Jalkapallon MM 2006

255 posts, 13 pages, 28,131 views

#181 • • phear Guest
Scheisse! Alles ist vorbei!

Parempi voitti. :(
#182 • • Paarma Guest
Saksalle omaa lääkettä suoneen, teki vitun yligutaa. :king:
#183 • • tumpsi Guest
joo sais kyl portugali hoitaa ittensä loppuotteluun.
ostin em-loppuottelupäivänä portugal-bokserit,
JA NE VITTU HÄVIS :proteus:

täl kertaa ois paree sit voittaa, NI!
#184 • • R2 Guest
In France I trust..!
#185 • • Kosmonaut Guest

:heart:

Vaikka en tosiaan Italiastakaan hirveästi lämpeä niin Saksaa on tullut inhottua ensimmäisistä kisoista lähtien mistä ymmärsin jotain (eli 1994), joten eilinen fiilis pelin loputtua taisi olla turnauksen paras (lähinnä koska kaikki suosikit karsiutuivat suht suolaisella tavalla :()

Pelin aikana tuli vielä mietittyä että okei, Italia on ollut parempi ja jatkoajalla kaksi tolppaa=Saksa voittaa, mutta AIJAI, ihanan karvas tappio. Ja olihan vieläpä hienoja maaleja :roll:
#186 • • pie Guest
Ansaittu voitto Italialle.
#187 • • Salla Guest
[ ammattitason jalkapallokommentti ] en ole yhtään ottelua katsonut niin nyt vois taas loppukirin ottaa ja katsoa ehkä sen finaalin. On mulla jo suosikkiehdokaskin, Portugali. Ihan vaan sen takia, että vaik olikin hyvä ett fransut voitti brassit, ei niiden taas tarvis voittaa maailmanmestaruutta. Toivottavasti italialaiset persreiät ei voita kultaa :panic: [ /ammattitason jalkapallokommentti ]
#188 • • akir0 Guest
Kyllä taas itku tuli kun Liimatukat voitti.

Voi vitun Tottiki taas itki ku pikkulapsi kun vähän hipastiin.

Toivottavasti Fransmannit sentään vie koko paskan ni eivät vie mestaruutta.
#189 • • Juki54 Guest

Pelin aikana tuli vielä mietittyä että okei, Italia on ollut parempi ja jatkoajalla kaksi tolppaa=Saksa voittaa :roll:

Sama juttu täällä. Olihan kiva kun Italia tekas ne maalit :)
Ja, olihan ne parempia.

Portugalia en kyl toivo finaaliin, ihan jo itkupilli Ronaldon takia.
#190 • • R2 Guest

Kyllä taas itku tuli kun Liimatukat voitti.

Voi vitun Tottiki taas itki ku pikkulapsi kun vähän hipastiin.

Toivottavasti Fransmannit sentään vie koko paskan ni eivät vie mestaruutta.

En vois enempää olla samaa mieltä. Saksa ei ole mun suosikkeja, mut oikeestaan kuka vaan ennen Italiaa.
Inhokit, Portugalia ja Italiaa lukuunottamatta, onki sitte jo laulukuorossa.

PS. Että mua vitutti kun Portugali pudotti Hollannin.
#191 • • Timce Guest
Thierry

italianjob.gif
#192 • • Erno Guest
Kyllähän tuossa tilanteessa Henryä rikottiin selvästi.
#193 • • Timce Guest

Kyllähän tuossa tilanteessa Henryä rikottiin selvästi.

Ei rikottu. Henry juoksi kaverin jalkaa päin ja näki parhaaksi vielä heittäytyä, eli vanha toinen-olkapää-eteenpäin-ja-jalat-löysäksi-temppu. Halpaan meni tuomari.
#194 • • sixtus Guest
Pieni hipasu siinä kyllä oli, mut Henry kyl avitti kaatumistaan ihan kivasti. Ei mikään oikeusmurha toi pilkku ollu, mut ei ois ollu viheltämättä jättäminenkään. Toisaalta toi oli Ranskan ainoo paikka koko pelissä.
#195 • • onnela Guest

Ei rikottu. Henry juoksi kaverin jalkaa päin ja näki parhaaksi vielä heittäytyä, eli vanha toinen-olkapää-eteenpäin-ja-jalat-löysäksi-temppu. Halpaan meni tuomari.

