Off-topic

4 posts, 1 page, 1,082 views

#1 • • Loopy Guest
Threadin tarkoitusperä on yksinkertainen. Jatkossa kun juttu alkaa lähtemään vähän turhan paljon käsistä - tai mikä jottei jo ensimmäisen off-topicin kohdalla - postaa viestisi tänne.

Mulla on ollut vastaava thread jo hetken mielessä, mutta oon alentunut vastaamaan tuonne varsinaisiin threadeihin. Etenkin Audio Techin puolella olisi mukava pitää keskustelu asiapitoisena ja edes jotenkin topicia vastaavana.

ja näin lähtee mopo käsistä:

Mutta samalla nainen teki päätöksensä ja pisti (kaameat) kapulat rattaisiin. Saan hommata sen koneen sitten kun oon ostanut kolmion. Tähän pieneen kaksioon ei kuulemma pöytäkonetta tule.

Helvetin sisustusratkaisut.

:eek:

Hei, eikös tollanen iMac ny mahdu ihan minne vain? Mä en ainakaa antais naisen painostaa noinkin tärkeän asian kans. Luulis senki olevan iloinen, jos tollainen kone tulee taloon. Ehkä se on mac-vastainen? Opeta sitä. "Kyykkyyn!" :excellent:

Etkös sä ole sinkku? :hah:

Itseasiassa oon jollain ihmeen kumman keinolla saanut naisen tekemään ratkaisun soittopöydästä. Saan siis noin 6kk muuton jälkeen vihdoinkin DJ-soittimilleni oman tason, ja samaan yhteyteen levyt sun muut välttämättömyydet. Viimeisen 6kk aikana joka kerta kun olen halunnut soitella, on pitänyt soittimet kaivaa erikseen kuljetuslaukuistaan esiin ja sitä ennen vielä keksiä jostain soveltuva pöytätaso.

Keittiön pöydän ja ties-minkä koosta johtuen, en ole kotosalla vinyylia soitellut muuton jälkeen.

Pidän tota soittopöytää jo saavutuksena. Nainen on tyytyväinen kun on sen "itse keksinyt".

Anyways.

Kun otin puheeksi iMacin hommaamisen ensimmäinen kommetti oli tyyliin: "tänne ei mahdu kuin yksi pöytä". Järkimiehenä ajattelin valitsevani tietokonepöydän ennemmin kuin soittopöydän, mutta nainen oli vastaavasti juuri päinvastaista mieltä.

Näin siis "lyhyesti" koko stoori.

Mut seuraava edistysaskel on jo otettu. Seuraavaan (isompaan) kämppään muutettaessa saan soittimille/studiolle/toimistolle oman huoneen :hearts:
#2 • • zAo Guest
Niin kyllähän meillä off-topic jatkot on jo pystyssä :)
Mutta annetaan tämänkin nyt olla täällä.
Ehkä nämä voi olla paremmat jatkot :P
#3 • • Tapi T Guest
Onnea vaan Loopylle taistelussa pirttihirmua vastaan. :D
#4 • • Loopy Guest

Niin kyllähän meillä off-topic jatkot on jo pystyssä :)
Mutta annetaan tämänkin nyt olla täällä.
Ehkä nämä voi olla paremmat jatkot :P

No ainakin ekan postauksen perusteella toi on ollut lähinnä hampaiden kiristelyä ja suoraa vittuilua. Katotaan jos tänne kertyis nyt ainakin Audio Techiä pitemmän aikaa vaivannut aiheen vierestä jauhaminen

Kuten:

Muija vaihtoon... Tulee halvemmaksi kun se kolmio :happyroll:

Jos tää yksi on mua viisi vuotta kestänyt ja päälle neljä vuotta vielä saman katon alla, niin ei sitä enää passaa vaihtoon laittaa :)

Kai sitä nyt sen verran miestä miehestä pitää löytyä, että nyt yhden tietokoneen voi ostaa, jos semmoisen kerran tarvitsee. Sehän on vieläpä varsin sisustuksellinen elementti ;)

Joo, onhan se kivan näköinen vekotin ja perhanan hyväkin vielä. Mutta niinkuin tuolla jossain threadissa tuli todettua, eipä täällä niin hirveästi tilaa tällä hetkellä olekaan.

Ja onpa hyvä syy odotella Universal Binary synia.

Onnea vaan Loopylle taistelussa pirttihirmua vastaan. :D

Kiitos.