juhannus

833 posts, 42 pages, 239,594 views

kuu

#41 • • kuu tyttttö

Elwira:
Siis hetkinen... Vietetäänkö juhannusta jo tänään? Siis torstaina vai minä päivänä... Mä olen ihan out.*blush*

No siis huomenna sitä juhlitaan, kait.Mut kai jotkut jo tänään sitä alottelee.Voisin vaikka minäkin..

--
köh köh

#42 • • emppu Guest
Tänäänhän se pitää jo alottaa*pahis**pahis*
kuu

#43 • • kuu tyttttö
Kai se nyt sitten on pakko *nauru*

--
köh köh

#44 • • emppu Guest
WIDDU SEMMOST ÖRDÄYST ET OKSAT POIS JA PALA LATVAA*nauru**nauru*
Opamox

#45 • • Opamox
iltapäiväst lähtien se on et pingpong! *plur**poks**iloinen* Tästä se lähtee, jämsänkoski here i come!! *heiii*
#46 • • hyperventilaatio Guest
plaah. Tänään iltaduuniin, ja huomenna tuskin mitään. Ei oo enää fiilistä. *dissaa*
#47 • • Relic Guest
huomenna vasta vois alottaa .. tänää vielä latais pattereita ja valmistautus matkaan *joo*
sit ... sit *super**pahis**piis* meininki
e-z

#48 • • e-z Uhu
jess!
pakoon tätä kaikkee, keskelle ei mitään jyväskylän suunnalle kaksin rakastamaan ja syömään. mitä muuta voi enää toivoo? (ehkä sellasta ilmaa että ulkonakin jollain tavalla viihtyis mut kaikkee ei voi saada).

hyvät juhannukset.
#49 • • shiva Guest
HAAA...mäpä olinkin ihan mega ovela!! *joo*
kun kaikki muut lähtee stadista pois, niin mä jään tänne yksin nauttimaan autioista kaduista ja lämpimästä kesä sateesta. *vink*
tallailen keskustan ja kallion katuja paljain varpain ristiin rastiin ja fiilistelen.

viettäkää kaikki oikein iloinen ja lämmin juhannus!!
ezzy

#50 • • ezzy Droid-pappa

shiva:
HAAA...mäpä olinkin ihan mega ovela!! *joo*
kun kaikki muut lähtee stadista pois, niin mä jään tänne yksin nauttimaan autioista kaduista ja lämpimästä kesä sateesta. *vink*
tallailen keskustan ja kallion katuja paljain varpain ristiin rastiin ja fiilistelen.

viettäkää kaikki oikein iloinen ja lämmin juhannus!!

hietsuun vaan megeen ;)
#51 • • hyperventilaatio Guest
huh huh. Aattona autolla Raumalle, siellä vedettiin persekännit, aiheutettiin pahennusta ja vittuunnuttiin itse. ---> nukuin auton takakontissa, oksentelin välillä ja sellasta. Lauantaina sit aamusta hkiin ja sieltä vielä putkeen autolla maalle. Paskana olin ja hajotti.

Mut ihan jees.*joo*
Howdy

#52 • • Howdy Oldie
Pohtimisen paikka ...
anmatcat.gif

--
Käpy vailla vertaa

Howdy

#53 • • Howdy Oldie
Oikeesti se tais kyllä mennä vähän tähän tyyliin ... *eiei*

is_ani.gif

--
Käpy vailla vertaa

Howdy

#54 • • Howdy Oldie
Joten pois vaan ...

bike2.gif

--
Käpy vailla vertaa

ANONYM

#55 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
oli aika rankka reissu....olo on vieläkin saakelin heikko ja töihin pitäis koht lähtee*eiei*muuten oli kyllä ihan hyvä juhannus tammisaaressa*hih*ens vuonna uusix ja enemmän ääntä ja valoa taas mukaan!!terkut vaan naapureille!!saa tulla taas soittamaan ne jotka haluaa.
Cress

#56 • • Cress
No mun juhannus meni jotenki tönkösti...oltii tietenki jossai kaverin pippalois mis juotii pussi kaljaa..*eiei*
no eihän täl iäl viel päästä minnekkää paareihin,mut kohta räjähtää!

Kumminki juotii siel ja oli mukavaa sit mul jäi sormi oven välii ja ny se o kivasti turvonnu. sit ku viinakset loppu nii lähin kävelee korson juna assalle...tulin siihen tasalta ja siel oli menny jus 0.58 lähin kävelee rekolaa päi...Vitutti nii valtavasti..no siin oli pyöriä lukossa siin kävelyreittini vieressä..mä tyhmänä päätin nostaa ne lukitut pyörät keskelle tietä ilman mitää syytä*täh*
ja jatkoin matkaa...no loppu ilta meni junaa odotellessa....

loppu maku oli aika....Tumma kalja kuvaa hyvin tuota
*eiei**eiei*
#57 • • EmppuH Guest
*plur**plur**plur**plur**plur* mukavasti sujui kavereiden kanssa *joo**joo**iloinen**iloinen*
öhöm...*heiii*
pathi

#58 • • pathi
Jussi meni vähän juoden [kerrankin] ja hyvin/paljon syöden muutamien hyvien ystävien kanssa Längelmäellä. Paras viritys nukkumista varten oli ehkä teltta aitassa *nauru*

--
D:

misjah

#59 • • misjah Team Sika

psysex:
oli aika rankka reissu....olo on vieläkin saakelin heikko ja töihin pitäis koht lähtee*eiei*muuten oli kyllä ihan hyvä juhannus tammisaaressa*hih*ens vuonna uusix ja enemmän ääntä ja valoa taas mukaan!!terkut vaan naapureille!!saa tulla taas soittamaan ne jotka haluaa.

jeps.. kiitti sullekkin ku jaksoit ymmärtää meitä kännisiä naapureita.. *iloinen**iloinen**iloinen* mut eiköhän se juicekin jotain oppinu.. ja ens vuonna ois kyllä tarkotus tulla uudestaan aiheuttamaan pahennusta tammisaareen..*nauru*

--
www.team*possu*.tk

#60 • • ALIEN Guest

misjah:
---
psysex:

---

jeps.. kiitti sullekkin ku jaksoit ymmärtää meitä kännisiä naapureita.. *iloinen**iloinen**iloinen* mut eiköhän se juicekin jotain oppinu.. ja ens vuonna ois kyllä tarkotus tulla uudestaan aiheuttamaan pahennusta tammisaareen..*nauru*

jep jep!! kyl tammisaari Rauman LSSS:t voitti mennen tullen!! kiitos frendien, sään, hiekkarantojen, musiikin ja naisten! oli siis todella ihana juhannus!! *hih* Ja kiitokset naapureille hyvistä psyke seteistä joita oli ilo kuunnella aamut-päivät-illat!! *iloinen*

[muokattu 23.6.2003 22:56]