Prostituutio

57 posts, 3 pages, 9,736 views

Avatar
#21 • • Edited phanatic Guest

Mä mietin miks joku alkaa myymään seksiä: rahan takii joo, mut eiks sillä ole mitään muuta annettavaa itsestään kuin vartalonsa?



Miks joku alkaa siivoojaksi: rahan takii joo, mut eiks sillä ole mitään muuta annettavaa itsestään kuin siivous? Miks joku alkaa toimitusjohtajais: rahan takii joo, mut eiks sillä ole mitään muuta annettavaa itsestään kuin johtajuus? Miks joku alkaa parturiksi: rahan takii joo, mut eiks sillä ole mitään muuta annettavaa itsestään kuin hiustenleikkuu?

Myöskin kiinnostava huomio on, että yleensä prostituutiota puolustavat miehet. HMMM. Outoako? Ei mun mielestäni.



Kyllä minä olen nähnyt vaikka kuinka monien naisienkin puolustavan prostituutiota. Ja mitä väliä sillä on minkä sukupuolen edustajat puolustavat ihmisen oikeutta päättää omasta ruumiistaan?
Cutoff

Posts: 14

#22 • • Cutoff

Mä jäin miettimään kolmea asiaa.

1) Henkilö (meinasin kirjoittaa mies) haluaa panna, hän menee huoran luo. Hän ei siis hae rakkautta vaan pelkkää tyydytystä? Tällöinhän hän menee tavallaan vaan panemaan jotain reikää. Hän ei tunne tätä reikää kohtaan mitään, hän haluaa vaan "tyhjentää kassit". Miksi siis mennä ylipäänsä jonkun naisen luo? Miksi haluta olla läheisessä kanssakäymisessä jonkun kanssa, jos mielessä on vaan reiän höylääminen? Yhtä hyvin voisi runkata, naida tekopillua tai naida vaikka reikää seinässä. Tyydytys siitäkin tulee, eikä edes maksa niin paljon. Jos taas kaipaa rakkautta ja läheisyyttä, sen ymmärrän jotenkin paremmin. Mutta ethän huoran luota sitä saa? Sehän on huoralle vaan työtä ja velvollisuuksia. Et ole hänelle kuin yksi tylsä asiakas.



Kovin monen fantasiat liittyy reikään seinässä? Miksi panna reikää seinässä jos voi mennä naisen luo?


Tuskin myöskään esim tuo kiihkokristitty haluaisi ystäväkseen minua, esiaviollista seksiä harrastavaa koskaan kirkkoon kuulumatonta pakanaa.



Et voi verrata kiihkokristittyyn jos et itse ole kiihkojotain. Jos olet niin olet aika jäävi keskustelemaan koko asiasta imo
Avatar
#23 • • Ryvon DJ Guest

IMO jos nainen menee miesprostituoidulle, niin ehkä syynä olisi ennemmin halu tulla rakastetuksi, ts. edes hetken tuntea rakkautta, kuin että syynä olis vaan saada hyvä pano. Miehet ehkä ajattelee vaan sitä panoa.



Tämä on juuri sitä miesten motiivien kysenalaistamista "vaan sitä"-sanoilla. Ei rakkauden hakeminen, sen haluamisesta puhumattakaan mikään ylevä parempi motiivi ole! Haetaan tunnetta että joku välittää, rakastaa, se ei ole sama kuin rakkaus. Yleensäkin rakkauden haluaminen on motiiveista kyseenalaisin.


Mä ajattelen, että nekin naiset on jonkun siskoja, tyttäriä. Mä mietin miks joku alkaa myymään seksiä: rahan takii joo, mut eiks sillä ole mitään muuta annettavaa itsestään kuin vartalonsa?



