Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,200,343 views

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2021 • • Aurinkoneiti
Hyvästä itsetehdystä ruoasta hyvä mieli.*plur*
Jutu

Posts: 3,054

#2022 • • Jutu Blondi
Kun mä pääsen oikeisiin töihin, niin mä haluan tehdä vain iltaa ja yötä. Mieluiten vain yötä.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

mariq

Posts: 2,154

#2024 • • mariq
Eilen oli tosi kiva ja tasapainonen päivä. Töissä meni mukavasti, tapasin ystävän ja treeni meni kivasti, illal katottiin murun kans leffaa. Hyvä fiilis oli koko päivän.

Tänään on sit jotenkii vaan paha mieli.

Käytinköhän kaikki hyvänmielen varani eilen ja tälle päivälle ei riitä, vai johtuuko tämä vaan siitä et nukuin tunnin pommiin ja oon ehkä vieläkin vähän kärtsy siksi.. Toivotaan jälkimmäistä, koska sit tää päivä voi vielä hyvinkii muuttua paremmaksi.

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

wiwi

Posts: 1,575

#2025 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Ihanaa olla kotona kun ulkona on noin kalju keli. Oikeastaan oon nauttinut tämänpäiväisestä säästä aamusta asti kun tiesin, että pääsen lämpimään kainaloon illalla. Ja lantsarit! Syksyn pelastus. :)

Kokoomuspoliitikoilla on pakko olla vähintään yhtä tyhmä olo kuin miltä niiden mainoskampanja näyttää.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Freja

Posts: 8,775

#2027 • • Freja Sihteeri
Hemmetinmoinen tuuli, kylmyys ja sadetta. Jotenki tuntee olevansa just täällä. :D
No, huomiseks luvattu sentäs 6 astetta ja semisti aurinkoo. :P

Rentouttavaa ja ihanaa olla kyl täällä, ei sen puoleen.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Sssan*

Posts: 651

#2028 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Mitäköhän sitä tekis tänään? :D

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Freja

Posts: 8,775

#2029 • • Freja Sihteeri
*nauru*
Vieläkin. *nauru*

Ja *plur* tietty ^__^

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2030 • • Aurinkoneiti
Puiden oksat näyttävät kasvavan taivasta kohti. Runko on niinko ihmisen selkäranka, oksat verisuonia ja hermostoa.
Jos kaataisin kylpyveteen 1kg merisuolaa, niin pystyisinkö kellumaan. Haluaisin kellua merenalloilla. Aalloista tuli mieleeni hieronta. Kunpa joku hieroisi minun selkää. Ja huh,haluaisin
rakastella.
Se yksi ihana metsänhenki voisi jo kaupunkilaistua.
KooKie

Posts: 4,338

#2031 • • KooKie aka. Petress Pan

SkeZ, 18.10.2008 17:20:
---
`Ԡի, 15.10.2008 17:05:
---
mariq, 15.10.2008 11:40:
Eilen oli tosi kiva ja tasapainonen päivä. Töissä meni mukavasti, tapasin ystävän ja treeni meni kivasti, illal katottiin murun kans leffaa. Hyvä fiilis oli koko päivän.

Tänään on sit jotenkii vaan paha mieli.

Käytinköhän kaikki hyvänmielen varani eilen ja tälle päivälle ei riitä, vai johtuuko tämä vaan siitä et nukuin tunnin pommiin ja oon ehkä vieläkin vähän kärtsy siksi.. Toivotaan jälkimmäistä, koska sit tää päivä voi vielä hyvinkii muuttua paremmaksi.

---

Pahaan mieleen on yksi takuuvarma lääke. Sataprosenttisesti toimiva keino, joka poistaa pahan mielen - lopullisesti. Toiset ovat elämälaatua kohottaakseen ostaneet hienon auton, toiset etsivät iloa joogasta. Mistä haetkin mielialaasi kohotusta, voin sanoa - jopa sinua ensin kuulematta! - tämän olevan tavoista parhain:

1) Hanki tukevaa hamppuköyttä.
2) Opettele liukusolmu.
3) Osta vaseliinia.
4) ???
5) Hyödy!

