Hmm.. what to do what to do...
Lauantai, homma hanskas*joo* Eli siis Ali Babas, wtf:D
No anyway perjantaista ei mitää tietoo*eikä* Päiväks landelle ois hyvä, ku en sielä yleensä kauempaa viihdy, mut tuskinpa kukaan on yhtä innokas lähtee sieltä pois kun mä :)
TAI! Just sain helvetin kovan idean! Kämppä tyhjä anyway, nii vois grillaa meil kavereiden kaa*joo*
Jos joku suostuis jäämää pk-seudulle=)
suunnitelmissa ois reissu Oulun ja Rovaniemen kautta Norjaan avokin kanssa
toivottavasti kaikki menee putkeen, ja saadaan vihdoin vähän kahdenkeskistä aikaa autoilun merkeissä:)
Toivon mukaan täydellinen rauha kaikesta hälinästä ja känniörvellyksestä. Saunomista, grillailua, chillailua ja auringosta nauttimista ois toivelistalla ja näillä näkymin suunnitelmissa.
Oih, ja vaahtokarkkeja pitää tietty kans grillailla! <3
pitää toivoo et porukat saapi kutsun johonkin suuntaan niin että sais tuon mökin käyttöön. Olis näemmä tarvetta ja kysyntää. Ei nappais tätäkin juhannusta viettää jossain 5km päässä olevalla laavulla vaan grillaten ja krapulaa hankkien. Siin vaihees mielellää olis töissä juhannuksen jos vaan saiski olla mut ei oo sitäkään herkkua tiedossa mitenkää päin =P
Freja, 6.6.2007 09:12:
Ei tiedä vielä. Toivo elää että pääsis Pohjoiseen En oo ollu Kiimingissä vuosiin.
Toivominen toimi
Mikään mökki ei oo ikinä voittanut eikä tuu voittamaan Kiimingin möksää Meil ei ikinä oo ollu omaa mökkiä, mut Kiimingissä tuli oltua joka kesä kun olin pieni. Mökki, sauna, joki ja paaaaaljon tilaa olla ja tehdä kaikkee <3
Mökki on äitin lapsuudenystävän omistama, jossa joka kesä kokoontuu sukua. Nii siis ei meidän sukua, mut jotenki tuntuu et ollaan joskus enemmän sukua parhaimpien ystävien ja heidän sukulaisten, kuin omien sukulaisten kanssa.
Nyt tuli ostettua niin paljon kaikenlaista roinaa että tekisi mieli olla kotona koko juhannus ja mennä sängyn alle piiloon jotta laskupeikko kävisi hakemassa ne laskut pois.
Jos esimieheni viimeisin puhe pitää paikkaansa niin ajetaan kultsin kanssa jo torstai iltana/yönä saaristoon.
Siellä ois ohjelmassa paljon hyvää seuraa, niin paljon grillattavaa kun jaksaa syödä ja sopivasti alkomaholia. Nyt täytyy vaan toivoa sormet ja varpaat ristissä että työvuorot pysyvät ennallaan.
Mä toivon nääääääääin kovasti että tuo toteutuu kun ei ole vielä tänä kesänä ehtinyt töiltä mökille ollenkaan... pliis, pliis, pliis.