juhannus

833 posts, 42 pages, 240,577 views

MissKoo

#641 • • MissKoo
Kylläpäs on luvattu paskaa säätä! *grr*

Noh, mä en anna sen mua masentaa. Kertakäyttösadetakki niskaan ja portviinilasi käteen. Kyllä sillä pärjää! *plur*
Slind

#642 • • Slind Lake Doom beachboy
Kaupunkijuhannus JKL:ssä. Muuten ihan jees mutta grilliä ei löydy enkä millään jaksaisi käydä ostamassa kun tulee niin vähän grillailtua. Kai se on siis normaali sauna+irkki-viikonloppu tulossa.

--
If it is too hard, you are too old

Mark

#643 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

MissKoo, 17.6.2008 14:56:
Noh, mä en anna sen mua masentaa. Kertakäyttösadetakki niskaan ja portviinilasi käteen. Kyllä sillä pärjää! *plur*

Krhm. Viime vklna häivyitte puistosta parin ekan pisaran jälkeen. What makes next wknd special, onko se sitten kivaa kyhjöttää sateessa pelkästään siks et on juhannus? En oikeen oo ikinä ymmärtänyt tätä ideologiaa *ding*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avernian

#644 • • Avernian Kerettiläinen
Heheh. Kylmää, sadetta, ja vielä huhun mukaan torstaina rekkamiesten mielenilmaus pääväylillä liikennettä tukkimassa. Kuulostaa ykkösluokan nautiskelujuhannukselta.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

MissKoo

#645 • • MissKoo

Mark, 17.6.2008 15:08:
---
MissKoo, 17.6.2008 14:56:

---

Krhm. Viime vklna häivyitte puistosta parin ekan pisaran jälkeen. What makes next wknd special, onko se sitten kivaa kyhjöttää sateessa pelkästään siks et on juhannus? En oikeen oo ikinä ymmärtänyt tätä ideologiaa *ding*

-M

Kato, puuttu just noi osat, eli kertakäyttösadetakki, portviini sekä mahdollisuus mennä sisätiloihin. Juhannuksena löytyy edellämainittuja kaikkia *hih*
lohikarme

#646 • • lohikarme RitariVittupää
Mulla tulossa varmaan rauhallisin juhannus miesmuistiin :) Kotona koiravahtina kun mamma on sukuloimassa Puolassa. Muutaman lonkeron voi juoda ja ehkä seurasaaressa käydä ihmettelemässä.

--
Qualis artifex pereo

Mark

#647 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

MissKoo, 17.6.2008 15:11:
Kato, puuttu just noi osat, eli kertakäyttösadetakki, portviini sekä mahdollisuus mennä sisätiloihin. Juhannuksena löytyy edellämainittuja kaikkia *hih*

Aah, tsek *joo* itelle ois riittäny kyl se viini, jos sitä on tarpeeks *pepsodent* FUCK IT!

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Timce

#648 • • Timce
Olutta, VAT69, grillattavaa, Mölkky. Eiköhän noilla pärjätä.

Torstaina Tkuun soittamaan vähän levyjä ja pe-la Rauma pelastaa tylsistymiseltä.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Sinza

#649 • • Sinza

Sinza, 25.6.2007 12:19:
Mökillä isolla porukalla keski-Suomessa to-su. Dokausta, auringonottoa, hyvin syömistä, mölkyn ja kroketin pelaamista, kalastamista ja soutamista, saunomista *sydän*. Ja valitettavasti myös itikoita *dissaa*.

Sama meininki tänä vuonnakin. Tosin luulen että auringonotto jää vähemmälle mikäli sääennusteet pitää paikkansa *uuh*. Mutta ens vuoden juhannukseks ollaan jo varattu oikein luxmökki ja lähempää, jotta sitä odotellessa *jiihaa*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Jinx

#650 • • Jinx Superfeminine
Mökille *hihu*

--
Pyllykkä

Infinitee

#651 • • Infinitee
Eiköhän sitä tuu jonnekkin mökille lähettyä kavereitten kanssa. Poikkeuksena aikaisempiin kertoihin aattelin kyllä tällä kertaa viettää täysin alkoholivapaan juhannuksen. Pystyy sit vaikka käydä ajelemassa autolla tai jotain..
Hitchhiker

#652 • • Hitchhiker
Kotoon ja katson telkkarista kokko-videota, jos oikein alkaa juhannuksen vietto kiinnostamaan niin menen lyniin katsomaan isolta screenilta sitä kokko-videota (eli olen siis edelleen kotona).
Zandy

#653 • • Zandy
Mun tarkoituksena oli makoilla koko juhannus veneen kannella biksut päällä, drinksu kädessä. Toi tuleva sää nyt vähän pilas suunnitelmat ja mieskin ilmoitti eilen, että mun pitää ottaa toppatakki mukaan reissuun. Toppapuku juhannuksena! Great. Can't wait. *igor*
ravec

#654 • • ravec
Kaverit on töissä ja toiset on OD kajasta...

Eli ei mitään fixua tekemistä.
Caro²

#655 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Ei mitään hajua mitä tekis. Vois mennä joidenki kavereiden kans jonnekin. Mut jos on paska keli, ni nysvännen kotona.

Saa ny nähä.. Huomen vois kuitenkin kaiken varalta satsata sapuskoihin ja juotaviin, teki sit mitään tai ei.
^Petunia

#656 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
kaverin mökille isolla porukalla:
saunomista, uimista, syömistä, juomista, saunomista, uimista.. jne jne..
*känni* *plur* *hikoil**tanssittel*
Muhvi-

#657 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!
Möksälle kuten aina.

Hyvää ruokaa, kokko ja hyvää seuraa. *sydän**tanssittel*

--
It was once my life - it was my life at one time.

senimi-semini

#658 • • senimi-semini Ellan toinen täydellinen puolisko
voi nyyyyyyyyh mitä säätä nyt alustavasti on luvattu!!!! *nyyh* *grr* ollaan suuniteltu et pihlajasaareen mentäin, siinku 4 vuot peräkkäin. Stadis, mut silti telttailua,ulkoilmaa, ranta mis voi uida ja grillikatos mis voi paistaa maggaraa *iloinen* toiminu helvetin hienosti edellisinnäkin vuosina *joo* ja nyt ois sellanen hyvä 15 ihmisen porukka lähös sinne, mut EEEI tietenki toi sää näyttää nyt tolta!!! yhyy... mut toivon vielä parasta, pakko olla hyvä sää!!
Liina

#659 • • Liina Ratamurmeli
Hmm, jäisköhän kaupunkiin kavereiden kanssa vai lähtiskö mökille sukulaisten kanssa? Vitsi ku ei osaa päättää... Kummassakaan vaihtoehdossa ei oo tiedossa mitään erikoista, aika rauhaksiin olemista.
Hyzenthlay

#660 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
helvetin sää :( eilen viel lauantaks olis ollu puoliaurinkoista ja nyt ei oo enää sitäkään. No, huvilakatosta sit pystyyn vaan ja bileet sinne. Mua ei yks sää lannista *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D