---


Elämässä ei kai ole [li] takuuvarmasti[/li] muuta kuin kuolema, mutta se ei taida onnistua "100%":sti edes antamallasi hienolla ohjeella. Sulla on hieno sarkastinen tapa yrittää piristää ihmisiä... tässä sulle kans ;)

1) Hanki pesäpallomaila
2) Naulaa siihen pari naulaa
3) Pyllistä
4) ja istu sen päälle.

Näin hienoja ohjeita osaa antaa kuka tahansa idiootti *joo*



http://www.encyclopediadramatica.com/White_knighting

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Freja

Posts: 8,775

#2032 • • Freja Sihteeri
Täällä mä nyt sitte taas oon. Helsingissä, kotona.

Tuli taas selvitettyä kunnolla ajatuksia tänä viikonloppuna, ja erilaisia päätöksiä tuli tehtyä.
Kaikkeen ei tietenkään löytynyt vastauksia, mutta milloin olisi sellainen hetki kun kaikkeen samalla kertaa löytyisi se vastaus? Ei milloinkaan.
Toivottavasti asiat selkenee tulevaisuudessa, ja toivottavasti nään noita pohjalaisiakin ystäviä taas pian.

Aikamoisia juttuja tuli mietittyä, ja mieltä helpotti kun oli joku jonka kanssa niitä juttuja mietti.

Jokin mieltä painanut asia keveytyi edes jonkin verran, ja uskon että se painava taakka tulee kevenemään vielä paljon tulevaisuudessa. On jotenkin toiveikas olo sen suhteen.

Joka tapauksessa erittäin onnistunut ja ihana viikonloppu. Helvetin kalliiksikin se tosin tuli, mut se on ihan okei *nauru*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Kolera

Posts: 4,256

#2033 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
mikään ei ole vikana, kaikki on päin vittua.
koskaan ei ole ollut , aina on ollut

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

KooKie

Posts: 4,338

#2034 • • KooKie aka. Petress Pan

mariq, 20.10.2008 11:13:
---
KooKie, 19.10.2008 17:39:

http://www.encyclopediadramatica.com/White_knighting

---
Jep jep. Jotkut poikaystävät vaan no semmosia, et ne saattaa hermostua jos niitten tyttöystävälle ollaan inhottavia.. ihan riippumatta siitä tapahtuuko se baarissa vai in töh wunderful internets *vink*
cheers



In this seriouz buzinezz that's just plain lame!

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#2035 • • Muussika Guest
Jotenkin sitä on vaan tajunnut kamalimman kautta, miten tärkeää elämässä on tarttua hetkeen. Ei kannata elää huomista odotellen, siirtää kaikkia unelmiaan kauas tulevaisuuteen. ''Ehkä sit joskus, kun...'' Ei. Elämä ei välttämättä jatku sinne asti. Oleellisempaa on elää unelmiaan tässä ja nyt.

Jos oikeasti haluat tehdä jotakin, tee se heti kun mahdollista on. Älä jätä sitä eläkkeelle. Älä jätä sitä huomiselle, josta ei ole varmuutta.
Janisa

Posts: 2,226

#2036 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Kahden viikon paasta paasen nukkuu kainaloon! *tirsk*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

fosa

Posts: 382

#2039 • • Edited fosa
Kaiutinpiuhat sai terminoitua eilen (maanantaina) kunnolla koulun elektroniikkakerhossa..

edit. kämpillä ku huonommat vehkeet, kotona ois kyl..

--
Jos väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hänkin...

RiD

Posts: 2,817

#2040 • • RiD Nukemi
Se on jännä se ruotsin kieli. Mun omiin korviin se kuulostaa puhuessa ihan vitun tyhmältä ja feminiiniseltä, mutta heti kun sen liittää jotenkin musiikkiin, joku räppää ruotsiks tai laulaa jotain herkkää ruotsiks niin mut on myyty. Konstig.

--
*super* *possu*