Aki A. - Starry Night [Progressive Trance]

12 posts, 1 page, 1,709 views

Avatar
#1 • • Kosmonaut Guest
Aamuyöllä soitettu, joten pari vaihtoa menee vähän miten sattuu. Tätä soundia haluaisin itse kuunnella aamun tunteina, toivottavasti maistuu ja palaute on taas ^__^

01. Angelo D'Onorio: Moving Thoughts [Mid-Nite Sessions]
02. Science Dept: Persuasion (Dominica Mix) [Bedrock]
03. Future Breeze: Mind In Motion (Van Bellen's Late Night Mix) [Alphabet City]
04. Joe T. Vannelli pres. Csilla: Play With The Voice (Van Bellen Mix) [Virgin]
05. Sexual Deviants: Oxygen (Blue Noise Mix) [Slide]
06. Kolo: Track One (Oliver Moldan Mix) [Superfly]
07. Seth Lawrence: Future Sound Of Amherst [Stimuli]
08. Art Of Trance: Persia [Platipus]
09. Josh Collins: Lockport [Sunrise]
10. Zirenz: Edge Of Space (Whiteroom Mix) [Mondo]
11. Spacedubs: On The Edge (Stef Vrolijk & 16 Bit Lolitas Mix) [Sadie]

Ladda här
Cue
Avatar
#2 • • Edited OCS Guest
Klubbari alhaalla, ei pysty kuuntelemaan :panic:

Edit: Toimii.
Avatar
#3 • • Kosmonaut Guest

Klubbari alhaalla, ei pysty kuuntelemaan :panic:



Nyt pitäis toimia :happyroll:
Avatar
#4 • • OCS Guest
Puolen välin jälkeen alkoi vasta heräämään mielenkiinto. Todella hyviä biisejä, ei voi muuta sanoa. Täydellistä fiilistely-kamaa. Alkupuoli meni aika ohi-sektoriin, vaikka onhan se ihan mukavaa leijuntaa.
Avatar
#5 • • Jukka I Guest
Todella tiukka miksaus. Puolivälissä tosin pari keskinkertaisempaa pimputtelua, mutta Moving Thoughtsin ja Persuasionin kaltaiset helmet korvaavat hyvin tämän puutteen.
Avatar
#6 • • poet Guest
Perhanan hieno setti taas. Tässähän on jäänyt ihan paitsi kaikesta herkusta vähäksi aikaa. Varsinkin tunnelmallinen alku sopii hyvin juuri mainitsemiisi aamuyön tunteihin, kun aurinko pistää ensimmäistä valopiiskaa sälekaihtimien välistä. Kolme ekaa biisiä nostaa ihon melkein kananlihalle hypnoottisella ja eteerisellä ajollaan. Siitä eteenpäin haetaan hipaisun verran housemaisempia ja kevyempiä elementtejä mukaan Play With The Voice:lla ja palataan takaisin rullaavaan progetranceen. Setti rakentuukin taidokkaasti mutkien kautta kohti menevämpää matskua. Toi 9-10 vaihto sytyttää viimeistään meitsin tuleen! Kuuntelin ekaa kertaa tätä töissä ja Kun Zirenz-Edge of space(whiteroom mix) alkoi puskea Lockportin alta, niin meinasin tipahtaa penkiltä. Don't tell my boss mate! Rauhallisempi lopetusraita yllätti mutta ei tehnyt yhtään pahaa.

Hyvin oot kyllä osannu valikoida biisit tähän settiin! Mun makuun ei yhtään heikkoa biisiä löytyny. Tuo on varmaan yksi niistä taidoista, jotka erottavat jyvät apinoista... tai jotain sellaista. :D Täytyy varmaan itsekin soitella pitkästä aikaa joku setti purkkiin. Kiitos inspiraatiosta!
Avatar
#7 • • Tapi T Guest
Nyt on kyllä niin siistiä, rullaavaa ja eeppistä saundia, että valahti just vetelät housuun. Setin biisit ovat erittäin tarttuvia ja ne vievät kuulijaa mukanaan aivan kuten hyvä setti tekeekin. Tunnelmaltaan lähes kympin setti, joka tuo mieleen ehkä ehkä hieman Renaissance Awakeningin kakkoslevyn. Tähän ei tusinadeejiit pysty.

