pari videota

13 posts, 1 page, 2,553 views

Avatar
#2 • • T82 Guest
:confused:

en ymmärrä... mikä taiteellinen osuus?

mitä nää edes on olevinaan?

miksi tällaisia on edes tehty?

onko näis mitään järkeä?

miksi?

:confused:
Avatar
#3 • • Ihokas Guest
:scared:


ilmeisesti videot jätti aika vaisun olon. :D
Avatar
#4 • • T82 Guest
no mut mä oonki jurrissa :hah:
Avatar
#5 • • Ihokas Guest
ahaa... no se valaisee asiaa.

eli jurrissa videoista ei tajua mitään?

:hah:
Avatar
#6 • • sauce Guest
Alun tekstiosuus ei mielestäni sovi palvelun henkeen / tunnelmaan. Se on liian synkkä ja pitkä, verrattuna tulevaan/viin tarinoihin. Webbisivustoilla olevaa logoa voisi jatkaa ja hyväksikäyttää videoissa kanavatunnuksen omaisesti. Palvelun nimen ympärillä oleva pallo korvattaisi mosaiikkimaisella maapallon mannerkartalla joka muodostuisi ihmisten kuvista. Siihen animoitaisiin pieniä välähdyksiä, kuin jokainen välähdys olisi tarina jossakinpäin maailmaa.

Niin ja lopussa on myös liikaa informaatiota. pelkkä:

Share Your Joy
www.whatsrightnow.net

riittäisi mielestäni vallan mainiosti. Taustalle vaikka alun mannerkarttaa taas, jotta saataisiin yhtenäinen kokonaisuus.

Palvelu itsessään vaikuttaa mielenkiintoiselta idealta, mutta vaatisi hieman tarkennusta graafiseen ilmeeseen, lisäksi olisi hyvä eritellä kielet. Juuri nyt spartalainen weppisivusto, mielenhäiriöinen alkuplanssi ja videoiden sisältö ovat vahvasti ristiriidassa.

Odotan mielenkiinnolla kuitenkin kehitystyötä, ja tarjoudun kohtuullista korvausta vastaan vaikka toteuttamaan ideani :)

Cheers;
Sauce
Avatar
#7 • • Ihokas Guest
Mielenkiintoisia ideoita ja palautetta.


Juuri nyt spartalainen weppisivusto, mielenhäiriöinen alkuplanssi ja videoiden sisältö ovat vahvasti ristiriidassa.



En ole itse vastuussa weppisivujen ulkoasusta, mutta olen siitä kanssasi samaa mieltä että tuo kokonaisuus on vähän ristiriitainen (ihan lähtien vaikka weppisivujen ulkoasusta). Alkuplanssin tein aika hätäisesti flashilla ja resolumella, sitä voisi tosiaan miettiä uusiksi, enemmän sisältöä vastaavaksi.


Joo... ehkäpä vetäisen seuraaviin videoihin lyhyemmäksi sen lopputekstin, harmi että tuolla yuotubessa ei voi korvata vanhaa videota uudella, ainakaan en ole sellaista toimintoa vielä löytänyt.
Avatar
#9 • • sauce Guest
Parempaan suuntaan kyllä, tossa ideassa kirjaimet vois tosin tulla nopeasti yks kerrallaan, maapallo pyöriä hitaampaa ja musiikki muuttua vaikka sellaiseksi nopeaksi kollaasiksi maailman ääniä. Esim. ihan leikata peräkkäin lauseita palvelun videoista siten että siitä tulis "what is right now".

Loppuun alun tausta ja nettiosoite päälle, tekstiin ehkä pieni kiva aalto-animaatio eli siten että joka kirjain isonee vuorotellen muutaman freimin välein. Ja alun äänikollaasi reversenä.

Hyvä tosta tulee ku et tyydy liiaksi kompromisseihin:D
Avatar
#10 • • Ihokas Guest
Kiitoksia taas palautteesta, olen tällä viikolla vääntämässä uutta pläjäystä, katotaan jaksaisko samalla tehdä tuota alkuplanssiakin uusiksi.

Sauce ei taida tunnistaa minua? ;)

Ollaan oltu samassa koulussa.

:hearts:
Avatar
#11 • • sauce Guest
jännityksellä jäämme odottamaan :roll:

ja juu, kyllä itseasiassa tunnistanut:D ja siinä syy, miksi sortunut peräti rakentavaan palautteeseen:)
Avatar
#12 • • Ihokas Guest



ja juu, kyllä itseasiassa tunnistanut:D ja siinä syy, miksi sortunut peräti rakentavaan palautteeseen:)



:excellent:
Avatar
#13 • • sauce Guest
Kuinkas etenee vai onko edes edennyt?:D