Kyllä rikottiin. Selvä osuma tukijalkaan, jonka päällä paino oli.
Normaaleiste portugalifilmeistä (joita oli myös aikamoinen läjä eilen ja aika huonoja sellaisia) Henry ei vetäissyt jalkoja suoraksi vaan yritti lähteä liikkeelle. Ongelma oli vaan, että tukijalka lähti ilmaan ja liikkeellelähtö päättyi kaatumiseen.

Jos Carvalho ei olisi vetänyt jalkaa vielä koukkuun osuman jälkeen, pilkku olisi saattanut jäädä tulematta, mutta tällä kertaa imho aika selkee tapaus.

Mulle oli sinällään ihan sama kumpi noista jengeistä meni finaaliin eli mistään Ranskan puolustelusta ei ole kyse.

Mun mielestä ihan selkee pilkku.
#196 • • ken-guru Guest
Mielestäni Henryyn kohdistunut kopautus oli lievä mutta kuten edellä sanottiinkin, osui se tukijalkaan aika ikävästi. Ansaittu rankkari.

Mutta mitä vit... nää portugalilaiset sit vastaavasti tekee? Ronaldon pitäisi varmaan opetella ensin kävelemään ennenkuin menee pelaamaan jalkapalloa. Muistaakseni ensimmäisellä puoliajalla oli jo kolme aivan käsittämättömän selvää sukellusta joista parhaana voisi mainita sen puskuyrityksen joka päättyi hienoon sukellukseen. Ei ihme että tuota tyyppiä vihataan.

Hyvät välierät. Nyt vain odottelemaan hyvää finaalia.
#197 • • Edited onnela Guest
edit.... sähläystä.
#198 • • Timce Guest
No koska teillä on ilmiselvästi niin heikko tuntemus jalkapallosta, niin ehkä olis parempi jättää noi analyysit vaikka sinne työpaikan kahvitunnille. Itselläni on kuitenkin jalkapallofanitusta takana jo Mexikon kisoista '86 ja peliäkin olen pelannut aikoinaan vuosia, eli älkää tulko mulle kertomaan, oliko rankkari oikeutettu vai ei, koska tiedän olevani oikeassa.
#199 • • onnela Guest

No koska teillä on ilmiselvästi niin heikko tuntemus jalkapallosta, niin ehkä olis parempi jättää noi analyysit vaikka sinne työpaikan kahvitunnille. Itselläni on kuitenkin jalkapallofanitusta takana jo Mexikon kisoista '86 ja peliäkin olen pelannut aikoinaan vuosia, eli älkää tulko mulle kertomaan, oliko rankkari oikeutettu vai ei, koska tiedän olevani oikeassa.

Sarkasmia?

Juu, kukaan muu ei olekaan koskaan futista seurannut eikä pelannut.
Futarina varmaan hyvin tiedät myös sen, että rike on rike, kaatui pelaaja tai ei. Itseäni ainakin suunnattomasti ärsytti Hoopo Hännisen avautuminen siitä, että kopautus oli lievä.

Kuitenkin, kyseessä selvä kopautus sääreen, joka ihan varmasti vaikutti tilanteeseen. Carvalho vielä varmuuden vuoksi nosti jalkaa ylöspäin ja tiesi, että jos ei kopauta, Henry on maalintekotilanteessa jos palloon jostain syystä ehtiikin. Pakkorako siis.

636395578.jpg

Kerro mulle miten tuo tilanne ei vaikuta mitenkään liikkeellelähtöön?
#200 • • monomies Guest

tsemppiä sulle sählypoika :happyroll:

carvalho sorkki jaloillaan henryn pois selkeästä maalintekotilanteessa rangaistusalueella -> pilkulle.