Kaikki me ollaan jonkun siskoja, veljiä, serkkuja, isiä äitejä ja ties mitä. Kuulemma saman äijän siittämää on koko ihmiskunta aikoinaan. Good Lord, tää yhteiskunta sais varmaan pa*kahalvauksen jos kaikkien synnit ja huoraamiset paljastus. Ei ole olemassakaan mitään moraalisia tai "oikeita" tapoja toteuttaa sukupuolisuuttaan täysi-ikäisten kumppanien kanssa.
Ei kukaan vanhempi haluaisi tai kestäisi katsoa jälkeläisiänsä intiimisti hommissa. Ei ole vanhempien tehtävä ajatella lastensa sukupuolisuutta, eikä jälkeläisten vanhempiensa seksielämää. Kiusaantuneisuus siinä kohtaa on jopa suositeltavaa. Ne asiat eivät kuulu kenellekään paitsi asianomaisille itselleen. Helvetin kornia alkaa kyseenalaistamaan omien vanhempiensa, sukulaistensa tai ylipäätänsä kenenkään valintoja.

Turha dissata rahan merkitystä. Kaikki me ollaan huoria tänäpäivänä, kaikki myyvät itseään työmarkkinoille, mahdollisille puolisoille, vanhemmilleen, sukulaisilleen ja perkele jopa hautausurakoitsijoille! Pitää osata haistaa tekopyhyys kaikissa asioissa. Se vaatii ensisijaisesti äärimmäistä rehellisyyttä nähdä ensin itsensä suhteessa muuhun yhteiskuntaan. Miksi erotella vartaloa tai "henkistä pääomaa", osaamistaan jota myydään kun haetaan työpaikkaa ja yritetään pitää se työpaikka? Turhan karkea jako hengen ja kehon välillä, joka johtaa vaan kehon ja niiden tarpeiden halveksuntaan.

Uskon että tämä lihallisen prostituution halveksiminen ja vihamielisyys kumpuaa ennen kaikkea siitä, ettei haluta nähdä oman itsensä myymistä joka päivä. Kaikkia niitä kompromisseja ja perseennuolemisia jota kaikki tekevät saadakseen paikkansa yhteiskunnassa. Sitten kun joku tekee sen julkeasti ja konstailematta, ilman pa*kapuheita ja veloittaa saman tien, syntyy hirveä haloo.
Avatar
#24 • • _U Guest



Turha dissata rahan merkitystä. Kaikki me ollaan huoria tänäpäivänä, kaikki myyvät itseään työmarkkinoille, mahdollisille puolisoille, vanhemmilleen, sukulaisilleen ja perkele jopa hautausurakoitsijoille! Pitää osata haistaa tekopyhyys kaikissa asioissa. Se vaatii ensisijaisesti äärimmäistä rehellisyyttä nähdä ensin itsensä suhteessa muuhun yhteiskuntaan. Miksi erotella vartaloa tai "henkistä pääomaa", osaamistaan jota myydään kun haetaan työpaikkaa ja yritetään pitää se työpaikka? Turhan karkea jako hengen ja kehon välillä, joka johtaa vaan kehon ja niiden tarpeiden halveksuntaan.

Uskon että tämä lihallisen prostituution halveksiminen ja vihamielisyys kumpuaa ennen kaikkea siitä, ettei haluta nähdä oman itsensä myymistä joka päivä. Kaikkia niitä kompromisseja ja perseennuolemisia jota kaikki tekevät saadakseen paikkansa yhteiskunnassa. Sitten kun joku tekee sen julkeasti ja konstailematta, ilman pa*kapuheita ja veloittaa saman tien, syntyy hirveä haloo.



Osui ja upposi! Word! :)
Avatar
#25 • • kukaan Guest


Et voi verrata kiihkokristittyyn jos et itse ole kiihkojotain. Jos olet niin olet aika jäävi keskustelemaan koko asiasta imo



Mä en nyt ihan ymmärtänyt mitä sä tarkoitit, mutta sinänsä ihan kiva vastaus. En voi verrata asioita A ja B jos en itse ole A, mutta jos olen A en voi keskustella koko asiasta?

