Happo Dj fuse vol.2

9 posts, 1 page, 1,975 views

Avatar
#1 • • djfuse Guest
Noniin...nyt olisi tarjolla totaalisen erillainen miksaus mitä minulta on aikaisemmin kuultu.
Setti sisältää chill,ambient,idm,house,drum`n bass yms.musaa.
Miksaus ei ole teknisen taituruuden osoitus eikä myöskään runko ole hiottu vaan setti on nauhoitettu musiikin kuuntelun ja efektien kanssa leikkimisen ohella.Uskon kuitenkin että löytyy ihmisiä jotka pitävät joistakin biisivalinnoista ja positiivisesti sekavasta rungosta...
Pituutta 68min ja 13 raitaa.

Lataa ja palaute ois pop!
http://introvert.1g.fi/mix/dj%20fuse%20-%20happohotelli.mp3
Avatar
#3 • • djfuse Guest
Introvert huhuu :D
Saatko kuntoon linkin!

ps.dreviz,soitatko mulle,oon hukannu sun numeron!
Avatar
#4 • • introvert Guest

Introvert huhuu :D
Saatko kuntoon linkin!



Fixed!

Niin, miksaus sisälsi varsin mielenkiintoista äänimaisemaa. Rinteen ja Massive Attackin sieltä bongasin - Massivea vielä siltä kivalta dub-versiointilevyltä. :) Laatua oli koko miksauksen ajan - ehkäpä liian paljon biisejä samoilta artisteilta (tiedä sitten oliko tarkoituksenakin) mutta siltikin kokonaisuus säilyi aika mielenkiintoisena. Teknisesti tuntui toimivan, niinkuin nyt sun miksauksissa on tapana. :) Eipä mulla muuta, imuroikaa.
Avatar
#5 • • dreviZ Guest

Introvert huhuu :D
Saatko kuntoon linkin!

ps.dreviz,soitatko mulle,oon hukannu sun numeron!



Juu toki! :cool:
Avatar
#6 • • dreviZ Guest

Introvert huhuu :D
Saatko kuntoon linkin!



Fixed!

Niin, miksaus sisälsi varsin mielenkiintoista äänimaisemaa. Rinteen ja Massive Attackin sieltä bongasin - Massivea vielä siltä kivalta dub-versiointilevyltä. :) Laatua oli koko miksauksen ajan - ehkäpä liian paljon biisejä samoilta artisteilta (tiedä sitten oliko tarkoituksenakin) mutta siltikin kokonaisuus säilyi aika mielenkiintoisena. Teknisesti tuntui toimivan, niinkuin nyt sun miksauksissa on tapana. :) Eipä mulla muuta, imuroikaa.



Noniin, ei muuta kun imutukseen, kuulokkeet päähän, silmät kiinni ja volat kaakkoon! :excellent:
Avatar
#7 • • -Pirpeli- Guest
Kiitti Pete postista, häröisää on eli edustaa parhauden tointa :D
19.8. nähään, kivaaaaaa!
Avatar
#8 • • djfuse Guest
Kiva että maistuu...i-vertti totesi että aikas paljon samoja artisteja...joo se johtuu siitä että koska nauhoittelin kuuntelun lomassa :D
Eli tavallaan vois siis sanoa että tarkoituksella...

Juu ja Just Mooressa nähdään!
Avatar
#9 • • dreviZ Guest
aih että oli aika maistuva paketti! Fuse osaa aina yllättää, vol.1'seen verrattuna tämä on aivan eri maata (jostain ihmeen kumman syystä)!!! :scared:

Mutta siis kuuntelin tän setin la-su aamuyöllä n. klo 4 uudemman kerran kokonaisuudessa ja voe herra makkonen, se TOIMII!! Ensimmäiset 20min
oli pimeetä (siis ulkona), mut sitten aurinko alkoi nousta ja fiilis oli 5AM (aivan uskomaton) puolisilmässä torkutelleen kuuntelin tätä ja totesin että sopii hyvin yhteen saksofoni-chillout ja auringonnousu.. uuh! :excellent:
Lopussa sopii hyvin rumpubiitti, aivan helvetin hyviä biisejä ja rakennettu vieläpä oikeassa järjestyksessä!

Kertakaikkiaan todella helmi setti, lätylle siis (taasen kerran fuse-kokoelmaan)!
SUOSITTELEN EHDOTTOMASTI!!!

10+/10