[Li'oN] - ChopChop (DnB)

4 posts, 1 page, 1,061 views

Cutoff

Posts: 14

#2 • • Cutoff
Soundaa kyl hyvältä näin Kossin kurakuulottimilla. Hyvin koodatut rummut ja bassot. Amenia tuli sopivassa suhteessa.
Miinusta tulee turhasta melodisuudesta ja joitain henkilöitä varmaan häiritsee kertiksen ehkä turhan suora Pendulum apinointi. Räppejä ois voinu joissain kohtaa hieman choppailla ja taimata tarkemmin paikoilleen, mut muuten kyl ne toimi tähän tosi hyvin.

semi-poppista drum n bassia Pendulumin jalanjäljillä

8,5/10
Avatar
#3 • • Gnizhak Guest

Soundaa kyl hyvältä näin Kossin kurakuulottimilla. Hyvin koodatut rummut ja bassot. Amenia tuli sopivassa suhteessa.



Mulla on kans kossin sparkplugit tässä ja täytyy kyllä sanoa et ainakin näillä nuo räpäytysvoksut katoo vähän tohon biisiin aina kun basso on esillä ja haitsuja saa vähän kuuntelemalla kuunnella. Lisäks mun mielestä räpit, rummut ja sit toi liidi on jotenkin vähän irrallaan toisistaan eli välillä tuntuu ettei ne oo samassa biisissä.
Eli ainakin toi ameni, basso ja voksut vaatii vähän duunia et ne saa soimaan niin etteivät skabaile keskenään ja samalla voksut jää ihan noin taka-alalle. Basso siis todennäkösesti tukkii kaiken vaikka onkin saundina ihan jännä.

Biitti kyllä rullaa hyvin ja vaik onki pendu-trendirummut ni tota amenia on silleen hyvin et se tuo vähän luonnetta ja henkee tohon rumpuosioon. Myös taustalla oleva äänimaisema/äänimaailma sais olla jotenkin rikkaampi eli jotain ylläriatmosfäärielementtejä tms. kaivataan. Sen kyl huomaa sit ku basso on saatu kuriin.

Seron kanssa oon samaa mieltä siit et räpit vaatii vielä leikkelyä ja ajotusta paikalleen vaikka se onki iso homma, mut ei tää muuten niin hirveetä pendu-apinointia kuitenkaan oo. Samaa henkee joo mut ihan omansa ;)
Avatar
#4 • • lion Guest
kiitoksia tähänastisista kommenteista, mut KAMOON HEI, 74 viewii ja kaks kommenttia joista toinen on frendiltä, laittakaa ny jotain..

- [Li'oN]