Toi nyt oli vaan esimerkki, kun tuolla ihmeteltiin sitä, että joku valikoi ystävänsä. Pointtina oli vain osoittaa, että kaikki me tehdään sitä eikä siinä ole mitään ihmeellistä.

Mutta ystävyyskeskustelu ei taida ihan liittyä tähän prostituutioon.
Cutoff

Posts: 14

#26 • • Cutoff


Et voi verrata kiihkokristittyyn jos et itse ole kiihkojotain. Jos olet niin olet aika jäävi keskustelemaan koko asiasta imo



Mä en nyt ihan ymmärtänyt mitä sä tarkoitit, mutta sinänsä ihan kiva vastaus. En voi verrata asioita A ja B jos en itse ole A, mutta jos olen A en voi keskustella koko asiasta?

Toi nyt oli vaan esimerkki, kun tuolla ihmeteltiin sitä, että joku valikoi ystävänsä. Pointtina oli vain osoittaa, että kaikki me tehdään sitä eikä siinä ole mitään ihmeellistä.

Mutta ystävyyskeskustelu ei taida ihan liittyä tähän prostituutioon.



Vastasin kauhees kännissä. Koitin nyt miettiä mitä tarkoitin, mut en enää huomaa mahdollista pointtiani. Pahoittelen. Saa vetää ignoren päälle :)

...mutta tosta seinänreikäjutusta oon yhä samaa mieltä.
Avatar
#27 • • Daniel Braun Guest

Mä jäin miettimään kolmea asiaa.

1) Henkilö (meinasin kirjoittaa mies) haluaa panna, hän menee huoran luo. Hän ei siis hae rakkautta vaan pelkkää tyydytystä? Tällöinhän hän menee tavallaan vaan panemaan jotain reikää. Hän ei tunne tätä reikää kohtaan mitään, hän haluaa vaan "tyhjentää kassit". Miksi siis mennä ylipäänsä jonkun naisen luo? Miksi haluta olla läheisessä kanssakäymisessä jonkun kanssa, jos mielessä on vaan reiän höylääminen? Yhtä hyvin voisi runkata, naida tekopillua tai naida vaikka reikää seinässä. Tyydytys siitäkin tulee, eikä edes maksa niin paljon. Jos taas kaipaa rakkautta ja läheisyyttä, sen ymmärrän jotenkin paremmin. Mutta ethän huoran luota sitä saa? Sehän on huoralle vaan työtä ja velvollisuuksia. Et ole hänelle kuin yksi tylsä asiakas.



Kovin monen fantasiat liittyy reikään seinässä? Miksi panna reikää seinässä jos voi mennä naisen luo?


Sero tässä mainitsikin sen "pointin"...
Jos kerran on mahdollista sekstailla oikeasti, vaikkakin täysin ilman tunteita, taikka nussia reikää seinässä niin veikkaisin että 99% henkilöistä valitsisi tuon oikean.
Jokainen mies varmaankin tietää eron oikealla tavaralla ja omalla kädellään...

Se mikä usein varmaan vetää maksullisten puoleen on se ettei uskalleta/kehdata tehdä taikka pyytää juttuja makkarin puolella joita mahdollisesti haluaisi tehdä.
Olkoot se peppupano, ruoskintaa taikka eritteillä leikkimistä, kuinka moni henkilö normielämässä perusbaaripokaa a) panee anaaliin b) otattaa suihkin loppuun saakka c) ruoskittaa itseään d) pyytää pukeutumaan sukkanauhoihin?
Lista on loputon, mutta pointti varmaan on selvä.
Maksullinen, oletettavasti asiassaan ammattilainen tuskin hätkähtää "toiveista" ja toteuttaa mahdollisesti ne kaikista salaisimmat unelmat.

Seksi tuntemattoman baaripokan ja ammattiaan harjoittavan prostituoidun välillä todennäköisesti on erillaista.
Kokemusta ei ole joten puhun vain MUTU tuntumalta, mutta olettaisin että ekakerta sen normitapauksen kanssa menee enemmän tai vähemmän reisille molempien osalta kun taas ammattilainen tarjoaa palvelunsa oletetusti ammattinsa vaatimalla tasolla.

