juhannus

833 posts, 42 pages, 240,439 views

T0mbstone

#581 • • T0mbstone The Process.
Ohi, onneksi, vähän heikottaa vieläkin. Aivan liikaa alkoholia.

Vähintäänkin värikäs juhannus mökillä. Jälkifiilikset hieman sekavat, mutta mukava, että tuli lähdettyä. Ekaa kertaa tulee aidosti mieleen kliseinen lause mikä olisi hyvä sanoa kaikille paikalla olleille. "Kiitos ja anteeksi". *blush*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Kon-tiki

#582 • • Kon-tiki The Unsinkable

T0mbstone, 25.6.2007 13:32:
Ohi, onneksi, vähän heikottaa vieläkin. Aivan liikaa alkoholia.

Täällä kohtalotoveri. Ei näin. Oma jussini olisi ollut muuten täydellinen: ihanaa musiikkia, iskelmiä ja euroviisuja, jopa vielä ihanampia rantamaisemia, uusia ja vanhoja kavereita, ei yhtään valittavaa naapuria, talviturkin heitto rantasaunasta, erinomaista ruokaa, onnistunut teltan pystytys ja purku... mutta silti olen nyt hädin tuskin hengissä, kun piti jo perjantaina kiskasta niin tajuttomat pleksit *poks**poks*

Mun ja viinan suhteessa saa nyt alkaa kuivempi kausi. Drinksu kerran tunnissa saa riittää sekä kalsari- että biletystilanteissa.
anniini

#583 • • anniini a-double n-double i-n-a
Jalat on itikan puremilla ja käsi kärsi hetkellisiä vaurioita liian rankan krokettimatsin vuoksi, mutta kaikin puolin aivan ihana juhannus! :) Hyvää ja mielettömän hauskaa seuraa, sekavaa läppää, maistuvaa ruokaa&juomaa ja muuta ei sitten tarvittukaan. Vähillä odotuksilla pääsee näköjään hyvinkin pitkälle.*plur*

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

luode

#584 • • luode
me vuokrattiin kaveriporukalla mökki konnevedeltä. oishan se juhannus kivampikin voinnut olla, mutta näin tällä kertaa.
#585 • • x Guest
to-su glastonburyn festareilla isolla porukalla, ruotsalainen juhannussalko siella oli muttei sentaan kokkoa
DiamonDie

#586 • • DiamonDie mediahippi
Eipä tullut kauheasti muuta tehtyä, kuin käytyä Hietsun juhannusbileissä, nyt jo 5. peräkkäistä kertaa. Tosin enpä sitä Johannes Kastajaa jaksa muutenkaan mitenkään juhlia. Syötiin kyllä aika hyvin, baba ghanoushista tuorepastaan ja kreikkalaisiin seesampähkinöihin.
Freja

#587 • • Freja Sihteeri
Oli kyl paras juhannus sitten naismuistiin!
Ihana Kiiminki.

Luonto oli kauneimmillaan, kukkien kirjo oli valtava, linnut lauloi ja säät helli.
Tuli tehtyä pihatöitä, otettua paljon kuvia, saunottua ihanassa oikeassa saunassa, vihdottua oikee urakalla, paistettua makkaraa, syötyä hyvin, virvelöityä (sain saaliiksi SIMPUKAN ja hauen. Toi simpukka oli aika iso WTF), ja nautittua vain elämästä..

Ihanuutta toi lisää kolme sorsaperhettä, jotka tuli aina seuraks laiturille hengailemaan jos istuskelin siinä itikoiden ympäröidessä. Niille oli kiva puhua, ne vaakkui takasin *hihu*

Kaiken lisäks pakkasessa on kolme pakettia iha hemmetin hyvää rieskaa.

