Perin askarruttava tv-kanava?

23 posts, 2 pages, 4,726 views

#1 • • Roz Guest
Voisiko joku valaista, mikä helevetin tv-kanava tuo on, minkä ainoa ohjelma on se, että kamera kuvaa jotain helkkarin oskilloskooppia tms monitorilta. Jotain häröjä megahertsejä siinä näkyy ja kaikkee. Tää on vaivannut mua jo liki vuosikymmenen. KERTOKAA PLIIDE!

P.S. Tää siis näkyy ainakin Tampereella. En tiedä muista kaupungeista...
#2 • • Timce Guest
Onkohan tuo se kuuluisa virityskanava? :D
#3 • • zAo Guest
Samaa olen ihmetellyt aina tasaisin väliajoin.

Näkyy myös Helsingissä.
#4 • • Daniel Braun Guest
NE valvoo sua!!
Kaiken NE tietätävät!!
Sä et voi paeta, NE löytävät sut aina!!

Foliohattu päässä jo vuodesta -83 :)

Joo, näkyy Kotkassakin kaapeliverkossa...
#5 • • djsakke Guest

Voisiko joku valaista, mikä helevetin tv-kanava tuo on, minkä ainoa ohjelma on se, että kamera kuvaa jotain helkkarin oskilloskooppia tms monitorilta. Jotain häröjä megahertsejä siinä näkyy ja kaikkee. Tää on vaivannut mua jo liki vuosikymmenen. KERTOKAA PLIIDE!

P.S. Tää siis näkyy ainakin Tampereella. En tiedä muista kaupungeista...

Se on mun kanava. Oskilloskoopista voi arvioida meneex mul hyvin vai huonosti. vai soiko 808. tai 707. vai 909. vai 101. diip shit.
#6 • • thomas Guest
myös torniossa näkyy ko. kanava
#7 • • tumpsi Guest
joskus joltain ammattilaiselta kysyin, ja se vastas jotakuinkin näin:

siit voi kattoo jotai vitun taajuuksia joita tarvii jossai, ni ei tarvi ravaa kellaris kattomas niit. tms :D
#8 • • Bio Guest
Sama näkyy Turussa kans.. ite kans ihmettelin mitä hemmetin tarkoitus sillä on. No tumpsi selvensi jotenkin asiaa :)
#9 • • Taedium Guest

siit voi kattoo jotai vitun taajuuksia joita tarvii jossai, ni ei tarvi ravaa kellaris kattomas niit. tms

Niin siis tämähän on virallinen selitys, suoraan käsikirjasta? Onks myös toi "vitun taajuudet" ihan virallinen termi televisioviritinpiireissä?
#10 • • Ms. Piipi Guest

siit voi kattoo jotai vitun taajuuksia joita tarvii jossai, ni ei tarvi ravaa kellaris kattomas niit. tms

Niin siis tämähän on virallinen selitys, suoraan käsikirjasta? Onks myös toi "vitun taajuudet" ihan virallinen termi televisioviritinpiireissä?

:D :D Päivän piristävät naurut.... Virallinen termi, heheheh...

Mut joo, toi taajuuskanava on mullekin tuttu.
#11 • • Roz Guest
No johan selkis. Saisikohan sitä käppyrää jotenkin haxxoroitua näyttämään vaikka jotain Aphex Twinin päätä tai jotain... :)
#12 • • tumpsi Guest

eks muka oo koskaan kuullu vitun taajuuksist?

häpeisit vähä :(
#13 • • Daniel Braun Guest

Mitataaks ne vitun taajuudet kilohertseinä vai?
Voiks niit syödä?
Mä luulen et viimeyönä semmonen kävi mun kimppuun...
Mitä teen?
#14 • • kukaan Guest

Mitataaks ne vitun taajuudet kilohertseinä vai?
Voiks niit syödä?
Mä luulen et viimeyönä semmonen kävi mun kimppuun...
Mitä teen?

Osta kumileimasin ja puolustaudu sillä.
#15 • • Daniel Braun Guest

Mistä niitä saa?
Auttaako jos on jo foliohattu?
#16 • • kukaan Guest

Mistä niitä saa?

Sinellistä saa kaikenlaisia leimasimia, esim tää vois olla sopiva sun tarkoitukseen. Myös Tiimarista ja Sinooperista voi löytää sopivia leimasimia ja sit tietty joistain firmojen leimasimia järkkäävistä yrityksistä.

Ja siis foliohattuhan on koko jutun a ja o. Laitat itsellesi ja leimasimelle päähän foliohatut ja sen jälkeen käännyt vitun kilohertsiin päin ja lausut takaperin "levolle lasken luojani, armias ole suojani, jos Sijaltainen nousisi, taivaaseen ota tykösi". Johan pitäisi toimia! :)
#17 • • Daniel Braun Guest
Selevä!! :)

Huomenna Tiimariin, minen sinooperin hintoja maksa :D
#18 • • Taedium Guest

Mistä niitä saa?

Ensin tee hattu itsellesi. Vaikka täältä ohjeet.

Sen jälkeen askartelemalla paskartelemalla leimasimesta ja kuittipiikistä miekka, jolloin voi taistella vitun taajuuksia vastaan kas tällä tapaa.
#19 • • drS Guest
ootteks vähä tyhmii? ei vitun taajuuksia vastaan kuulu tapella, vaan pitää tune in.
#20 • • DeaconX Guest
siis
Fucking Frequencies
vai
Cunt's Frequencies?

kun mun pitäis saada nimi tolle uudelle HC-biisille