Osaatko sanoa, millainen tuo on verrattuna esim. yamahan s90/motif8-mallien keyboardiin? Ainakin niissä oli mielestäni hyvä tuntuma.
Motif ja S90 lienee samalla koskettimistolla, tai niin ainakin muistelisin... S90:stä oon testannu ja jos miljardööri olisin niin tietty sen ostasin jos pelkkää tuntumaa ajatellaan. Kuitenkin aika turhaa vertailla kahta täysin eri hintaluokassa olevaa peliä. Yamahan huippu koskettimistot tuntuu siltä miltä 2500e vehkeet tuntuu.
Jos jotain eroja halutaan luetella, niin UF8 tuntuu Yammun edessä vähän "halvemmalta", raskaammalta ja hivenen muoviselta, kuitenkin todella pieniä eroja. Kannattaa itse käydä testailemassa jossain liikkeessä, Carbon Music on CME:n maahantuoja ja Soundatasta/Musakaupasta taitaa ainakin löytyä joitain malleja. Itse kun kokeilin liikkeessä tuota niin ostin saman tien. Oli meinaa melkoinen yllätys kun kuvittelin pimputtelevan jotain 2000e laitetta ja huvikseen kysäsin myyjältä paljon on laitteella hintaa... niin sieltä tulee, että alle 500e :D
Ainiin ja tässä on vielä se, että ensimmäiset mallit tästä UF8:sta mitä tuli Suomeen esittelykappaleiksi olivat prototyyppejä joissa ei ollut niin hyvä tuntuma kuin tässä kuluttajamallissa. Ilmeisesti jotain öljyjä suunniteltu uusiksi tms.