Frisbeegolf

27 posts, 2 pages, 5,000 views

Avatar
#1 • • tumpsi Guest
Joo-o, onks tääl paljo harrastajii?
Ite viskon ekaa kesää, oon melko paska,
mut laji on mitä mukavin.

Paras tulos Tampereen Vihiojan radal on vissii vähä alle +15 :D
(Tosin tänään heitin neljän kiekon best shootil +0)
Muualla en ookkaa heittäny.


Niille, jotka ei tiedä mistä on kyse: http://www.frisbeeliitto.com/mita_onf.html
Avatar
#2 • • pie Guest
En oo koskaan pelannut, mutta varmasti mukava laji. Onkos noista pelipaikoista jossain tietoa?
Avatar
#3 • • _U Guest

En oo koskaan pelannut, mutta varmasti mukava laji. Onkos noista pelipaikoista jossain tietoa?



Talissa on pirun hyvä kenttä. Niin, ja tietoa radoista: http://www.liitokiekko.com/radat/radat.htm
Avatar
#4 • • ovv Guest
:hearts:

Ite oon nyt toista vuotta heitelly pääasiassa talin radalla, joka on ainakin tähän mennessä läpikäymistäni pk-seudun radoista ehdottomasti paras. Nummelan uudehkolla radalla ei vielä ole tullut käytyä mutta ehkä sinne jossain vaiheessa tulee eksyttyä. Pitäisi jossain vaiheessa suorittaa pientä kiertoa muualla suomessa, mutta kun ei ole omaa autoa saatikka ajokorttia niin ei voi mennä ihan oman maun mukaan ympäriinsä.
Avatar
#5 • • Taedium Guest
Mä kelailin, et jos alottais ton surffirodeon...
Avatar
#6 • • Juki54 Guest
Tumpsi jumalauta, ensteks ei maistu enää kalja, ja sitte viä tämmöne. Mitä seuraavaks? :sad:
Avatar
#7 • • ken-guru Guest
Me käytiin firmaporukalla pelaamassa yksi rundi Oulussa Hiirosen kentällä. Opettajana toimi Oulun jonkun frisbee-seuran tyyppejä. Alkuun meille opetettiin perusteet jonka jälkeen päästiin tositoimiin.

Ei voi muuta sanoa kuin että erittäin rento ja leppoisa laji. Voisin hyvin kuvitella lähteväni joku päivä viettämään aurinkoista kesäpäivää tuonne radalle muutaman oluen ja hyvien kavereiden kanssa :-)

Which reminds me, pitäis käydä ostaan niitä kiekkoja jostain.
Avatar
#8 • • tumpsi Guest

Tumpsi jumalauta, ensteks ei maistu enää kalja, ja sitte viä tämmöne. Mitä seuraavaks? :sad:


oon ollu täs yli 2kk polttamatta :D
Avatar
#9 • • Timce Guest
Vaikuttaa mielenkiintoiselta lajilta. Urheiluteeveeltä tuli lajin EM-kisoista tarinaa ja täytyy myöntää, että koukutti. Kertaakaan en ole vielä kiekkoa käynyt heittämässä, mutta ehkä jo tänä kesänä.
Ens kesäks voidaankin sitte jo suunnitella Platinum championshippiä. :)
Avatar
#10 • • Loopy Guest

Tumpsi jumalauta, ensteks ei maistu enää kalja, ja sitte viä tämmöne. Mitä seuraavaks? :sad:


oon ollu täs yli 2kk polttamatta :D


yleensähän se on niin että reippaat urheilijanuorukaiset valitsee kaljoittelun ja tupakoinnin urheilun sijaan, mut Tumpsi tekeekin kaiken väärin päin.

