juhannus

833 posts, 42 pages, 239,848 views

Bio

#741 • • Bio The Bullies / Pinky
Samaa kuin viime vuonna. Saaristoon veneilemään, kattelee kokkoja ja nauttii yöttömästä yöstä :)
Nasutin

#742 • • Nasutin
Pitkä viikonloppu hyvässä humalassa, hyvän ruoan, kunnon puusaunan ja järvessä uinnin merkeissä mökillä! Kulta ja kaverit mukaan. Kattellaa ku vastarannan naapurit polttaa taas rantasaunaa juhannuskokkona! *nauru*

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

WiljamiDzay

#743 • • WiljamiDzay Nyypiö

Tyranoid, 11.6.2009 10:56:
---
opmdevil, 11.6.2009 10:52:
Sitten ajattelin että ostaisi tankin täyteen bensaa ja lähtisi ajelulle ja etsisi liftareita.

---

Muista nippusiteet, saha ja jätesäkit.

Mä näin unta tommosesta nippareilla, sahalla ja jätesäkeillä varustetusta liftareiden bongailijasta (itse oli unessa siis liftaajan ominaisuudessa :D )..

Mihis päin opmdevil aattelin suunnistaa? Lähe 62:tta Puumalaa kohti ni mä voin tulla liftailee tienvarteen :D Vai onko sulla tiukka "Ladies only"-policy liftareiden suhteen?

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

#744 • • opmdevil Guest

WiljamiDzay, 11.6.2009 12:23:
---
Tyranoid, 11.6.2009 10:56:
---
opmdevil, 11.6.2009 10:52:
Sitten ajattelin että ostaisi tankin täyteen bensaa ja lähtisi ajelulle ja etsisi liftareita.

---

Muista nippusiteet, saha ja jätesäkit.

---

Mä näin unta tommosesta nippareilla, sahalla ja jätesäkeillä varustetusta liftareiden bongailijasta (itse oli unessa siis liftaajan ominaisuudessa :D )..

Mihis päin opmdevil aattelin suunnistaa? Lähe 62:tta Puumalaa kohti ni mä voin tulla liftailee tienvarteen :D Vai onko sulla tiukka "Ladies only"-policy liftareiden suhteen?

Sama se minne suunnalle ajelee. Tietenkin onhan se kiva, että jos kyytiin osuu tyttöjä mutta onhan se juttuseuraa kaikki ihminen.
Pauha

#746 • • Pauha
Valitettavsti on lomaa just juhannuksena, joten tulee varmaan istuttua tuttujen kanssa jossain mökillä/kotona. Olis voinu olla töitä...

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

pululu

#748 • • pululu .jemmutti.
Tuleva juhannus on jo toinen minkä vietän Meksikossa. Hiukka erilaista kuin Suomessa, mut parempi kuin kaatosade ja märät makkarat *vink*

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Kolera

#750 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Norjan tv-julkkiksen porukoiden kämpile tohon kiven heiton päähän rillailee, saunoo ja löröö =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Syce

#751 • • Syce
jaahas... kaappi täynnä ölutta. Sitä vois jo aloittaa *känni*
Timce

#752 • • Timce
1. Omakotitalo
2. Minä
3. Broidi
4. ?
5. Profit

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Crome

#753 • • Crome tillälailla
kaverin mökille mikkeliin keskelle ei mitää ja tietty musavehkeet mukaan *känni* *jiihaa* *joo*
FinnRaver

#754 • • FinnRaver
nothing...

--
Start to dance and we put you in the trance
~Scooter

Falfa

#755 • • Falfa To the unknown man
Kotona sairastellessa. Jos taas ihmeparantuminen sattuu kohdalle, niin edelleen kotona.

--
“Näin ei ole koska näin ei ole koska näin ei ole.”

#756 • • Sunshine^82 Guest
Ei vois sit vähempää kiinnostaa koko juhannus.
#757 • • Equalizer Guest
juu ei kiinnosta tämmöiset laumajuhlat yhtikäs yhtään..ehkä sitten jos ois kavereita mutta kun ei oo nii unohetaan koko juhannus
SyndroDome

#758 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Juhannus todellakin kiinnostaa!!!! *aplodit*

Oon aina digannu ko juhlasta.. Varmaan ainut viikonloppu vuodesta kun oikeesti haluun olla landella :D Juhannus mökillä, järven rannalla, sauna ja naiset kuumana ja juomat kylmänä *sydän*

Tän vuoden Jussia odotan todella kovasti, tulee olee ihan mahti reissu *pepsodent* Meillä kun on vielä niiiiiin hyvä jengi kasassa, että oksat helvettiin *nauru*

Mökki vuokrattuna järven rannalta klapi saunalla, hyvillä ystävillä ja grillikatoksella varustettuna *sydän*

--
Life is full of choises.

Vendela

#760 • • Vendela e-ra2co
Kaikki kaverit menevät kumppaneineen "rauhassa" jonnekin mökeille, loput jonnekin hikisille festareille joihin mua ei enää sais mistään hinnasta. Jään siis yksin keskustaan, jos on hyvä sää niin on jotain tiedossa, mutta luultavasti ei. Sama kai toi, pitäis tarkistaa että minä päivänä se päivä oikeasti on pisin niin juhlin sitten keskenäni sillon jossain baarissa. Lähtisin kyl jonnekin random-vittuun, mutta on tosi niukilla rahat. *justjoo*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.