Uusi keskeneräinen kappale

9 posts, 1 page, 1,629 views

Avatar
#2 • • Tapsa Guest
oli niin hyvin promottu biisi,
et taidan jättää jollekin toiselle kuuntelijalle! :D
Avatar
#3 • • kukaan Guest
Mä jaksoin kuunnella sen ja ajattelin tulla kommentoimaan ennenkuin pahimmat korppikotkat ehtivät saaliin äärelle. Minä en ymmärrä mitään siitä, onko joku haitsu kolme desibeliä liian kovalla vai ei, mutta kuulemma tänne saavat tulla kommentoimaan muutkin.

Siinä mielessä mäkin yhdyn Tapsaan, että ei ole ihme jos saat vähän ala-arvoistakin kommentointia osaksesi, jos jo itsekin haukut biisisi lyttyyn. Kuuntelija saa hillittömät ennakkoluulot, jos kappale on jo otsikoitu nimikkeellä 'turha'.

Itse kappale oli mielenkiintoinen. Musta se melodia oli kiinnostava ja hauska, kun se toistui erilaisilla soundeilla soitettuna. Mun esteettinen käsiteykseni olisi kaivannut sinne melodian ja sen rankemman osuuden taustalle jotakin taustahärpäkettä, joka olisi yhdistänyt ne eri osat toisiinsa kokonaisuudeksi. Mutta selvä tarina tuossa teoksessa on, etenkin loppu on hyvä, kun yhtäkkiä sieltä kuuluukin vain hiljaa se melodia, joka sitten häipyy jonnekin. Myös ne siellä täällä kuuluvat "pulpahtelevat" äänet olivat hyviä.
Avatar
#4 • • trakkerterrorist Guest

Mä jaksoin kuunnella sen ja ajattelin tulla kommentoimaan ennenkuin pahimmat korppikotkat ehtivät saaliin äärelle. Minä en ymmärrä mitään siitä, onko joku haitsu kolme desibeliä liian kovalla vai ei, mutta kuulemma tänne saavat tulla kommentoimaan muutkin.

Siinä mielessä mäkin yhdyn Tapsaan, että ei ole ihme jos saat vähän ala-arvoistakin kommentointia osaksesi, jos jo itsekin haukut biisisi lyttyyn. Kuuntelija saa hillittömät ennakkoluulot, jos kappale on jo otsikoitu nimikkeellä 'turha'.

Itse kappale oli mielenkiintoinen. Musta se melodia oli kiinnostava ja hauska, kun se toistui erilaisilla soundeilla soitettuna. Mun esteettinen käsiteykseni olisi kaivannut sinne melodian ja sen rankemman osuuden taustalle jotakin taustahärpäkettä, joka olisi yhdistänyt ne eri osat toisiinsa kokonaisuudeksi. Mutta selvä tarina tuossa teoksessa on, etenkin loppu on hyvä, kun yhtäkkiä sieltä kuuluukin vain hiljaa se melodia, joka sitten häipyy jonnekin. Myös ne siellä täällä kuuluvat "pulpahtelevat" äänet olivat hyviä.



Varauden pahimpaan koska: Osa porukasta kuitenkin haukkuu lyttyyn ja tiedän että kappale vaatii suoranaista mietintää. Träkkerillä tekeminen vaatii jotenkin aikaa. Kun sitä ei tunnu löytyvän. Saatukka inspiraatiota.
Avatar
#5 • • Tapsa Guest
:D
Avatar
#6 • • tekno-setä Guest

Träkkerillä tekeminen vaatii jotenkin aikaa. Kun sitä ei tunnu löytyvän.


Tuo nyt ei kyllä pidä paikkaansa alkuunkaan. Itse tein parhaimpina aikoina kolmekin biisiä vuorokauden sisään.

Saatukka inspiraatiota.


Tuo taas on tietenkin totta, mutta turha sen puutteesta on träkkereitä syyttää. Träkkerit on <3 :)
Avatar
#7 • • miikkaL Guest
:king: :silence: :1star: :1star: :1star: :1star: :1star:
Avatar
#8 • • trakkerterrorist Guest
Pakko vääntää träkkerillä kun pena II tehot ei riitä oikein mihinkään. Toivottavasti musaa alkaa ilmestyä useammin kun asun omillani. Aikaa ei kerta kaikkiaan ole kun pelaan liikaa diabloa. ja yritän saada selkoa musa kokoelmastani.
Avatar
#9 • • Tapsa Guest
:D