Ihme pelleilyä :heart:
Avatar
#11 • • Juki54 Guest

Tumpsi jumalauta, ensteks ei maistu enää kalja, ja sitte viä tämmöne. Mitä seuraavaks? :sad:


oon ollu täs yli 2kk polttamatta :D



Ihme pelleilyä :heart:



Joo, seuraavaks se varmaan kasvattaa viikset ja alkaa soittaa junkkaa :(
Avatar
#12 • • Edited jorkki Guest
Hyvin on tosiaan koukuttanu tänä kesänä :cool:
Eikä ihme, kun kys. laji on _sopivan_ haasteellista alkuun, mut kuitenkin kehittyy suht nopeesti. Itellä taitaa olla +6 enkka (Vihiojal), et ainakin parannettaa on loppukesää kohti :D
Muutaman kerran viikos on tullu käytyy heittelemäs Vihiojalla (Nekalas) ja pari kertaa Vaakkolammella (Epiläs).

Kiekot on tullu ostettuu täältä: http://www.discmania.fi/
...pirun hyvää palvelua kaikin puolin :heart:
Avatar
#13 • • drS Guest

Joo, seuraavaks se varmaan kasvattaa viikset ja alkaa soittaa junkkaa :(



no eihän tollane yhtään sovi noiden muiden juttujen kaa.
Avatar
#14 • • Juki54 Guest

Joo, seuraavaks se varmaan kasvattaa viikset ja alkaa soittaa junkkaa :(



no eihän tollane yhtään sovi noiden muiden juttujen kaa.



No eikä.

Pelkään vaan et Tumperon kaverisuhteet alkaa kärsimään. Kaikki merkit siihen on ilmassa.

Itse topikkiin voisin todeta et vois olla mielenkiintoinen laji. Siinä yhdistyvät juurikin ne lajit joissa oon totaalisen paska :heart:
Avatar
#15 • • phear Guest
Mä koetin promota tätä jaloa lajia pohjalaiskavereilleni saksassa (!?).

Tulos: Laji on kuulemma gay. Eli sori vaan heterot frisbeegolffarit, teidän on poistuttava lajin parista, 'cuz it's gay.

Eikä meil Lahes mitään kenttiä oo. Ratana toimii Pikkuveskun ympäristö ja "reikinä" pissikset.

:excellent:
Avatar
#16 • • punaParta Guest

Eikä meil Lahes mitään kenttiä oo. Ratana toimii Pikkuveskun ympäristö ja "reikinä" pissikset.

:excellent:



perinteikästä Lahtimeininkiä :D , kumma kun kaupunki ei saa siellä mitään aikaseks esim. frisbeegolfkenttää - no minkäs teet.
(toisaalla) Oon kahtellu muutamaan otteeseen Nekalassa että lajia vois joskus kokeilla, tiiä sitten jaksaako...
Avatar
#17 • • miikkah Guest
mukana ollaan. keväästä saakka väistelty nokkosia talin pusikoista. hiirosen rata tuli myös käytyä viime viikolla muutaman kerran läpi. hauska rata, driveri 17:lla sinne ojan pohjaan liejuun..

tulokset toistaiseksi ihan paskoja, mutta onneksi kehitystä tapahtuu koko ajan.
Avatar
#18 • • tumpsi Guest
339065803px.jpg
:confused: :confused: :confused:
Avatar
#19 • • snt Guest
kuningaslaji! oon nyt jonku neljä vuotta käyny melko aktiivisesti heittämässä, useimmiten epilän vaakonpuistossa (sama paikka jossa oli em-kisat) ku täs ihan vieressä asustelen. täytys kyl päästä enemmän heittään muitakin ratoja, alkaa oleen vaakonpuisto jo melko tuttu.
kiekkojakin on kertyny jo aika nippu mut niistä ehkä kolmella osaan heittää hyvin... :)
Avatar
#20 • • Quu Guest

Eikä meil Lahes mitään kenttiä oo. Ratana toimii Pikkuveskun ympäristö ja reikinä pissikset.



Oh lordy! Mutta mihin te sitä kiekkoa sitten heitätte? emot-drum.gif

Mut joo ite on kans tullu sählättyä noissa ryteiköissä pari kesää sitten. Vielä olisi kaapissa pari mid-rangea ja putteria. Saataiskohan me virallinen kisapäivä kasaan? Otettaisiin paljon kaljaa mukaan ja ehkä myös pari kiekkoa. Voitaisiin ensin mm. opetella heittämään.