Ihana oli olla ilman kännyä, maanantaina vasta ekat ihmiset vaivas mua (mutten vastannu, HA). Oli kaikin puolin onnistunu mökkeily.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Samu81

#588 • • Samu81 kokolihaa
Sama täällä; paras juhannus ikinä! *hymy*

Mesta, puitteet, seura sekä sää vm.2007 = mieletön yhtälö josta on aika vaikeaa pistää paremmaksi.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Rivakka

#589 • • Rivakka T2xikerien
Juhannus oli loistava! Oltiin perheen kesken mökillä hyttysten syötävinä, saunomas, uimas ja yms.*sydän*
Amuck

#590 • • Amuck dub-i-dub

DiamonDie, 25.6.2007 18:21:
baba ghanoush

*kuolaa* Ostitko kaupasta vai teitkö itse? Jos itse, niin annatko reseptin? Tulisiko tuolla kunnollista?

Itse aiheesta: helvetin hieno juhannus. Laiskottelua, saunottelua, maissin grillausta, mato-onkeilua (vieläkin poden syyllisyydentuskaa siitä madosta) ja kiiltomatobongailua. <3

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

DiamonDie

#591 • • DiamonDie mediahippi

2la, 26.6.2007 09:20:

*kuolaa* Ostitko kaupasta vai teitkö itse? Jos itse, niin annatko reseptin? Tulisiko tuolla kunnollista?

Itse tein. En ole tuota kaupoissa nähnytkään, tosin kai jostain etnoputiikeista saa. Muuten sama resepti, mutta minun versiossani ei ollut hunajaa eikä chiliä (hunajaan en ole törmännyt, tosin en epäile etteikö sekin voisi toimia hyvin), sen sijaan oli runsaasti sitruunaa, ripaus juustokuminaa (cumin on suomeksi juustokumina, ei tavallinen kumina) ja tahinia laitoin enemmän. Tämä on aika perusresepti, about sellainen kuin itse tein, tosin tahinia suosittelen laittamaan vähän enemmän: http://blog.fatfreevegan.com/2007/03/baba-ganoush-vegetable-plate.html

Valkosipulin kanssa kannattaa olla varovainen, sillä jos tekee ohjeiden mukaan, se on raakaa eli hyvin terävän makuista. Halutessaan sitäkin voi uunissa grillailla, tulee pehmeämmän makuista. Suosittelen kyllä kokeilemaan tuon tekemistä, ei oikeasti ole iso homma. Pitää vaan jaksaa odotella munakoison muhimista uunissa, loppu sujuu muutamassa minuutissa.
laeski^

#592 • • laeski^ LaiskaLäski
herätellääs tätä taas eloon.

rupee nayttää silt ettei rmj oo enää se paras vaihtoehto, ni mitäs näit muit festareit on juhannuksen?
#593 • • aalto2 Guest
juhannus -08

eipä tule mihinkään festarille lähdettyä, vaan kullan kanssa juhlistetaan ensitapaamisen vuosipäivää *sydän*
fantaB

#594 • • fantaB
Mmm kai sitä mennään vaan chillailee mökille.. jossei tuu kummempaa näköpiiriin. Ainakaa ei joudu töihin ku koko pulju on kiinni. *hihu*

--
Come and take a trip with me
to a land where love is free...

Jutu

#596 • • Jutu Blondi
Ei oo mitään suunnitelmia juhannukseksi. Ehkä äitin luo sinne pusikkoon grillailee. Tai mänttilään *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Rels

#597 • • Rels setämies
kyllä se tuonne pohjanmaalle suuntautuu, mökkiä ja kalajoelle kemuttaa! *jiihaa* siitä alkaakin sitten samalla kauan odotettu kesäloman ensimmäinen osa. HUIPPUA!

*piis*

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

Zeratul

#598 • • Zeratul Captain miserable
Vois vetää ihan kaameet lärvit ja sammua järvenpohjalle.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Mönnä

#599 • • Mönnä
Töissä. Ja odotettavissa burn out. Tuskin maltan odottaa *sydän*

Määki haluan pohojammaalle *nyyh*

--
Eniten ihminen katuu elämässään niitä hullutuksia, joita ei tehnyt, vaikka oli tilaisuus.

Jago

#600 • • Jago un-trained monkee
Varmaan tulee mentyy johonkin rannalle bilettää taas. viimevuonna hietsussa ja oli kyllä aivan ikimuistonen jussi*sydän*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe