NORTHBOUND - Landscapes of Late EP (triphopfunkjazzfolksoul)

16 posts, 1 page, 1,992 views

Avatar
#1 • • roistolaJR Guest
Northbound presents: kahden hengen orkesterin tuotantoa suoraan vantaan sydämestä! Kuultu mm. elekrepissä...checkitout!

Hae EP:n biisit osotteesta
http://northboundsound.com

osta jos lämpeet! :) cd:t saadaan näillä näkymin tiistaina haltuun!palautetta ja kaikinpuolin relevantteja kommentteja otetaan mielellään vastaan!
Avatar
#2 • • master bator Guest
Voi herranpieksut ja jukranputi! Tämähän on ihan loistavaa tavaraa :eek:

Tosi laadukasta tuotantoa ja mahtavat soundit. Ihan kaikelle en täysin lämmennyt vielä näin ensimmäisen kuuntelukerran jälkeen, mutta missään vaiheessa ei ainakaan mikään särähtänyt korvaan. Täytyypä vielä kohta laittaa uudelleen kuunteluun.

Hatunnoston arvoinen EP :happyroll:
Avatar
#3 • • roistolaJR Guest
thanks maan, glad you enjoyed it!
Avatar
#4 • • Herman Prime Guest
tää on kyl melkein parasta omakustannemusaa mitä oon kuullu aleksi virran space lounge - levyn jälkeen. :excellent:
Avatar
#5 • • snt Guest
maistuvaa tavaraa niinkuin odottaa saattokin. forwardia diggaillu jo aikasemminkin jonkin verran ja nyt uutena lempparina tuo ep:n viimenen kipale. kova paketti, lisää tätä!
Avatar
#6 • • roistolaJR Guest
arigato! :) uutta matskua työstetään jatkuvasti...tällä kertaa mukana myös vokaalibiisejä!
Avatar
#7 • • roistolaJR Guest
zoinks yo! pakko mainostaa ihan vähäsen, jos vaikka sais muutaman kuuntelijan lisää! :) jos et oo vielä tsekannu EP:tä ni nyt on oikea aika...
http://northboundsound.com

ja kommentteja otetaan taas avosylin vastaan!
Avatar
#8 • • Aulis_G Guest

tää on kyl melkein parasta omakustannemusaa mitä oon kuullu aleksi virran space lounge - levyn jälkeen. :excellent:



My thoughts exactly. <3
Avatar
#9 • • roistolaJR Guest
wikkid, pitää olla tyytyväinen jos tästä puhutaan samassa yhteydessä aleksei virran kanssa, that shit is the mad notes :) eli kiitti taas, keep the feedback comin'!
Avatar
#10 • • Peter Skogberg Guest
Kuuntelin Forwardin... Laadukasta. En osaa oikeen muuta sanoa kun en yleensä tuon kappaleen tapaista musiikkia niin paljon fiilistele :)... Mutta laadukkaalta kuulostaa kyllä.
Avatar
#11 • • roistolaJR Guest
joo, samaa piti sanoman liittyen noihin sun klippeihin...että enhän mä puolestani tajuu juuri mitään noista junkkameiningeistä :) kunhan lämpimikseni höpötän...
Avatar
#12 • • deebp Guest
Tämä on ollut kovassa kuuntelussa kyllä. Olen jo kommentoinut yhessä sun toisessa paikassa tätä, mutta kirjotetaanpa nyt taas jotain. Ei voi nimittäin liikaa kehua tätä. Biisit tarjoaa kerta toisensa jälkeen kuunneltavaa, vaikka itse olen yleensä melko nopeasti biiseihin kyllästyvää sorttia. Kaikki biisit toimivat todella hyvin, vaikea sanoa mitään suosikkia. Toivottavasti lisää on tulossa pian. Mielenkiintoista kuulla myös miltä kuulostaa vokaalien kanssa, mutta kyllä näitä instrumentaalejakin haluan ehdottomasti lisää. :)
Avatar
#13 • • liuos303 Guest
YEZZ!!! Oikein makoisaa oli! Täytyy tarkkailla teidän tuotoksia jatkossakin..
Avatar
#14 • • mad'ison Guest
Kylhän nää toimii :happyroll:
Avatar
#15 • • roistolaJR Guest
kiitos taas erittäin paljon palautteesta ihmiset!

Landscapes of Late EP on muuten ilmeisesti seuraavana Monotonikin julkaisulistalla, joten Aleksi Eebenin ja Kuun aloittama Suomi-invaasio jatkuu...

ja deebp: tarkoituksena ei todellakaan oo lopettaa instrumentaalien tekemistä, uskaltasin väittää että ainakin noin puolet tulevan levyn biiseistä on instruilua...mut aika näyttää miten käy! odottelen kärsimättömästi käden toipumista skeittausvammasta, jotta pääsisin soittelemaan bassoja ja kitaroita (ja banjoa!! :) ) uusiin ralleihin.
Avatar
#16 • • roistolaJR Guest
EP saatavilla nyt monotonikin sivuilta, eli

www.mono211.com/content/releases/mtkmp171.html

käykää tarkastaa jos ette oo vielä tutustunu, tai vaikka jättämässä asiantuntevia arvosteluja sinne reviews -mestoille, mihin pääsee sivun alaosasta.

myös www.myspace.com/northboundorchestra on nähnyt päivänvalon modernin yhteiskunnan asettamien paineiden kasvettua sietämättömiksi...noei, oikeesti me vaan halutaan leikkiä olevamme starojen kavereita :)

peace