4400

22 posts, 2 pages, 4,725 views

#1 • • _U Guest
Mites sarja 4400 kolahtaa jengiin? Kahden Suomessa nähdyn jakson perusteella vaikuttaa mukavan harmittomalta, laadukkaalta viihteeltä, joka myös herättää ajatuksia ihmisen, yksilön mahdollisuuksista. Mielestäni ei mikään maailmaa mullistava sarja, mut tulee kyl addiktiivisesti seurattua, nyt kun Shield jäi tauolle. Yks tv-sarja viikossa riittää :)
Cutoff

#2 • • Cutoff
Ekan jakson katoin ja mieletön pettymys. Vaikutti äärimmäisen paskalta.
#3 • • zAo Guest
Joop, yhden ja puolen jakson perusteella ei vakuuttanut alkuunsakaan.
Henkilöhahmot on käsikirjoitettu perinteiseti äärettömän ennalta-
arvattaviksi. Hahmot käyttäyvät juuri niin kuin niiden olettaisikin
käyttäytyvän, eli typerästi. Hahmojen käymä dialogi on lähinnä
sarkastisia ja dramatisoituja heittoja toisilleen.

Edellisessä jaksossa katkeili verisuonia päässä kohtauksessa, jossa
oltiin koulussa. Siis, onko tämä sarja nyt jotain high-school draamaa
sekoitettuna x-fileen, CSI:n ja mihin tahansa poliisisarjaan?

Heikkoa, mutta onneksi ei tarvi tuhlata aikaa siihen enää.
#4 • • Loopy Guest
Mä kyllä oon tykästynyt kahden jakson perusteella 4400:aan.

Tää kuuluu niihin harvoihin sarjoihin mitä tulee seurattua telkkarista. Odotetaan mielenkiinnolla paraneeko sarja, vai meneekö huonommaksi.
#5 • • akir0 Guest

Tää kuuluu niihin harvoihin sarjoihin mitä tulee seurattua telkkarista. Odotetaan mielenkiinnolla paraneeko sarja, vai meneekö huonommaksi.

Yhtään jaksoa en oo kattonu, ja tuskin katsonkaan, mut villi heitto, että:

..kauden puolivälissä meno on aika vaisua ja sit kauden 2 vikassa jaksossa tapahtuu kovasti ja kausien väliin tulee mieletön cliffhanger..
#6 • • miikkaL Guest
akir0: eipä näin käynyt, ensimmäisessä tuotantokaudessahan ei olekaan kuin viisi jaksoa, ja tosi iso pettymys on ollut - ei edes sitä cliffhangeria tullut.

Niin paljon parempaakin olisi tuosta ideasta ja lähtökohdasta saatu irti.. Nyt olen 2 kauden puolessavälissä ja ei mielestäni lunastanut lupauksia tuo sarja.
#7 • • Hege Guest
Tämmöstä paskaa ne jaksaa mainostaa hirveellä budjetilla, mutta überloistavista sarjoista tyyliin Langalla (The Wire) ei melkein hiiskahdetakkaan.. okei eri kanavilla noikin, mutta silti. :)
#8 • • drS Guest
Joo aikalailla yhtä tuubaa kuin Lostikin, joskin eri syistä... Markkinoinnin perusteella odotin hienoa ja mystistä scifisarjaa ja mutta sainkin b-luokan draamasarjan jossa näyttely on lukion ilmaisutaitokerhon tasoa. Takeniahan tässä on matkittu sekä tyylillisesti että vähän idealtaankin, mutta siinä nämä kornit ja imelät jutut oli sentään vielä jotenkuten hallinnassa...
#9 • • Homegrove Guest
Tuli mieleen ihan Kauniit ja Rohkeat näyttelymetodeista...
#10 • • LindaGP Guest
Katsottu on, kun tulee niin sopivasti Lostin jälkeen. Vaikuttaa ainakin näiden parin ensimmäisen jakson perusteella niin perustusinatuotteelta, että oksat pois. Toivottavasti paranee eteenpäin mennessä.
#11 • • _U Guest
Sarja vain paranee... tänään oli loistava jakso! :)
#12 • • pluralisti Guest

Tämmöstä paskaa ne jaksaa mainostaa hirveellä budjetilla, mutta überloistavista sarjoista tyyliin Langalla (The Wire) ei melkein hiiskahdetakkaan.. okei eri kanavilla noikin, mutta silti. :)

Toi on ihan totta. Langalla on ihan helvetin hyvä sarja!. Jos Baltimoren rikosskenestä tykkää niin suosittelen sellasen ex-wiseguy kaverin Charlie Wilhelmin omaelälämänkertaa kuin Wised Up. Teräksen kovaa menoa ja kirjassa jopa opastetaan loansharkingin taidon teoreettisemmat puolet.
#13 • • tumpsi Guest
katoin ekan kauden. olipa paska :D
#14 • • _U Guest

katoin ekan kauden. olipa paska :D

Kiitos tiedosta! Nyt en varmaan enää viitsi katsoa! ;) :D
#15 • • hiski Guest
Paranee toisen tuotantokauden loppuakohden imo. Käsikirjottajien mielikuvitus alkanu vihdoinkin toimia. Ei mikään bsg:n tasonen, mutta ehdottomasti menee tuonne parempien sarjojen joukkoon.
#16 • • _U Guest
Jeah, jännäks menee. Isabellen merkitys alkaa korostumaan... :)
Caro²

#17 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
En o saanu riittävästi ko. sarjasta irti, että oikein jaksais fanittais sitä.

