kaupunkifiilistelyn kun alkaa suomessa kesä loppua, Amsterdam,

Tu käväsee.
#6 • • drS Guest
mulloli viikko lomaa. dokasin ja soittelin levyjä.
#7 • • bulk Guest

Tu käväsee.

Kiitos tarjouksesta. :)

Toki tulen kun sinne eksytään, aikataulu on vielä toistaiseksi tosin avoin.
#8 • • akir0 Guest
viel tää viikkko lomaa. 4 viikkoa jo takana. lollerskates
#9 • • Bio Guest
Mulla oli 6 viikkoa lomaa ja nyt kun otin loparit töistä niin taas tulee 2 viikon (palkaton) loma ennen ku uus työ alkaa :D Ajattelin et vois lähtee ehkä Lappiin käväseen..
#10 • • Loopy Guest

Mulla oli 6 viikkoa lomaa ja nyt kun otin loparit töistä niin taas tulee 2 viikon (palkaton) loma ennen ku uus työ alkaa :D Ajattelin et vois lähtee ehkä Lappiin käväseen..

Mulla on viikko lomaa syyskuun alussa. Tai no, kolme päivää sain raavittua kasaan lomarahojen myymisen jälkeen. Kaksi päivää olis sisääntehtynä, jostain kumman syystä.

Mielessä on käynyt, että vois ottaa viikon palkatonta tohon perään, jos nää yhdet nyt vaan on sen verran inhimillisiä, että sen mulle soisi.

Mielessä on käynyt, että vaihtais duunipaikkaa niin, että jäis siihen väliin hetki aikaa ottaa rennosti ja aloittaa sitten duunissa kun saa akut ladattua ja tän duunin aiheuttaman turhautuneisuuden purettua johonkin hyödylliseen kuten navan kaiveluun.

Mut kyl mä tiedän, täällä mä oon vielä keväälläkin :angry:
#11 • • Lachesis Guest
Loma? Mikä se on?
#12 • • Tapi T Guest
Ensimmäisen lomapäivän ohjelmanumerot:

1. Ikkunoiden pesu

2. Keittiön pesu

3. Parturissa käynti

Loma? Mikä se on?

Ehkä ao. quottaukset selventävät mistä on kyse. :king:

oli ehkä parhaat neljä viikkoa ever

Kaivaa omaa napaani sohvalla koko päivän.

dokasin ja soittelin levyjä.

#13 • • ipe Guest

3 viikkoa jäljellä.

Sama homma mulla. Kolme viikkoo edessä, kaks viikkoa jo takana.

Tästä kohta lähen rangelle lyömään palloa. Okei, ekaa kertaa elämässäni. En tod oo mikää golfaaja mutta täytyypä kokeilla jotain erilaista välillä.

Tällä viikolla tulee muuten kyl sit pari iltaa kaljoteltua, yks päivä menee raumalla, muuten kuluu aika leikkipuistoissa, pyöräilemässä ym. muksun kanssa.
#14 • • Zapa Guest
eihän tää paska kuvien linkitys ees toimi :mad:
#15 • • jarier Guest
ihan hiton mielellään kyllä palasin tänään töihin neljän viikon loman jälkeen. alkoi jo tympimään se lorviminen.
#16 • • master bator Guest

ihan hiton mielellään kyllä palasin tänään töihin neljän viikon loman jälkeen. alkoi jo tympimään se lorviminen.

Tuttu tunne todellakin. Mulla on kohta 3kk lorvimista takana kun en onnistunut saamaan kesätöitä. Kahden viikon päästä taas jatkamaan AMK-opintoja.
#17 • • Remotion Guest
itellä oli ehkä paras loma, suomessa vain mutta tuli ny sentään käytyä keikat heittää sundancessa tallinnassa.

ollut tällä miehellä aika paljon kysyntää kesällä ja menny kikkailles ympäriinsä ens kesäks oiskin sitten jo kiva olla vähän vakiintuneemmassa suhteessa jonkun kanssa. kännisekoilua 247 kuukauden putkeen rupes olee jo vähän rankkaa :D

mutta sou not, oli muuten myös ainut heinäkuu ikinä jolloin ei yhtenäkään päivänä sattunut sade kohdalle. :eek:

oli myös ensimmäinen heinäkuu kun olin täysin irti kaikista oravanpyöristä ja medioista. ainoo mitä seurasin oli ehkä noin puolitoista iltapäivälehtee mitkä sattu nenän etee jossain ruokapaikas ja telkkaria katsoin noin 3 minuuttia ihan vaan sentakia ku tyttö halus näyttää sen asuntomessujen mainoksen missä se oli.
#19 • • peepe Guest
Lomaa on jäljellä reilu pari viikkoa, ja sitten pitkästä aikaa opiskelemaan, iiiiiiiks!
#20 • • yana Guest

Ihan vaan sellanen ilmoitusluontoinen asia, että mulla alkoi tossa ykstoista minuuttia sitten:

KESÄLOMA!

just ku alko syksy ja sateet. harmi :(