juhannus

833 posts, 42 pages, 240,005 views

#301 • • Kirsikka Guest
Tänään lähdetään ajelemaan mökille, ja ollaankin siellä sit varmaan viikko. On kyllä ihanaa päästä hetkeks hengähtämään :) Tää yks työpäivä pitäis vielä jaksaa...
Bisgii

#303 • • Bisgii Koira
Oon ehkä tylsin ihminen ikinä kun jään kotiin nauhottelemaan settiä :D Tulee se juhannus ens vuonnakin..
Late

#304 • • Late team Lasse
Saarelle olen menossa, mukaan viinaa ja ruokaa enemmän kun kolmessa päivässä voi millään tuhota. :D Tulee kyllä olemaan loistavat 3 päivää. <3
Zeratul

#305 • • Zeratul Captain miserable

bubbelgum, 22.6.2006 00:39:

Hahha. *nauru* Toi kuulostaa jo niin synkältä et ei morjens! *lataa jo haulikkoa*

Ehkä olis parempi vaikka mennä pihlikseen jos sinne tänä vuonna on klubbarilaisii menossa. Tai sit täytyy kutsuu kaikki muutkin "kaupunkilomalaiset" (eli yksinäiset ja epätoivoset, niinku me), mukaan tonne vantaan kämpille. Grillaa, saunoo, ottaa arskaa alasti, pomppii trampoliinilla munasilleen/tissit heiluen, pelaa vaik pelei (pullonpyöritys rox) ja vetää vitusti viinaa! Eikös se ois just hyvä? *joo*

Ku ottaaa huomioon et siel Tre:lla ois ollu kallio mist pudota, kirves millä teloo ittensä, nuotiopaikka minkä ääressä polttaa ittensä ja juhannusvakio järvi johon hukkua nii jep, ehkä hima on paras..

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

ianna ei anna!

#306 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
ostin just junalipun Keuruulle, tulossa rauhallinen perhejuhannus maaseudulla *plur*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Freja

#307 • • Freja Sihteeri
Töissä *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

xl8r

#308 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Töissä töissä...

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Janisa

#309 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
No kerpeles. Just varasin 4 lippua Svartholmaan... *hihu*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Fyrisch

#311 • • Fyrisch
joo, autonakku ghettoblaasterii varten hankittu, ja 2 koppaa Koffii 13.90e kpl..

Kyl täst ihan hyvä city juhannus tulee
vinsku

#312 • • vinsku huba huba

Mar6, 22.6.2006 01:38:
---
vinsku, 21.6.2006 20:11:
Istun matinkylässä odottamassa armeijan iltavapaita. Jes. No, eipä mua mökkeily ilman parempaa puoliskoa huvittaiskaa.

---

*lohduttel*

SE TULI VAPAALLE! SE TULI VAPAALLE! MUN JUHANNUS ON PELASTETTU! *jiihaa* 20:sta 8:lle oli arvottu lomallepääsy, ja sieltähän se kultarakas sitten pääsi lomille <3 Ei ollu tyhjä arpa *hali* Paras yllätys koskaan ku se tuosta ovesta asteli. :)

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Wegez

#313 • • Wegez wegezandnicsilver.com
Mulla tulee tylsä juhannus...kaikki kaverit lähtee johki..ja ite ku oon huomen puoleepäivää töissä ja sunnuntaina taas heti 11töitä ni ei voi lähtee mihkää... Et puksus olis grillibileet hyvän proge- ja kiksun kera jos jotai kiinnostaa.. *joo* *vink*

--
...we´re all made of stars...

alphamagic

#314 • • alphamagic
Bisseeeeeeeeeeee *piis*
Muuta ei tarvii :)

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Elmiira

#315 • • Edited Elmiira
Autoa paikkaillaan parhaillaan,
huomenna kutsuu kesämökki *pepsodent*
Ei ookaan moneen vuoteen tullu oltuu
juhannuksena mökkeilemässä.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Tropico

#316 • • Tropico Puolet nyt, loput myöhemmin.
Huomenna kaverin pöndelle, nyt kaljaa ja pakkaamaan ..*joo*
.. eiku toistepäin
a-j

#317 • • a-j

vinsku, 22.6.2006 21:07:
---
Mar6, 22.6.2006 01:38:
---
vinsku, 21.6.2006 20:11:
Istun matinkylässä odottamassa armeijan iltavapaita. Jes. No, eipä mua mökkeily ilman parempaa puoliskoa huvittaiskaa.

---

*lohduttel*

---

SE TULI VAPAALLE! SE TULI VAPAALLE! MUN JUHANNUS ON PELASTETTU! *jiihaa* 20:sta 8:lle oli arvottu lomallepääsy, ja sieltähän se kultarakas sitten pääsi lomille <3 Ei ollu tyhjä arpa *hali* Paras yllätys koskaan ku se tuosta ovesta asteli. :)

aika loistavasti juhannus alkanut :)

*jiihaa*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

vinsku

#318 • • vinsku huba huba

---

*lohduttel*

---

---

aika loistavasti juhannus alkanut :)

*jiihaa*

Todellakin, vielä kun itkin eilisen päivän surkeaa juhannustani vaikkei sille mitään voi. Halusin omistaa omani parisuhteelle, ja voin sanoa että kyllä kannatti. :) *sydän* *pihkassa* *plur* kaikki ihqhymiöt tähän väliin! Nyt bailataan! *jiihaa**tanssittel**pus**hali*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

psymax

#319 • • psymax
mopon selässä/töissä... miksei täällä jumalan selän takana ole mitään hyviä jussi tekno hässäköitä...
bubbelgum

#320 • • bubbelgum ~sylikissa~
Tää juhannus rulettaa sittenkin! *jiihaa*

--
Hullu ku pullosta tullu.