Ajatus on mielenkiintonen, tulee vähä Dark Angel mieleen, mutta 4400:ssa ei jotenkin saaad irti sitä potentiaalia mikä siinä on. Se on tylsää seurattavaa imho :(
#18 • • _U Guest

En o saanu riittävästi ko. sarjasta irti, että oikein jaksais fanittais sitä.

Ajatus on mielenkiintonen, tulee vähä Dark Angel mieleen, mutta 4400:ssa ei jotenkin saaad irti sitä potentiaalia mikä siinä on. Se on tylsää seurattavaa imho :(

No, en mäkään "fanita", jos fanittaminen on Suosikki- ja Demi- touhua. Itse mieluummin kunnioitan ja diggailen. Mut jos se on "fanittamista", niin sitten mä fanitan ja olen ylpeä fani tv-sarjasta, joka tarjoilee hyvää pääntyhjennystä eli viihdettä, mutta myös herättelee kysymyksiä, myös NIITÄ OUTOJA METAFYYSISIÄ KYSYMYKSIÄ?

Dark Angel? Ootkohan sä kattonut oikeeta ohjelmaa? Ettet vain sekoita johonkin toiseen sarjaan? Eiks Dark Angel oo niitä Siskoni on noita- juttuja? ;)

No joo, satun vain diggaamaan sarjasta. Ja jos lähteisiin on uskominen, se vain paranee koko ajan. Mutta meitä on joka lähtöön, ja niin sen tuleekin olla. Voihan se olla, et loppupeleissä toi onkin aika tosi p*ska sarja. Mut mun mielestä toimii ainakin vielä ja paranee koko ajan.
Caro²

#19 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Dark Angel? Ootkohan sä kattonut oikeeta ohjelmaa? Ettet vain sekoita johonkin toiseen sarjaan? Eiks Dark Angel oo niitä Siskoni on noita- juttuja? ;)

Voi jee, tulipa hyvä läppä siulta.

Dark Angel @ IMDB

"In a future of political, economic and moral collapse, a genetically enhanced superhuman prototype named Max escapes from military confines and dwells amidst the decadent underground street life of *Seattle* to avoid government agents who want to bring her back into the fold."

Ja jos lähteisiin on uskominen, se vain paranee koko ajan. Mutta meitä on joka lähtöön, ja niin sen tuleekin olla. Voihan se olla, et loppupeleissä toi onkin aika tosi p*ska sarja. Mut mun mielestä toimii ainakin vielä ja paranee koko ajan.

Imho sarja huononee jakso jaksolta. Tällähetkellä olen menossa kolmannen episodin kahdeksannessa jaksossa ja tietyt näyttelijät rupee ärsyttämään ja vituttamaan jokaselta jaksolta vaan entistä enemmän.
Ja ennenko saat provottua jotain aivotonta keskustelua tästä lisää, niin katson sarjaa sen takia koska siinä on potentiaalia. Toivottavasti sitä ruvetaan jossakin vaiheessa hyödyntämään.
#20 • • _U Guest

Imho sarja huononee jakso jaksolta. Tällähetkellä olen menossa kolmannen episodin kahdeksannessa jaksossa ja tietyt näyttelijät rupee ärsyttämään ja vituttamaan jokaselta jaksolta vaan entistä enemmän.
Ja ennenko saat provottua jotain aivotonta keskustelua tästä lisää, niin katson sarjaa sen takia koska siinä on potentiaalia. Toivottavasti sitä ruvetaan jossakin vaiheessa hyödyntämään.

Ok, tehdään näin.

Oikeassa olet, sarjassa on potentiaalia, mutta se ei välttämättä kolahda kaikille ja siinä ei ole mitään ihmeellistä. Joku tykkää Lostista, joku Shieldistä ja joku diggailee Selviytyjistä ja jollekin kolahtaa 4400 ja joku rakastaa yli kaiken vaikkapa jotain Salkkareita. Kaikki ollaan erilaisia ja juuri niin pitääkin olla.

Silti, Dark Angelilla ei ole mitään tekemistä sarjan kanssa. Sama kuin rinnastaisi The Matrixin ja O.C:n. Mut se vois tosin toimia. ;)

Caro Kakkonen, peace! :)