Okei, tekeekö tämä silti seksin ostosta hyväksyttävää?
Ei periaatteessa.
Mutta silti sen tietyllätapaa hyväksyn.
Miksi sitä kieltääkään, jos prostituoitu toimii omasta vapaasta tahdostaan ja tekee sitä työtä mitä haluaa, niin miks ei...
Eri asia onkin pakosta itsensä myyminen, ei voi ymmärtää...
Avatar
#28 • • kukaan Guest


Sero tässä mainitsikin sen "pointin"...
Jos kerran on mahdollista sekstailla oikeasti, vaikkakin täysin ilman tunteita, taikka nussia reikää seinässä niin veikkaisin että 99% henkilöistä valitsisi tuon oikean.
Jokainen mies varmaankin tietää eron oikealla tavaralla ja omalla kädellään...



Mä en ymmärrä tätä. Kyllä mä mielummin vedän käteen kuin katselen jotain vierasta ukkoa. Jos tavoitteena on pelkkä orgasmi, mitä eroa on omalla kädellä ja "tavaralla" (sana, joka kertookin kyseisen elimen arvostuksesta kaiken)? Mihin sitä tavaraa tarvitaan, jos pelkän orkun haluaa? Ja kyllä, munkin mielestäni omalla keskisormella ja oikealla vehkeellä on joitakin eroavaisuuksia. En silti voi käsittää, miksi vieras oikea olisi parempaa kuin oma käsi, näin siis orgasmia ajatellen.

Se mikä usein varmaan vetää maksullisten puoleen on se ettei uskalleta/kehdata tehdä taikka pyytää juttuja makkarin puolella joita mahdollisesti haluaisi tehdä.
Olkoot se peppupano, ruoskintaa taikka eritteillä leikkimistä, kuinka moni henkilö normielämässä perusbaaripokaa a) panee anaaliin b) otattaa suihkin loppuun saakka c) ruoskittaa itseään d) pyytää pukeutumaan sukkanauhoihin?
Lista on loputon, mutta pointti varmaan on selvä.
Maksullinen, oletettavasti asiassaan ammattilainen tuskin hätkähtää "toiveista" ja toteuttaa mahdollisesti ne kaikista salaisimmat unelmat.



Tän mä tajuan jo vähän paremmin. Eli jos kotoa ei saa sitä haetaan muualta. Mun mielestäni kyllä parisuhde on aika karilla, jos ei omista fantasioista voida puhua (tyyliin sukkanauhat). Tommoset oudommat jutut (tyyliin peppupano) ovatkin sitten jo mutkikaampia, koska niistä ei kaikki tykkää. Onko silti oikein mennä vieraan luo? Eikö niitä kiksejä voi muuten ollenkaan saada? Onko seksi paskaa, jos ei saa analiin? Eikö rakkaus ja parisuhde merkitse enää mitään siinä vaiheessa kun panettaa?

Enkä nyt siis väittänyt sinun Daniel väittäneen tällaista, kunhan pohdin.
Avatar
#29 • • kukaan Guest


Vastasin kauhees kännissä. Koitin nyt miettiä mitä tarkoitin, mut en enää huomaa mahdollista pointtiani. Pahoittelen. Saa vetää ignoren päälle :)



Ok. :) Mä jo ihmettelinkin...
Avatar
#30 • • phanatic Guest


Mä en ymmärrä tätä. Kyllä mä mielummin vedän käteen kuin katselen jotain vierasta ukkoa. Jos tavoitteena on pelkkä orgasmi, mitä eroa on omalla kädellä ja "tavaralla" (sana, joka kertookin kyseisen elimen arvostuksesta kaiken)? Mihin sitä tavaraa tarvitaan, jos pelkän orkun haluaa? Ja kyllä, munkin mielestäni omalla keskisormella ja oikealla vehkeellä on joitakin eroavaisuuksia. En silti voi käsittää, miksi vieras oikea olisi parempaa kuin oma käsi, näin siis orgasmia ajatellen.



