Loopy - Escape

7 posts, 1 page, 1,018 views

Avatar
#1 • • Edited Loopy Guest
Keikkanauhoite 12.7.2006 pidetystä [Escape]:sta

Niinkuin keikkanauhoittessa yleensä, mukaan mahtuu muutama häirä, jonka johdosta en laittaisi kotinauhoitetta jakoon, mutta toisaalta nämä källit tuovat mielestäni settiin eloa. Aika pitkälti vastaavaa soundia on luvassa jatkossakin mun keikoillani.

Mukana on muutama tuore biisi maailmalta sekä tutummista studioista.

Paikanpäällä saatu palaute oli positiivista, Nyt palautetta kaivataan kliinisemmässä paikassa tapahtuvasta kuuntelusta.

PS. Tämä setti on samalla mun 400:s postaus Klubbarin. Omistetaan tää setti vaikka sille.


Tracklist:
Lostep - Burma (Pillow One Remix) [Artist CDR]
Corydalics - Along Overmind (Sied Van Riel Remix) [Subtraxx]
Emphased Reality - Deviation (Cressida Rev Remix) [Enhanced]
Atlantis vs Avatar - Fiji (Sorority Kittens Remix) [Not On Label]
Salt Tank - Eugina (Remix) [Artist CDR]
Santiago Nino - Motion (Main Mix) [Dub Tech Recordings]
Pasi Korhonen - White [Finity]
Con-Science - Eternal Sunshine [Artist CDR]
Deep Synergy - Say Hello Strings (Loopy Mashup) [CDR]
Maor Levi - Lital [Anjunadeep]
David West vs. Anders Hermansson - Larry Mountains 54 (Moods Remix) [Artist CDR]
Three Drives - Freaky Runaway [Massive Drive]
Beetseekers - Synergy [Artist CDR]
Avatar
#2 • • poet Guest


PS. Tämä setti on samalla mun 400:s postaus Klubbarin. Omistetaan tää setti vaikka sille.



Kakkua ei oo mutta kahvit otan tässä lataillessa :D
Avatar
#3 • • Loopy Guest

Kakkua ei oo mutta kahvit otan tässä lataillessa :D


Njo, ei sillä niin väliä.

BTW: onko se sitä Quun mainostamaa USB kahvia? :excellent:
Avatar
#4 • • poet Guest

Kakkua ei oo mutta kahvit otan tässä lataillessa :D


Njo, ei sillä niin väliä.

BTW: onko se sitä Quun mainostamaa USB kahvia? :excellent:



Ei.. kyllä tää on ihan mummotyyliin tehtyä. Katsoin kanssa, että ois varmaan näppärä vekotin! :laugh:
Avatar
#5 • • poet Guest
No nyt on soitettu taas yhet patterit finaaliin. Alku oli ihan mukiinmenevää tunnelmointia ja paljon mahtui mukaan tuttuja biisejä erilaisina versioina. Toi Fiji(Sorority Kittens remix ei ihan ollu mun herkkua, tykkään enemmän siitä originaalista). Herkkupalana oli toi Salt Tankin klassikko. Pasi Korhonen-White oli kans aika positiivinen veto. Siinä nostattavaan soundiin mahtui sulassa sovussa mukaan tummaakin äänimaisemaa. Con Science - Eternal Sunshine meni toistaiseksi vähän ohi, mutta sen jälkeen tulikin melkoinen sekoitus Say Hello:sta ja Hello Stringsistä. Aluks kuulosti liian puurolta, mut nyt se alkaa kuulostaa ihan kivalta. Maor Levi-Lital:sta tykkään edelleen, vaik on tullu kuultua aika reilusti. Freaky Runaway:tä en ollu ikinä kuullu, mut siitä kyl tunnistaa ton Three Drivesin soundin.. Ei o kyl mitään vanhaan kunnon Greece kakstonniseen verrattuna ;). Lopetus beetseekersiltä oli tunnelmallinen ja varmaan livenä aika nostattava, vaikka itsessään aika perustrancea onkin.

Filtteriä tykkäät käyttää aika paljon. Välillä ehkä turhissakin paikoissa. Toisaalta onhan se hyvä ettei aika vaihtojen välillä mene nenää kaivaessa :D . Paikan päällä kuultuna ois varmaan antanu mielettömän paljon enemmän fiiliksiä... ja efutkin toimis varmaan ihan eri tavalla. Nyt täytyy sanoa, että kyllä tästä setistä hyvä fiilis irtoaa, mut parempia oon sulta plattarilla kuullut!
Avatar
#6 • • djkopernikus Guest
...
Avatar
#7 • • Loopy Guest
Nappasin pois linjoilta. Uusi nauha jo jaossa :)