Myyty

5 posts, 1 page, 951 views

Avatar
#1 • • Edited juuzou Guest
Se on sitten myyty
Avatar
#2 • • bulk Guest

. DHL:llä ao. paketin kuljetus maksaa noin 500euroa, joten laske tuo hintoihin lisää.



Reality check.

Tsekkasin just vakuutetun kuriirihinnan 8:lle autonrenkaalle ja vanteelle (painoa ~150 kg) Briteistä suomeen ja hinta oli noin 200£. Merikontti mannereuroopastakin tulee alle tonnilla. Kibiksellinen syntikka saksasta tuli mulle 35 eurolla.

Itse kibiksen hintaan en sano mitään, luultavasti hyvä peli hintaisekseen.
Avatar
#3 • • juuzou Guest

. DHL:llä ao. paketin kuljetus maksaa noin 500euroa, joten laske tuo hintoihin lisää.



Reality check.

Tsekkasin just vakuutetun kuriirihinnan 8:lle autonrenkaalle ja vanteelle (painoa ~150 kg) Briteistä suomeen ja hinta oli noin 200£. Merikontti mannereuroopastakin tulee alle tonnilla. Kibiksellinen syntikka saksasta tuli mulle 35 eurolla.

Itse kibiksen hintaan en sano mitään, luultavasti hyvä peli hintaisekseen.



Tuo DHL-hinta oli kyllä ihan paikkansa pitävä hinta, sillä DHL kuljettaa yksityisasiakkaille tuotteet pelkästään lentorahtina.

Monesti myyjä(yksityinen tai liike) ulkomailla ei halua toimittaa tuotetta mihinkään liikkeestään/kotoa, vaan haluavat, että kuriirifirma hakee paketin ja vie ovelle asti. Tämä vaikeuttaa aika paljon vertailua.

Ei voi oikein vertailla jotain finnair-cargoa, kun se edellyttää, että joku veisi paketin lentokentälle ja hoitaisi lähetyksen, mutta oikeessa oot, että on olemassa halvempiakin jakelufirmoja kuin tuo DHL.

Ihan mielenkiinnosta kysyn minkänimisistä kuljetusfirmoista puhuit ylläolevassa tekstissä?

BTW...How about Fantom? :happyroll:

JP
[email protected]
Avatar
#4 • • bulk Guest


Tuo DHL-hinta oli kyllä ihan paikkansa pitävä hinta, sillä DHL kuljettaa yksityisasiakkaille tuotteet pelkästään lentorahtina.

Monesti myyjä(yksityinen tai liike) ulkomailla ei halua toimittaa tuotetta mihinkään liikkeestään/kotoa, vaan haluavat, että kuriirifirma hakee paketin ja vie ovelle asti. Tämä vaikeuttaa aika paljon vertailua.



Joo voihan sitä vaikka tilata panssaroidun auton hakemaan tavarat aseistetun kuskin kanssa lentokentälle yksityissuihkariin ja maksaa siitä xxxtun monta euroa, mutta onko se sitten järkevää, on toinen juttu.

Itelle on tullu kamoja mm. GLS:llä, eikä myyjäfirmat ole verottaneet mitenkään siitä ekstraa. DHL on siitä hassu firma, että ne kertoo ulospäin sellaisia hintoja, että hirvittää, mutta myyjäfirmat tekeekin niiden kanssa erillissopparit, joten asiakkaalle päin rahti ei juuri kallistu normaaliin lentopostiin verrattuna.

Muuten toki toivon, että saat koneesi kaupaksi, särähti vain tuo 500e:n hintalisä "ulkomailta tilattavaan tavaraan" kohtuuttoman kovalta. :)
Avatar
#5 • • juuzou Guest
Olihan se DHL:n hinta valittu vähän tarkoitushakuisasti kalleimmasta päästä olevista hinnoista.

Onkohan olemassa mitään edullisia lentorahtifirmoja, kun esim. finnair cargo haluais jotain 180-190e tuon syntikan kuljettamisesta euroopassa?

Muuten...nyt oon saanu huomata, että vaikka tuote olisi hyvällä hintaa myynnissä, niin rahakkaampia ostajia on harvassa. Pitäisköhän sitä alkaa ilmoituksen ohessa mainostamaan jonkun pankin kulutusluottoja, kun muuten porukalla tahtoo käteinen loppua...

Alihintaan ei hyvästä tavarasta halua luopua. Mieluummin jättää laitteen itelleen.

No, kaipa joku massesetä kohta huomaa mun ilmoituksen ja ostaa lapsilleen aika hyvän lelun.