Mehujääsuosikit

31 posts, 2 pages, 9,397 views

#1 • • Ms. Piipi Guest
Onks teillä jotain ehdottomia suosikki mehujäitä?

Mä olen vetänyt Twistereitä varmaan joka päivä nyt viime aikoina, namnamnamammamaamanannanaman.... ::p:

Ja toinen hyvä on Pirkan Amppari vai mikähän se nyt oli...
#2 • • pie Guest
Pirkan 0,25e hintainen päärynämehujää. Noita kun ostaa vaikka 10kpl pakastimeen niin on sitten kotonakin mehujään tuskan iskiessä.
#3 • • Zapa Guest
Parasta on MAC mehujää. Nuorempana nuolin ja imin niitä posket lommolla :hah: Saattoi mennä 5 kpl putkeen. Toinen hyvä on Rio-cola.
#4 • • Hempp@ Guest
Itse olen miettinyt pääni puhki, miten onnistuisi jokin mehujää jossa olisi vaikka vodkaa.
Mukavan viilentävä elämys vaikkapa viikonloppuna.
#5 • • Loopy Guest

Parasta on MAC mehujää. Nuorempana nuolin ja imin niitä posket lommolla :hah:

Onko noita vielä saatavilla?

Kaupasta tarttui muutama päivä sitten perinteinen Pommac-mehujää.

Muita suosikkeja on tietysti toi Amppari. :)

Jos noi mehujää/jäätelö-sekoitukset lasketaan mukaan, niin tuo Solero Red Berries tjsp on kyl kanssa melko erinomainen jäätelö.
#6 • • Loopy Guest

Itse olen miettinyt pääni puhki, miten onnistuisi jokin mehujää jossa olisi vaikka vodkaa.

:king:

Offtopic:
Kerran tuli kotibileisiin tehtyä nikke-mikupalaa. Baileysiä sekä liivatetta. Siitä mössöt ja pieniin kertakäyttöastioihin jääkaappiin jähmettymään. Ensimmäiset teki hiukan tuskaa, mutta makuun totuttua (lue: känniin päästyä) saatiin melkoinen huppeli aikaiseksi :D
#7 • • Zapa Guest

Parasta on MAC mehujää. Nuorempana nuolin ja imin niitä posket lommolla :hah:

Onko noita vielä saatavilla?

Kyllä niitä on jossain kaupoissa ollut, taitaa olla nyt nimeltään "Lipsi MAC" tai joku vastaava. Mut sellainen musta kääre edelleen.
#8 • • djkopernikus Guest
Muistaakseni tuo Twisteri oli aika maukas, tosin mehujäitä ei ole kurkusta alas tippunut kun muutama tänä kesänä. Rio-Cola oli jossain vaiheessa ykkönen mutta sanotaan näin että Twisteri on tällä hetkellä nro uno. Joku pvä vois mennä tsekkaileen kaupan kylmäaltaita...
#9 • • kryptoniitti Guest
Ässämix mehujää on roxx,
se ei ole sellainen jääkalikka
vaan siitä voi pureskella palojakin.
Sitte aikanaan oli
"HEI ME OLLAAN TELEVISIOSSA:
SPI SPI SPI SPIRELLO!"
#10 • • Daniel Braun Guest
Pirkka Amppari ja Murkku :hearts: :hearts:
Muita ei tueta...!!1!
#11 • • Hansu Guest
Tähän ei ole kuin yksi oikea vastaus: RIO COLA!!
#12 • • Bio Guest

Piti just samaa kirjoittaa! Rio cola on kyl <3
#13 • • Daniel Braun Guest

Ei edes oo ku on nykyään puikossa :(
#14 • • master bator Guest

SPI SPI SPI SPIRELLO!"

Joka on nykyään se Twister, josta topicin aloittajakin kirjoitti ;)
#15 • • _U Guest
Muksuna se Pommacin mehujää oli aika hot. Nyt Päärynä Lips maistuu. Tosin sellaisen taisin syödä viimeks yli vuos sitten, mut kai se maistuis vieläkin. :hearts:
#16 • • Ms. Piipi Guest

SPI SPI SPI SPIRELLO!"

Joka on nykyään se Twister, josta topicin aloittajakin kirjoitti ;)

Ninpä muuten olikin, mikähän oli taas ton mahtavan nimenmuutoksen syynä... Ehkä se on sit muualla maailmassa Twister, muistaakseni on GB Glacen/Nestlen tms. multikansallisen jätski....

Toi Rio Cola, juu... Se oli joskus aikasemmin selasessa pahvikartiossa, jossa oli, kuten Rioon kuuluu, sellanen viidakko meininki. Tai vihree pakkaus, ja jotain palmunlehviä.... :D

Muistaako kukaan sellasta ku Jenga? Niitä oli ainakin päärynänmakuisena, pyöreä puutikku, ja tikussa se mehujää, jossa oli sellaset urat? Paketti oli sellanen vaaleen vihree, oli muistaakseni Valion. Jossain vaiheessa oli kans joku oranssi paketti, oiskohan se sit ollu appelsiini tms....

Njoo, mehujäät auttaa aika hyvin krapulassakin: kylmää ja sokeria elimistöön....
#17 • • kosmo Guest
rio cola!! :D
#18 • • Roz Guest
Valitettavasti makuni ei taaskaan kohdannut valtavirran kanssa ja lempparini Pirkan Spiraali poistui aikoinaan markkinoilta ja minusta tuli sitä myöten surullinen panda. Miks mikään oikeesti hyvä ei käy kaupaksi? Se oli vieläpä tosi iso noin mehujääksi.

Ohan se Pirkan Ampparikin on ihan hyvä, ja siinä se keltanen muhju on samaa kamaa kun oli siinä Spiraalissa.
#19 • • drS Guest
joo siis toi rio colan kurauttaminen puikkoon on kyl huutava vääryys, ja siks joutuu koko pirun mehujääosasto boikottiin :mad:
#20 • • _U Guest

Muistaako kukaan sellasta ku Jenga? Niitä oli ainakin päärynänmakuisena, pyöreä puutikku, ja tikussa se mehujää, jossa oli sellaset urat? Paketti oli sellanen vaaleen vihree, oli muistaakseni Valion. Jossain vaiheessa oli kans joku oranssi paketti, oiskohan se sit ollu appelsiini tms....

Jep, toi Jenga oli aika outo ilmestys, mut kyl se hyvältä maistui. Ai niin, vadelmaGrandi on kyl TOOOOODELLA hyvä. En oo kyl sitäkään syönyt yli vuoteen tai kahteen. Oon aika huono syömään muutenkin mehujäitä ja jäätelöö. Hmm, taidanpa tänään ostaa mehujään.

Hauska muuten toi nimi: mehujää. :)