Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,244,512 views

äm

#121 • • äm
Joku voisi kehittää esimies-kengät.
Niissä olisi kulkusia tai muita mekastimia ja niiden lähestymistä ei voisi olla huomaamatta.
Nyt havahdun liian usein siihen, että esimies seisoo takanani, kun suoritan asiattomuuksia koneellani. Tyyppi on ilmestynyt siihen hiljaisuuden keskeltä. Spuuki.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

#122 • • djmg Guest
tupakille ja sit vois siivota!!! *jiihaa*
Pätkis

#123 • • Pätkis Pikkis

äm:
Niissä olisi kulkusia tai muita mekastimia ja niiden lähestymistä ei voisi olla huomaamatta.
Nyt havahdun liian usein siihen, että esimies seisoo takanani, kun suoritan asiattomuuksia koneellani. Tyyppi on ilmestynyt siihen hiljaisuuden keskeltä. Spuuki.

aivan niin, munkin esimies hiippailee! Ei se ole vielä mitään huomauttanut mutta vois tietysti surffata ennemmin silloin kun se ei näe...

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Claquesous

#125 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Pitäs mennä pänttää henkilöstöjohtamisen uusintaan, mutta kun on toi motivaatsio hukka-nimisellä matkalla...

--
32. of December

Toykio

#126 • • Toykio
Jesh! voin lähteä koululta kotiin! ...syömään ja nukkumaan...*nukkuu*
vaikka itseasiassa mieli tekisi siiderille *ding*
#127 • • jesus Guest

äm:

Tollasille olis kyllä tilausta munkin töissä. Pomo kun ei ymmärrä oikeen tätä interveppiä*justjoo*
Jone

#128 • • Jone Archibald Haddock

äm:

Kehotan hankkiutumaan (joo, helpommin ehkä sanottu kuin tehty) sen kokoiseen pikkupomo-asemaan, että voit vähän vapaammin sijoitella työpistettäsi. Itse ”silloin joskus” NuMedia-päivinäni hankkiuduin pomottamaan tiimiäni suojaisimpaan cubicleen, johon ei päässyt (tai nähnyt) kuin yhdestä suunnasta kiertämällä ja noinkin ainoastaan niin että mulla oli vähintään hyvät 10 sek aikaa vaihtaa näytön näkymät Monkey Islandista Exceliin ”syventymään” projektiaikatauluihin.

*sydän* syrjäiset cubiclet ja hyvään kulmaan sijoitetut 19-tuumaiset. *sydän*

[muokattu 18.2.2004 19:41]
äm

#129 • • äm
Kaakaota vai teetä? *ding*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

warma

#130 • • warma
..krhm...seksiä. *blush*

--
Kyllä mekin poikien kanssa...monta kertaa..

Saara

#131 • • Saara #2970
Pääsispä jo kotiin *sydän*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

#132 • • candyraver Guest
..olispa jo lauantai...*blush*
Elmiira

#133 • • Elmiira
Olen tässä miettinyt, että olisi hienoa ottaa norsu parvekkeelle. Sen vois tuoda sinne ihan pienenä niin et se mahtuis ovesta ja antaa sitten kasvaa *juonittel*

Sitten en kyllä tiedä mitä sillä tekisin *ding*

Mut kaikkein hauskinta olis kuitenkin sanoa kavereille, et hei, ei me voida kaikki mennä yhtä aikaa tupakalle, ku siellä on se norsu ja sinne ei mahdu *nauru*

Et tällaista tänään *blush*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

UnityF

#134 • • UnityF joo just se
jos tänään jaksais mennä kauppaan,.. huoh...
Monoceros

#135 • • Monoceros -Madson-
Miksen mä tiedä mitä mä haluan, luulin tietäväni ja haluavani, mutta epäröin.. Miksei kukaan ihminen johon törmään myöskään tiedä mitä haluaa.. vois joskus olla helpompaa tää ihmissuhde_karuselli
Melkein koko päivän mun mieli pyörittelee ikuisuuskysymyksiä ja muita tosi_vakin'_syvällisiä pohtimisia *nauru*

--
The scars are only a reminder that the past was real

#136 • • yana Guest
mulla on mielessa pannulla oljyssa paistetut leivankannikat joitten paalle laittaa lajan ravitsemusrasvaa ja kylmasavulohta <3

sita menulla tanaan kun paasee kotiin <3 <3
tematsu

#137 • • tematsu Innovator
minä voisin ottaa kaikki nämä pennit mitä on kertynyt... *hymy* nimimerkillä rahapulassa...

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.

Orfeus

#138 • • Orfeus
Oispa jos ens perjantai ja absintit käynnistymässä*hih*
NextAce

#139 • • NextAce Alienated

Orfeus:
Oispa jo ens perjantai ja absintit käynnistymässä*hih*

Todellakin*joo*

--
-Alienation-

-----

MaSari

#140 • • MaSari space jammer

äm:

Mun pomo pitää sellasta ihana avainnippua mukanaan joka hetki, joten tiedän varmasti missä se menee *iloinen* Tiedän siis valmistua etukäteen siitä, että se ei varmasti yllätä mua istuskelemasta *lmao*

Ja sit se mun oma ajatus...

Sataispa jostain raha vähän niin pääsis ees bileisiin.. *nyyh*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*