parhaat pääosin tekstipohjaiset wap/wep/pda -linkit.

11 posts, 1 page, 2,489 views

#1 • • Edited J-P Guest
noniin, vanha 3310 pääsi eläkkeelle 6:n vuoden uskollisen palvelun jälkeen...
...ja uuden puhelimen myötä tuli ohessa kaikkea turhaa, kuten videopuhelua ja wappia ja kerpsiä yms.
Mutta tuo wappihan on oikeasti todella kätevä!
Tietenkään ei kunnon intterwebille pärjää, mutta edullista selailua yms sillä wappendahlilla voi tehdä. uutisia yms nastaa.

siis aiheeseen: postaa parhaat wap-linkkisi! :)

aloitan itsestäänselvyyksillä:

wap.yle.fi (uutista jos jonkinlaista)
wap.hs.fi (kts. edellinen)
mobile.msn.com (wap mese!)

:)
#2 • • akir0 Guest
[off-topic]Vähän pitää kyseenalaistaa, että miks tässä etsitään wap-linkkejä. Nää uudemmat puhelimet kun kuitenkin tukee mukavasti ihan oikeeta webiäkin, etenkin jos sivut on suunniteltu mobiililaitteille...

Ja Opera Minillä voi sit kokeilla niitä oikeitaki webbisivuja.[/off-topic]

Ja aisaan

wap.google.fi
#3 • • Edited J-P Guest

[off-topic]Vähän pitää kyseenalaistaa, että miks tässä etsitään wap-linkkejä. Nää uudemmat puhelimet kun kuitenkin tukee mukavasti ihan oikeeta webiäkin, etenkin jos sivut on suunniteltu mobiililaitteille...
Ja Opera Minillä voi sit kokeilla niitä oikeitaki webbisivuja.[/off-topic]

mä arvasin, että joku alkaa kitisemään aiheesta ;)
mutta että heti ensimmäinen?

Lähinnä tuon hinnan takia:
saunalahnalla
wap: 29c/vuorokausi
www: 1,5e/mt (tai sit paketeilla halvemmalla).

eli: eipäs enää "mun veppi on parempi kun sun veppi" aiheesta, vaan linkkejä linkkejä!
#4 • • Daniel Braun Guest
gröhöm, itseasisassa tuo wap on miltei sama asia kuin web :)
Toi hinnoittelun ero on pääasiassa (vissiin sä olet saunalahden/elisan asiakas?) sen pohjalta et wap kulkee oman serveriosoitteen kautta tms...
Voihan sitä wapilla surfata myös html sivuilla, ongelma vaan on se että puhelimen wap selaustila ei kykene mahdollisesti esittämään sivuja oikein.
http://www.matkapuhelininfo.com onpi näiden juttune kannalta selventävä sivusto...
#5 • • J-P Guest
Okei besserwisserit, muotoillaans uudestaan ja tarkemmin :)

"Tähän otsikkoon (ts. "topic") pyydetään lähettämään/vastaamaan hyviä linkkejä mobiililaitteille tarkoitetuille sivuille ja/tai sivustoille.
Mielellään tekstipohjaisia, että latautuu nopeammin ja ettei sivusto tai sivu olisi niin laite- ja/tai yhteysriippuvainen.
esim. joskus kaveri kävi jonkun kirjaston wappisivuilla josta löyty ihan hakusanalla vaikka mitä ihmeitä! omfg!

pahoittelen lisäksi otsikon aloitusviestin epätarkkuutta ja kyseisen epätarkkuuden mahdollisesti aiheuttamaa hämmennystä ja/tai ärsytystä.

ps: saatana, mikään ihme, ettei plattarilla enää kukaan jaksa kirjoittaa mistään mitään.

ystävällisin terveisin,
nim. kärkästynyt-texschno-boy-93
#6 • • Daniel Braun Guest
En mä tarkoittanut vittuilla tai mitään, mut wap on oikeesti niin vanhaa kauraa :D
#7 • • root Guest
Aikataulut oli v.2001 kuulema aika jees. Urlia en voi muistaa. Se maksoi tosin jotain 2+ mk/min.
#8 • • J-P Guest

En mä tarkoittanut vittuilla tai mitään, mut wap on oikeesti niin vanhaa kauraa :D

no hyvä. ajattelit sitten kuitenkin tulla kertomaan sen tähän topikkiin?
eikä edes kerta riittänyt, vaan oikein kahdesti..?

jos perustan topikin "pastea parhaat tissikuvat tänne" niin voisi kuvitella mulle olevan ihan yks ja sama (ts. "1 vitun hailee"), jos pekka elo lapualta pitää enemmän takapuolista kuin tisseistä. ;)

Eli SE SIITÄ, NYT NIITÄ LINKKEJÄ, JOS JOKU NIITÄ TIETÄÄ.
#9 • • Daniel Braun Guest
http://4mobile.net/wap/ kaikkea mahdollista
http://wap.keltsi.fi keltaisetsivut

Noita mä käytin, pitäis olla vielä toimivia.
Sekä sit nykyiseltään tulee käytettyä tuota mobile.msn.com sekä myöskin pikaisten uutisten tsekkaukseen ylen sivuja satunnaisesti.
Muuten sitten mennäänkin kännykällä opera minillä...