Tuosta Akaista olisi myös kiva kuulla kokemuksia, tai edes jotain spekulaatiota.
Ainakin omasta mielestäni padit saisivat olla vähän herkemmät. Niitä joutuu herkimmilläkin asetuksilla napauttamaan aika napakasti. Tai ehkä mulla on vaan niin pehmeet kädet :) Padeissa on full level ja 12 level -asetukset, ja herkkyys sekä curve -säätömahdollisuudet (+jotain muutakin vielä).
Vaikutelma on muovinen, kuten varmaankin kaikissa tämän hintaluokan laitteissa. Laite rämisee hieman, kun padeja hakkaa. Sisäosa taitaa olla suurelta osin pelkkää ilmaa, koska nappuloiden painaminen aiheuttaa sellaista pientä kaikuefektiä. Saattaa toki pitää ääntä pelkkää uutuuttaan. Ei nuo asiat varsinaisesti häiritse. Knobit tuntuu jämäköiltä, mutta slaiderit hieman hentorakenteisilta. Modulation ja pitch-rullissa on ääripäissä tyhjä sentin mittainen alue, jossa rulla liikkuu vielä, mutta data ei. Kiipparin kuoret on päältä muovia ja pohjasta metallia.
Fyysisiä potikoita, nappuloita ja slaidereita on yhteensä 24 ja control bankin kanssa niitä on 72. Fyysisiä padeja 12 ja pad bankin kanssa 48. Ei tarvitse omaa virtälähdettä tietokoneeseen kytkettäessä eli ainoa tarvittava kaapeli on USB. Kannattaa hakea Akain sivulta manuaali lähempään tarkasteluun.
Ei löydy kokemuksia muista kiippareista, eli hinta/laatu -suhteesta en osaa sanoa mitään, mutta mitä foorumeilta olen lukenut kommentteja Novationin Remotesta, niin tuskin tämä Akai ainakaan huonompi on.
Jooh... Aika hyödytöntä/sekaista settiä taisi tulla loppupelissä :laugh: Täytyy palata asiaan sitten kun olen ehtinyt tehdä pari hittibiisiä ja nukkunut paremmin.