juhannus

833 posts, 42 pages, 239,571 views

ANONYM

#1 • • Edited ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
juhannus 2006??mihin jengi suunnistaa...???
insejn

#2 • • insejn
eipä pahemmin tammisaareen

mutta Hankoon, Silverstrandiin kylläkin *pihkassa* tullu käytyä jo parisen vuotta, ni pakko pitää perinnettä yllä... ja ku on kuitenki halvempaa ku mikään festarilla / RMJ:ssä oleminen...

Tosin en usko että se jollain leirintäalueella kovin hinnakastakaan on *hih*

[muokattu 8.6.2003 22:48]

--
*aplodit*

misjah

#3 • • misjah Team Sika
joo tarkoitus ois mennä tammisaareen.. kuulemma ollu aina jengillä hauskaa siellä.. ei jaksa viidettä vuotta rauman menoa.. heheh..

--
www.team*possu*.tk

#4 • • Relic Guest
Tammisaari voi olla hyvä vaihtoehto. Vielä on kaikki avoinna.
Opamox

#5 • • Opamox
Rasua Beach Party!!!

*nauru*
mniittymaki

#6 • • mniittymaki
Mullakin on juhannus viel ihan täysin auki.. Ehdotuksia otetaan vastaan :)

.m
#7 • • hyperventilaatio Guest

janicca:
Plää. Ei ole yhtään mitään tiedossa.
Että meninkin myymään auton. Ei pääse mihinkään.
Ärrimurri.
*piru**igor*

niimpä. Ihan hyvän auton myit pilkkahintaan. *dissaa*
Opamox

#8 • • Opamox
Äh, tammisaareen...*eiei* Rasua Beach Party!!!*nauru**heiii*
ANONYM

#9 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
siis mikä rasua beach party?mikä?mikä?se nyt on...???ketä siel on ja mitä?
Opamox

#10 • • Opamox
eti googlella ni tiät.Mua vähän epäilyttää noi festarit mut oon jo menossa!! *nauru* Täytyy tulla hauska reissu.*joo*
ANONYM

#11 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
no joo...en nyt hauku kyseistä tapahtumaa mutta....näytti aika”taagilta”menolta.no jos tykkää kiss fm hiteistä jota dj soittaa ku rokki ukot on lopettanu keikan,nii sinnehän voi mennä.mut tammisaaressa on aina tuplasti kivempaa ja parempaa musaa!!*joo*ja tuolla rasuassa saa kumminki perinteisesti juhannus puukkoa vatsaa..oli siel sivuilla nii hurjan näköstä porukkaa.no kaikki viettää tavallaan juhannuksen!*plur*
misjah

#12 • • misjah Team Sika

janicca:
Käydään pöllimässä se takaisin *pahis*

hehe.. mä oon messissä..*nauru**vink**nauru*

--
www.team*possu*.tk

dirtyface

#13 • • dirtyface rok.

psysex:
DESTINATION TAMMISAARI.*joo*

Kauheen moni menossa Taamisaareen.. Meil on mökki siel ja mun mielestä se on tosi kuollut paikka. Tosin saattaahan siel jotain ollakin, harvoin oon muualla ku siel syrjemmäs. Juhannuksena saattaa olla jotain esim. siel leirintäalueel.. Ja onhan se hieno paikka, eli senkin takii voi lähtee vaikkei siel mitään erityistä oiskaan.

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

ANONYM

#14 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
no sinne leirintäalueellehan kaikki on suuntaamassa!itse kaupunki on kuollut varmaa ympäri vuoden?
dirtyface

#15 • • dirtyface rok.
Joo aika kuollut on.. Oltiin siellä vuos sitten koulujen loppumisen aikaan yhen kaverin kanssa muutama päivä viettämässä mökkielämää. Perjantaina (eli siis vika koulupäivä) mentiin illalla vähän kiertelemään kaupungille, et josko ois menoa. No ei ollu. Siel oli ihan muutama ihminen, nekin jotain rokkareita. Linja-autoasemalla istu noin viis toinen toistaan omituisemman näkköistä nuorta. Niiltä saatiin selvitettyä, et porukka lähtee sieltä Karjaalle juhlimaan. Mut eipä paljon muita näkyny.. Tää meni nyt ihan offtopikiks, mut en viitti enää poistaa..*justjoo*

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

Kuosinautti

#16 • • Kuosinautti Kuuhun ja takas joka v.loppu.:)
EEiii ainakaaTammisaareen, on tullu jo oltuu siell koko talvi koulussa ja se on ihan kuollut mesta mun mielestä..ja kaikki siell on jotain rockareita joka ihmettelee et miten mä pystyn kuuntelee tällästa musikkii!!!*dissaa*
ANONYM

#17 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
niin mut leirintäalueela ei oo pahemmin paikallisia näkyny...n 80% sinne tulleista on helsingistä ja loput sielt sun täält.mä en ainakaan rockia soittele!hyi!*eiei*
Opamox

#18 • • Opamox

psysex:
no joo...en nyt hauku kyseistä tapahtumaa mutta....näytti aika”taagilta”menolta.no jos tykkää kiss fm hiteistä jota dj soittaa ku rokki ukot on lopettanu keikan,nii sinnehän voi mennä.mut tammisaaressa on aina tuplasti kivempaa ja parempaa musaa!!*joo*ja tuolla rasuassa saa kumminki perinteisesti juhannus puukkoa vatsaa..oli siel sivuilla nii hurjan näköstä porukkaa.no kaikki viettää tavallaan juhannuksen!*plur*

Äläs nyt. *nauru* Mä oon nopee väistämään puukkoa. *vink* En kyl lähe musiikin takia tonne vaa siks et siel on just nii karu true-meininki.Omas autos voi popitella sitte hyvää musaa jos huvittaa mut mun päätarkotus juhannukselle on lähinnä vetää hirveet kännit.Siinä kunnossa ei oo paljon välii mitä musiikkia taustalla soi.*nauru*Ja putken pitäis kestää n.3päivää....*poks*
Howdy

#19 • • Howdy Oldie
Rupee olemaan noi jussi suunnitelmat pulkassa ... kait
*heiii*

[muokattu 12.6.2003 15:49]

--
Käpy vailla vertaa

UnityF

#20 • • UnityF joo just se
no mun jussi suunitelmat on tietenki RANTALAHTEEN sekohäröilemään.. kunhan ostan nyt alkon tyhjäx el tiempo valkoviineistä....*slurps**iloinen*