iPod käyttäjät hoi!

8 posts, 1 page, 1,164 views

Avatar
#1 • • rideon Guest
Mulla hajos eilen iPod omat valkoiset pikkukuulokkeet. Joten haluaisin tiedustella olisiko täällä (HKI) mahdollisesti joku, joka itse esim. käyttää parempia kuulokkeita iPodissaan ja haluaisi minulle realisoida, eli myydä pienellä rahalla omat paketin mukana tulleet kuulokkeensa?
Avatar
#2 • • tigger Guest
ole varovainen. toi on vasta alkua. seuraavaks siin hajoo akku jota ei suostuta korvaamaan takuussa aiheeseen liittymattoman kolhun takia etka voi myoskaan kayttaa sita applen omakustannuksisessa akunvaihdossa (n. 80 euroa) koska laite ei mene testeista enaa muutenkaan lapi. vika on siis laitteessa. kaikki tama alko vaan tosta akun pikaisesta tyhjenemisesta. hieno laite se muuten on. lykkya kuulokkeiden etsintaan. t. iPoditon
Avatar
#3 • • Miika Kuisma Guest
Heh eilen näin iPod Nanon jossa oli Linux ja sillä pystyi pelaamaan Doomia.. aika karua?
Avatar
#4 • • Edited Quu Guest
Solution:

Osta Ohlsonilta tai jostain 4 euron paskat halpiskuulokkeet. Osta valkoista kynsilakkaa. Maalaa ne valkoisiksi. = Säilytä katu-uskottavuus ja se soundi.
Avatar
#5 • • tigger Guest
ihme etta oli pakko avautuu tosta kakka ipodista taal buy & sell foorumil :p
Avatar
#6 • • Roz Guest
Tästähän kehkeytyy kohta foorumin pahin offtopic-topikki :)
Avatar
#7 • • grno Guest
mullon ylimääräset, laita PM jos vielä hakusesa.
Avatar
#8 • • ovv Guest
hmm.. tyttöystävän nanon kuulokkeista toinen koki mystisen vian ja hiljeni ulosanniltaan noin puoleen. Ratkaisuna käveltiin applestoreen, minuutti läppää myyjän kanssa ja aikansa testailtuaan antoivat uudet kuulokkeet mukaan.

Tietenkin mikäli takuuta ei enää ole, niin sitten voi olla hankalampi homma. Tai muuten vain jotain outoa tapahtuu.. :scared: