DJ:n matkakustannukset ja Sosiaalitoimiston tuet.

5 posts, 1 page, 1,525 views

#1 • • DJ_late Guest
Onko kellään tietoa noista matkakustannuksista ja sosiaalitoimen toimeentulotuista koska jos en väärin muista kuulleeni jostakin että Artistit saavat matkakustannuksia ja kuten minä ja moni muukin kiertävät Pohjois Suomesta esim; Kuopio, Etelä suomeen; Espoo. :roll:

Tämmöiset keikat ovat ihan vakkarihommia mulle että yli 500km iltana ei ole mikään ihme :panic: .

Suomen laissakin lukee jotakin siitä mutten nyt vain satu muistamaan sitä.

Onko teil tietoo tai tuntemusta tämmöisestä?? :confused:
#2 • • DJ_late Guest
Mull onkin niin huono liksa ja pääsen vain viikonloppuisin soittamaan. Onks tietoo mikä ohjelmatoimisto maksaa parhaiten. Oon kuullut että Welldone maksaa jopa 150 egee ilta.
Caro²

#3 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Oon kuullut että Welldone maksaa jopa 150 egee ilta.

Ai jopa? 150e on kyl kuule aika normaali liksa dj:lle. Alle satasen keikkoja ei pitäs edes tehdä.
#4 • • sonni Guest

Alle satasen keikkoja ei pitäs edes tehdä.

onneksi ihan kaikesta ei tarvitse korvausta edes pyytää. mun mielipiteet tämmösen touhun tekemisestä ammatikseen voikin suoraan heittää roskikseen.
#5 • • Loopy Guest

Onko teil tietoo tai tuntemusta tämmöisestä?? :confused:

http://www.mr-dj.org/

Tätä linkkiä on tullut jaettua ennenkin, mutta jälleen olis ilmeisesti sen aika.

Tuon sivuston foorumille on keskittynyt iso läjä ammatti-baari-DJ:tä. Sinne vaan kyselyä pystyyn, ellei siellä jo vastaavaa viestiketjua ole olemassa.