Paul van Dyk tulee Suomeen

248 posts, 13 pages, 34,813 views

Hixxy

#241 • • Hixxy HaroPup
Tällästä mä en ymmärrä, minkä helvetin takia tääki olis taas menossa jonneki hesarille esiintymään missä suurin osa ihmisistä tulee taas varmaa olemaan semmosia britney spears diggareita kenel on iha helveti kivaa, ton verra iso nimi täyttäs luultavasti suht helpostiki kaapelin, tai ainaki luulis ja mukaa mahtuis muitaki ku pelkkii palikoita yleisöön!
Mark

#242 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Hixxy:
Tällästä mä en ymmärrä, minkä helvetin takia tääki olis taas menossa jonneki hesarille esiintymään missä suurin osa ihmisistä tulee taas varmaa olemaan semmosia britney spears diggareita kenel on iha helveti kivaa, ton verra iso nimi täyttäs luultavasti suht helpostiki kaapelin, tai ainaki luulis ja mukaa mahtuis muitaki ku pelkkii palikoita yleisöön!

JUST NIIN! *joo* lipun hinnan ei tartteis olla nii korkee ja silti porukkaa ois väljemmin sisällä.. vittuun hesari.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Lost-Soul

#243 • • Lost-Soul los pallos

-x-:
liput tulee kuulemma myyntiin 16.8.

Kuinka varma tieto??

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Dalifemme

#244 • • Dalifemme Dementia simplex

pidetään ANTI-Colors-bileet jossakin? ;)

Ei muuten mikään huono idea. Hesari on ehkä maailman paskin mesta ja ei innosta lähteä tsiigaa kuinka kovaa ”dance kansaa”*justjoo* siellä on...Kyllä Paul aina kiinnostaa,but se mesta ei...*eiei*
Ja kyllä ovat muutenkin päivän sille keksineet...fucking sunday*dissaa* Mut noi ANTI bileet vois olla aika kova juttu *hih*

[muokattu 8.8.2003 06:38]
#245 • • Ändi Guest
Voi vittu.. miksi hesarille?? Enhän mä edes pääse sisään vai olisko sillon joku alempi ikäraja?? pari vuotta pitäis vielä odotella että pääsis hesariin.. saatanan saatana..
Chäz

#246 • • Chäz Namutäti
ennakolla 20

--
Yhden hulluus tuottaa paljon hulluja..

You are who you pretend to be, so you better pretend to be someone you can live with

Individual

#247 • • Individual HYPNO!

dalifemme77:
---
pidetään ANTI-Colors-bileet jossakin? ;)
---

Ei muuten mikään huono idea. Hesari on ehkä maailman paskin mesta ja ei innosta lähteä tsiigaa kuinka kovaa ”dance kansaa”*justjoo* siellä on...Kyllä Paul aina kiinnostaa,but se mesta ei...*eiei*
Ja kyllä ovat muutenkin päivän sille keksineet...fucking sunday*dissaa* Mut noi ANTI bileet vois olla aika kova juttu *hih*

[muokattu 8.8.2003 06:38]

Maailman tämän hetken kiistaton ykkös dj olisi minun mielestäni kuulunut ehdottomasti Kaapelitehtaalle, niinkuin Cox-herrakin, mutta...mutta jokaisellahan on tietysti mahdollisuus itse ruveta promoottoriksi ja ottaa näitä starboja Suomeen esiintymään. Ei varmaankaan ole mitään maailman helpointa hommaa ja tuskin mitään kauhean tuottoisaa , ainakaan rahallisesti. ( Henkinen tuotto on sitten asia erikseen...)

T:Tero
ravec

#248 • • ravec
Mikäs hetki se oli kun PVD paukkas suomessa vähän rytmiä......
Oli muuten just noissa Planet of Loven yksissä kekkereissä.

12.10.1996, Helsinki, Paasitorni

- Robert Miles - Dave Clarke - Technohead - Paul Van Dyk
- Miss Djax - Tom Wax - Jokke - Elliot Ness - Awax
- Ravers Nature - Arpeggiators
Guests: Eeropekka Rislakki, Angel, Njassa, Dizzy

115 mk
19:30-03:30
(onkohan toi edes ainut kerta, tähän mennessä)

Mutta nyt Dyk on eri kaveri, setit ei koostu lemmenkipeistä biiseistä pelkästään.....

Suosittelen käymään läpi seuraavat setit, jotta tajunta laajenee:

mayday_2003_paul_van_dyk_live-04-30-2003
live_from_cafe_schoenbrunn_fritz-11-07-2003
energy_2003-paul_van_dyk_live-sat-10-08-2003

Tuo viimenen energy setti, on myös tuolla tune of the week kohdassa, trackkeinä.

Eli kyllä Dyk tulee suomeen. jos se on vaan buukattu....*plur*