Mä en ymmärrä. Kyllä mä mieluummin rummutan pöytää kuin ostan HIMin CD:n. En mä silti paheksu HIM-cd:n ostajia tai myyjiä.
Avatar
#31 • • Daniel Braun Guest

Mä en ymmärrä tätä. Kyllä mä mielummin vedän käteen kuin katselen jotain vierasta ukkoa. Jos tavoitteena on pelkkä orgasmi, mitä eroa on omalla kädellä ja "tavaralla" (sana, joka kertookin kyseisen elimen arvostuksesta kaiken)? Mihin sitä tavaraa tarvitaan, jos pelkän orkun haluaa? Ja kyllä, munkin mielestäni omalla keskisormella ja oikealla vehkeellä on joitakin eroavaisuuksia. En silti voi käsittää, miksi vieras oikea olisi parempaa kuin oma käsi, näin siis orgasmia ajatellen.


En tiedä onko tämä ero juuri sukupuolissa, mutta kyllä se pimpero tuntuu kivemmalta kuin oma käsi...
Siis jos se pimperon omistaja on mukana jutun juonessa, eikä makaa kuin kuollut lahda, jolloin se käsikin olisi mukavampi.
Itse ihminen tietää mistä pitää, mutta käsi on käsi ja näin edespäin, edelleenkin: miksi tyytyä käteen jos saa...?


Tän mä tajuan jo vähän paremmin. Eli jos kotoa ei saa sitä haetaan muualta.


Kyl ja ei.
En tarkoittanut esimerkeilläni seurustelevia/parisuhteessa eläviä.
Mielestäni onnistuneen parisuhteen edellytykset ovat ne että osataan puhua oikein oikeista asioista.
Muttaa:

Tommoset oudommat jutut (tyyliin peppupano) ovatkin sitten jo mutkikaampia, koska niistä ei kaikki tykkää. Onko silti oikein mennä vieraan luo? Eikö niitä kiksejä voi muuten ollenkaan saada? Onko seksi paskaa, jos ei saa analiin? Eikö rakkaus ja parisuhde merkitse enää mitään siinä vaiheessa kun panettaa?


Se että saa suurimmat kiksit jostakin mistä toinen ei ei välttämättä tarkoita että suhde olisi floppi.
Ongelma on siinä että molemmat mahdollisesti haluavat eri asioita seksiltä vaikka elämässä muuten yhteisen päämäärät ja suhde muutenkin olisi kunnossa.
Jokaisella meistä todennäköisesti on omat tapansa ja mieltymyksensä.
Ja väittäisin että IKINÄ ei suhteessa kuin suhteessa seksi 100% tyydytä molempien kaikkia mielihaluja.
Vaikka mie A tykkäisi peppupanosta ja nainen B pissaleikeistä ei se tarkoita sitä että he pitäisivät toistensa mielihaluista saati edes toteuttaisivat niitä.
Kärjistän, tiedän, mutta näin se vaan voi olla...

Rakkaus merkitsee.
Siksi onkin käsi.
Edelleenkään pettämistä en ymmärrä.
Mutta maksulliset ovat joillekkin tapa saada tarpeensa tyydytettyä.
Avatar
#32 • • SnoXn Guest


Jos tavoitteena on pelkkä orgasmi, mitä eroa on omalla kädellä ja "tavaralla"


Miksi syödä hyvää ruokaa jos tavoitteena on pelkkä mahan täyttäminen.
Avatar
#33 • • Daniel Braun Guest


Jos tavoitteena on pelkkä orgasmi, mitä eroa on omalla kädellä ja "tavaralla"


Miksi syödä hyvää ruokaa jos tavoitteena on pelkkä mahan täyttäminen.


