juhannus

833 posts, 42 pages, 239,611 views

Sallakat

#821 • • Sallakat jungle, baby !
viime vuoden kaupunkijuhannusta huomattavasti paljon parempi. torstai chillaten kavereiden kanssa, perjantaina vanhempien kanssa Hangon pyörähdys ja la murun mökille, missä olikin sitten sitä itselle aidointa juhannusmeininkiä; rentoa ja hauskaa.
ja ehdittiin vielä sunday chilliksi himaan kullan kanssa suunnittelemaan muuttoa ja uutta kotia ja kaikkee kivaa.

nyt on onnellinen, mutt helvetin väsynyt post-juhannustunnelma tääl töissä. mutt sekään ei haittaa ku tää viikko enää ja sitte loma ja kaikki ne kiva jutut lomalla jeeee <3

sori ylenpalttinen hehkutus..
-Kerttu-

#822 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Juhannuksen ehdottomat kohokohdat:

Juhannus AmazingRace, jossa Netan kanssa piestiin pojat ihan 6-0!
Yöllinen märkäpuku-tanssi. Ehkä eniten seksikästä ikinä! *aplodit*

Juhannus oli oikein hauska ja meni aika normaaliin tapaan: grillausta, saunomista, paljon kylmää juomaa, pelejä, muutama muistin menetys, pahoin vointia jne..

*nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

ETJ

#823 • • ETJ Failed specimen
Torstai: 7,5 tunnin ajomatka, muutama vahva siideri ja kalja, pari kossudrinkkiä, kanan kokkaus, sammuminen auton takapenkille. Olin kuulemma kokannut hyvät kanat. Tosin itsehän en muista edes kokanneeni :D

Perjantai: Aikanen herääminen auton takapenkiltä, valuminen laiturille, pari breezeriä, grillailua, 20 kaljaa ja vähän kossua, sammuminen auton paksiin.

Lauantai: Herääminen pahoinvointiin, pari breezeriä, grillailua, vettä, yritys nukkua autossa selvinpäin: fail, valuminen mökin pienelle sohvalle nukkumaan.

Sunnuntai: grillailua, 7,5h ajomatka, liskojen yö.
SyndroDome

#825 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Oli kyl niin *super* hauskaa *super* hyvällä porukalla *plur* Tästä jushista jäi paljon hyviä muistoja (tai se mitä nyt muistaa) *hihu*

--
Life is full of choises.

m1kk3

#827 • • Edited m1kk3 no-life

Wert, 22.6.2009 13:42:
Kalajoelta...

*lmao*

edit: vois ennustaa aika huikeaa laulajanuraa Tuksulle

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

milessi

#828 • • milessi Jai
Turhaa, aivan turhaa. Päätä särki lähestulkoon koko jussin - viinillä ei ollut niin paljon arpaa kuin voisi luulla. Olisko ollut huono vierastyyny + painostava keli mikä laittoi pään jomottamaan.

--
josko sitä sitten tanssahtelemaan

Sparkling

#829 • • Sparkling TEAM Kyntäjät

SyndroDome, 22.6.2009 13:41:
Oli kyl niin *super* hauskaa *super* hyvällä porukalla *plur* Tästä jushista jäi paljon hyviä muistoja (tai se mitä nyt muistaa) *hihu*

Word! :) .. ja ihan ku oltais oltu samas paikas :DD

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

Meke

#830 • • Meke GT Digital, BCN Records

Wert, 22.6.2009 13:42:
Kalajoelta...

Waldo ei oikein tykännyt hyvää kun Tuksun takia heidän soittelunsa loppui etuajassa.

Oli yllättävää Kalajoella nähdä muutamia tuttuja täältä: Joonas Hahmo, Wert, Mizfir...

Scooterin aikana desibelit oli aikast huimat kun lavan sivuilla muutamista autoista lähti varahälyttimet päälle. Scooter käytti Carmina Buranaa intronaan...heh
Anyway, nyt on Scooter - Move Your Ass CD:llä nimmari

Sash! heitti hyviä mashuppeja dj setissään. Saksa soundi loisti.

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

Vendela

#831 • • Vendela e-ra2co

Equalizer, 22.6.2009 03:53:
samaa tylsyyttä ja yksinäisyyttä ---

Samoin. Vedin lauantaina hieman pohjia kämpillä, koska ajattelin lähteä seuranpuutteen vuoksi yksin baariin. En tiedä joinko nopeeta vai mitä, mutta olin niin kännissä heti ekassa baarissa että katsoin parhaaksi lähteä takasin kotiin (klo 23:30). Kaiken huipuksi sain jonkun pelkotilan kotona (varmaan kun oli darrakin alla ja yksinäisyys ahdisti ja teki ns. luuseriolon). Sitten kun se loppui en kuitenkaan saanut unta, ja mulle tuli krapula siinä sängyllä makoillessani. Huoh. *dissaa*

Vähän OT, mutta oon kyllä mielummin yksin kuin semmoisten ihmisten kanssa, keiden seurassa tulee vaan paska olo. Mulla taitaa ollakin kokonaiset 2 ystävää, joista toinen asuu valtameren toisella puolen. Ei voi mitään, ehkä mä joskus vielä törmään uusiin sukulaissieluihin.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Ozie

#833 • • Ozie
ihan mahtava juhannus. Tahkolla pari luksusmökkiä, vajaat parikyt hyvää kaveria, muutama uus tuttavuus, paljon ruokaa ja juomaa, saunomista, aurinkoaki jopa välistä. Ei hirveesti enempää pysty toivoa. Ens vuonna ehkä jopa samaan paikkaan.