Parempi voitti. :(
255 posts, 13 pages, 28,263 views
Saksalle omaa lääkettä suoneen, teki vitun yligutaa. :king:
Saksalle omaa lääkettä suoneen, teki vitun yligutaa. :king:
Pelin aikana tuli vielä mietittyä että okei, Italia on ollut parempi ja jatkoajalla kaksi tolppaa=Saksa voittaa :roll:
Kyllä taas itku tuli kun Liimatukat voitti.
Voi vitun Tottiki taas itki ku pikkulapsi kun vähän hipastiin.
Toivottavasti Fransmannit sentään vie koko paskan ni eivät vie mestaruutta.
Kyllähän tuossa tilanteessa Henryä rikottiin selvästi.
Ei rikottu. Henry juoksi kaverin jalkaa päin ja näki parhaaksi vielä heittäytyä, eli vanha toinen-olkapää-eteenpäin-ja-jalat-löysäksi-temppu. Halpaan meni tuomari.
No koska teillä on ilmiselvästi niin heikko tuntemus jalkapallosta, niin ehkä olis parempi jättää noi analyysit vaikka sinne työpaikan kahvitunnille. Itselläni on kuitenkin jalkapallofanitusta takana jo Mexikon kisoista '86 ja peliäkin olen pelannut aikoinaan vuosia, eli älkää tulko mulle kertomaan, oliko rankkari oikeutettu vai ei, koska tiedän olevani oikeassa.
No koska teillä on ilmiselvästi niin heikko tuntemus jalkapallosta, niin ehkä olis parempi jättää noi analyysit vaikka sinne työpaikan kahvitunnille. Itselläni on kuitenkin jalkapallofanitusta takana jo Mexikon kisoista '86 ja peliäkin olen pelannut aikoinaan vuosia, eli älkää tulko mulle kertomaan, oliko rankkari oikeutettu vai ei, koska tiedän olevani oikeassa.