Vote Aki A for president!
Avatar
#8 • • Kosmonaut Guest
Huh huh, ensinnäkin ei voi kuin kiittää pitkistä palautteista, ja todella hienoa kuulla että miksaus on pudonnut näinkin hyvin :)

Biiseistä sen verran, että Lockportin miksasin pois aikaisessa vaiheessa sen takia, että saamani mp3 pyki sen verran että miksaaminen myöhemmässä vaiheessa olisi ollut mahdotonta. Nytkin se hyppäsi hieman ulosmiksatessa, mutta laukka oli vielä korjattavissa. Tuo biisi on pitänyt pistää about jokaiseen miksaukseen vuoden aikana, ja nyt päätin että toi on yksinkertaisesti pakko tuoda esille vaikka miksaaminen kuulostaakin sitte vähän heikommalta. Vimppaa biisiä pidin myöskin vähän riskinä, sillä +8 pitch ja siirtyminen trancesta progempaan soundimaailmaan voi herättää vähän närää, mutta mun mielestä tossa biisissä oli vaan loppulaulun(tm) fiilistä, ja pitäähän setissä nyt vähän yllätyksiä olla :P

Poetille taas :D omaperäisestä palautteesta ja Tapin sanat toivat kyllä hymyn huulille toviksi, Awakeningin kakkos-cd kun sattuu vielä olemaan mun kaikkien aikojen top-3 listalla :heart:

Ihme homma sinänsä, tuntuu että oon pariin viime miksaukseen saanut platinumilta enemmän palautetta kuin klubitukselta, vaikka varmaan 90% jukista asia on ihan toisin päin. Kiitokset siitä :) Vähän housempaa ja osittain samaa soundia on luvassa torstaina kymmeneltä, kun olen vieraana olliS:n Aurea Mediocritas-ohjelmassa Friskyradiossa, jonka osoite on yllättäen http://www.friskyradio.com
Avatar
#9 • • Loopy Guest
Tää setti meni duunissa taustalla. Alku meni kyl horroksessa, eikä sieltä valopilkkuja oikein erottunut.

40 minuutin paikkeilla innostuin korjausliikkeistä mitä jouduit tekemään, sekä aivan liian selkeästä temmon nostosta. Vanhatrancesoundikin lämmitti mieltä :)

Lockport - Zirenz vaihto pygii kans jossain määrin. Johtuuko tää sittä skippailevasta mp3:sta, vai oliko ihan oma häirä? Korjaus oli kyl nopea, probs!

Setti jäi duunikovalevylle, ja pitää laittaa uuteen käsittelyyn jo vaikka huomenna. Kenties sitten pystyis viittimään jatkamaan palautteen antamista.

Vähän meni ehkä alun (ja osin lopunkin) osalta ohi-sektoriin, vaikka pelottavan lähellä omaa makua ollaankin. Mut ehkä sä oot vaan hitusen mua tyylikkäämpi.

Juntit FTW!
Avatar
#10 • • OCS Guest
Tämä paranee joka kerta kun kuuntelee uudelleen :excellent:
Avatar
#11 • • jivamukti Guest
Ihan kiva rauhallisempi setti, vähän liian pehmoa minun makuuni paikoin. Minusta on väärin luokitella tämä pelkäksi proge tranceksi, koska mukana oli paljon house-soundeja. Yhden laukan huomasin, muuten miksaustekninen puoli oli kunnossa.
Avatar
#12 • • Kosmonaut Guest

Ihan kiva rauhallisempi setti, vähän liian pehmoa minun makuuni paikoin. Minusta on väärin luokitella tämä pelkäksi proge tranceksi, koska mukana oli paljon house-soundeja. Yhden laukan huomasin, muuten miksaustekninen puoli oli kunnossa.



Joo totta on ettei tämä tyylipuhdas progetrancemiksaus ole, discogs näytti Angelo D'Onoriota tekhousetuottajaksi, Van Bellenin soundissa on suht housahtava tunnelma mutta katsoisin sen silti tranceksi. Lopussa whiteroom edustaa jo enemmän nykyistä trancesoundia ja väliin mahtuu vähän vanhemmankin kuuloista trancesoundia, joten hankalaa on määritellä yhdellä termillä mitä miksaus sisältää. Trancen kun porukka yhdistää kuitenkin tohon nykyiseen anjuna/asot/whatever-soundiin, ja progressiivisesta housesta mulle tulee ainakin enemmän mieleen enemmän rytmiin perustuva soundi á la sander kleinenberg, steve lawler yms. Mutta hankalaahan toi genren määrittäminen on, ns. veteenpiirretty viiva..

Mutta kiitos kun kuuntelit ja vielä suurempi kiitos palautteesta ^__^