Hyvin kiteytetty.
Tätä hain mutta en osannut sanoiksi ajatuksiani pukea, sä hoidit sen :)
Avatar
#34 • • Ryvon DJ Guest

Mä en ymmärrä tätä. Kyllä mä mielummin vedän käteen kuin katselen jotain vierasta ukkoa. Jos tavoitteena on pelkkä orgasmi, mitä eroa on omalla kädellä ja "tavaralla" (sana, joka kertookin kyseisen elimen arvostuksesta kaiken)?



Eivät kaikki ajattele noin esineellistävästi. Kyllä kukin prostituoitu suhtautuu eri tavalla ammattiinsa, kukin motiivinsa mukaan, niinkuin minkä tahansa ammattikunnan edustajat. Samoin asiakkaat. Noista aiempien replojen sävystä voi lukea että prostituoidut suhtautuisivat automaattisesti työhönsä paskana, ja tuloksena siis vain hengettömiä panoja. Lukekaa sihteeriopiston foorumia, siellä on erilaisia kokemuksia, sävyjä löytyy varmaan joka makuun.

Ei esineellistäminen ole mikään miesten yksinoikeus. Itseäni on monasti vaivannut kuulla naispuolisten frendien vähättelevän jotain tyyppiä tyyliin "se oli vaan joku pano". En ole kertaakaan kuullut äijäfrendien puhuvan tuolla sävyllä naisista. Väitän että asiakassuhde ammattiprostituoituun voi olla vähemmän esineellistävä kuin perus baaripoka. Kenellä miesasiakkaalla on mitään syytä tai varaa edes puhua paskaa ammattinaisista, tuskin kellään.
Avatar
#35 • • Ryvon DJ Guest

Ja väittäisin että IKINÄ ei suhteessa kuin suhteessa seksi 100% tyydytä molempien kaikkia mielihaluja.



Nimenomaan. Eikä mikään parisuhde ikinä tyydytä kummankaan osapuolen mitään kummallisia haluja / pyrkimyksiä / intohimoja / rakkauden nälkää tai mitään nälkää sataprosenttisesti. Eikä pidäkään.

Rakkaus merkitsee.
Siksi onkin käsi.



Ehkä paras slogani vähään aikaan :) Pitää ottaa käyttöön.
Avatar
#36 • • Daniel Braun Guest

Rakkaus merkitsee.
Siksi onkin käsi.



Ehkä paras slogani vähään aikaan :) Pitää ottaa käyttöön.


Ei helvetti...
Repeilin itselleni kun nyt toistamiseen luin mitä kirjoitin :D:D
Avatar
#37 • • Dirt Guest
tän topicin mielenkiintoisin anti oli ku tossa äänestyksessä piti valita \Hyväksyn\ ja \Ihan sama\ välillä. siis jouduin vaan kysymään itseltäni, miksi vitussa mä hyväksy prostituution, vaikka en huorissa käy? eikö tän asian tulisi olla mulle ihan vitun samantekevää, vai tekeekö mun syvimmät alitajunnat työtään oman etunsa vuoksi sitten kun oon 40+ vee...
kyllä, hyväksyn. prostituutio rules. markkinatalous rules. siis ehkä mikä mua eniten ottaa päähän on se, että kriminalisoinnin ja prostituution vastustajien argumentit ja näkökannat on niin vitun perseestä, että prostituution kannattaminen on paljon mielekkäämpää - ja siis lähempänä omia näkökantojani. siis tässä lakiehdotuksessa on puhuttu "signaalista" joka ihmisille lähetetään. siis mitä? että nussimsita ja rahaa ei tule sotkea toisiinsa? vai että ei saa nussia? tai siis saa nussia, mut vain jos ei rikota mitään vitun yksilön oikeuksia ym. paskaa? yeah rihgt... whatever. eipä siinä varmaan henkilöä feministiset, ihmisoikeus tai muut vitun paskat urgumentit tai moraaliset ohjeistukset kiinnosta jos perseestä pitää tinkiä kadulla.
vittu...
Avatar
#38 • • Dirt Guest

Rakkaus merkitsee.
Siksi onkin käsi.



hahahhaaa... priceless.
Avatar
#39 • • Daniel Braun Guest

Rakkaus merkitsee.
Siksi onkin käsi.



hahahhaaa... priceless.


:mad:
Oosny :D
Avatar
#40 • • Taedium Guest

Mä EN ole sanonut tuomitsevani kaverin seksin ostoa, en vaan sulata sitä.

Voitko selventää tätä vielä? Ilmeisesti tämä "sulattaminen" on joku uusi slangisana, jota en ymmärrä. Jos minä en sulata jotain, en hyväksy sitä ja teen asialle jotain. Ilmaisen mielipiteeni. Ja sitä kautta tuomioni. Tuomiolla en tarkoita vankeusrangaistusta tms.

Ja poikaystävän heittäisin pihalle ihan sen takia, että sekstailee jonkun toisen kanssa jos seukkaa mun kans.

Anteeksi, jäi epäselväksi tällaisesta kommentista:

Emmä vaan vois sulattaa sitä, jos joku mun kundi ois ostanu seksiä vaan sen takia kun se on "siistiä" tai jotain muuta vastaavaa. Heittäsin pihalle,

Niin seurusteluvaiheessa tietenkin. Olisi ostanut seurustellessaan sinun kanssa sen takia, että se on "siistiä", eikä niin, että ylipäänsä ostanut joskus. Ymmärsin nyt.

Ruma nainen, joka ei ehkä muuten saa, saattaa haluta rakastetuksi tulemisen tunnetta, ja näin ollen ostaa "rakkautta", kuitenkaan ostamatta todellista rakkautta.

Saattaa olla näitäkin tapauksia, mutta ne miesprostituoidut (miehen näköiset), joiden kanssa olen keskustellut ovat sanoneet, että se on varsinkin menestyvien naisten keskuudessa edustusmatkoilla, jossa mies tulee koristeeksi. He voivat viedä tämän miehen vielä sänkyynkin. Tosin on, että usea nainen, joka tilaa miehen ei-edustustilaisuuteen haluaa juttuseuraa. Ihan keskustelua. (Se muuten on mielestäni vähän ihmeellistä. Se, että halutaan maksaa lepertelyseurasta. Se menee jo tunteiden vuokraamisen puolelle ja aitoja tunteita ei imo voi vuokrata.)

Ei se ole rumuudesta kiinni. Edelleen, halventava sävy ja outo käsitys prostituoiduista. Rumien ja pervertikkojen lisäksi prostituoitujen luona käy muitakin ihmisiä...

Ja prostituoidut voivat viettää ihan normaalia elämää normaalien ihmisten kanssa. Yks kämppis on vähän räikeempi suustaan ja osuu lähemmäs sitä sinun käsitystä prostituoidusta kultahampaineen ja kiroilun tasollaan, mutta toinen on yh. äiti joka ei etsikkään toista duunia sen takia, että sillä tienaa. Edelleen hänellä on ihan normaalin ihmisen jutut - no minua aikuisemmat - sitä se äitiys teettää. Edelleen hänen tekee mieli seksiä - työ ei tyydytä seksuaalisia tarpeita. Edelleen hänellä riittää tunteita poikaystävälleen ja edelleen hän harrastaa ihan normaalia seksiä hänen kanssaan. (Niin tämän kanssa me puhutaan aika paljon kaikesta, niinkuin hyvien kavereiden kanssa tehdään. Hän tietää minun kommellukset ja minä hänen. En tiedä yksityiskohtia hänen työstään, eikä hän minun, mutta tiedämme hassuja kommelluksia, mitä nyt normaalisti työn ohella käy. Ns. juoruntaa.)

ja mietin mitä ajattelisin jos oma veli tai sukulainen ostais seksiä. Miks ne ei ole tyytyväisiä omassa seksielämässää, miks ne ei puhuis asioista vaimojensa, tyttöystäviensä kanssa...

Kaikkiko seurustelee tai on naimisissa? Onko mitään tilannetta jossa hyväksyt seksin ostamisen?

Hän ei tunne tätä reikää kohtaan mitään, hän haluaa vaan "tyhjentää kassit". Miksi siis mennä ylipäänsä jonkun naisen luo? Miksi haluta olla läheisessä kanssakäymisessä jonkun kanssa, jos mielessä on vaan reiän höylääminen? Yhtä hyvin voisi runkata, naida tekopillua tai naida vaikka reikää seinässä. Tyydytys siitäkin tulee, eikä edes maksa niin paljon.

Jesh! Siksipä en käykkään ikkunoissa. Samalla tietäen, että ns. "aito tavara" tuntuu kyllä paremmalta, kuin käteni. Mutta samalla tiedostaen, että kaikille ei riitä käsi, niinkuin minulle riittää - jos ei muuten saa.

Tai no seurustellessanikin kyllä runkkaan silloin tällöin. En helkkarissa rupea jokaista seksikokemustani jakamaan muiden kanssa.

Minä esim en haluaisi ystäväkseni skinaria, huumeiden käyttäjää, huoraa tai kiihkokristittyä. Onko tässä jotain outoa?

Totta pääsiäismunassa on! Skinarilla on aatteet, jotka voi poiketa omasta ajatusmaailmasta. Huumeiden käyttäjä voi olla vähän epäluotettava yms. varsinkin jos on riippuvainen. Kiihkokristityllä on ne aatteensa. Prostituutio on työ, ei aate. Sen edestä ei käydä sotaa. Sama kun minä sanoisin: "En halua ystävikseni KKK:n jäseniä, evankelisluterilaisia, kirjanpitäjiä tai eläinrääkkääjiä." Miten se kirjanpitäjä liittyy sinne aatteiden sekaan?

Ihan normaaleita ihmisä ne prostituoidutkin ovat. (No suuri osa ainakin.) Ja prostituoitu voi olla kiihkokatolilainen ja prostituoitu samanaikaisesti.

Olkoot se peppupano, ruoskintaa taikka eritteillä leikkimistä,

Onnea eritteillä leikkimiseen suostuvan prostituoidun etsinnässä... Tai no kait joku prostituoitu voi sun päälles virtsata, mutta toisinpäin: Onnea etsintään.

(Eivät nimittäin tykkää tosta AIDSista noi prostituoidutkaan, etkä varmasti kulje testitulokset taskussa...)

Seksi tuntemattoman baaripokan ja ammattiaan harjoittavan prostituoidun välillä todennäköisesti on erillaista.

Varmasti. Baaripoka ei välttämättä pidä hygieniastaan niin hyvin huolta, kuin prostituoitu - joka tekee sitä ammatikseen. Saattaa kondomi jäädä - varsinkin suuseksissä, etkä voi tietää onko baaripoka koskaan käynytkään sukupuolitautitesteissä. Baaripoka voi antaa myös miehen lirputella kaikkia huulia, mihin prostituoidut eivät suostu - niin suun ympärystän, kuin genitaalialueenkaan.

No exä ainakin piti melkoisen hyvää huolta hygieniastaan. Työaikana jos poikkesi, ei voinut pussata kun poskelle, ettei meikit leviä. (No se ei liity pusuun, vaan käytännön syistä ei voinut meikkejä levittää - pitää olla edustavan näköinen.) Ja työajan jälkeen ensimmäinen asia oli pitkä kuuma suihku. Ennen sitä hän ei tykännyt, että häneen koskee silleen tunteen omaavasti. Ja edelleen käytännön syystä.

Mihin sitä tavaraa tarvitaan, jos pelkän orkun haluaa? Ja kyllä, munkin mielestäni omalla keskisormella ja oikealla vehkeellä on joitakin eroavaisuuksia. En silti voi käsittää, miksi vieras oikea olisi parempaa kuin oma käsi, näin siis orgasmia ajatellen.

Käsi on kiva, muttei se aina riitä. Seksi kullan kanssa on kivaa, muttei sekään aina riitä. Vuorottelen, sitten riittää.