Mä EN ole sanonut tuomitsevani kaverin seksin ostoa, en vaan sulata sitä.
Voitko selventää tätä vielä? Ilmeisesti tämä "sulattaminen" on joku uusi slangisana, jota en ymmärrä. Jos minä en sulata jotain, en hyväksy sitä ja teen asialle jotain. Ilmaisen mielipiteeni. Ja sitä kautta tuomioni. Tuomiolla en tarkoita vankeusrangaistusta tms.
Ja poikaystävän heittäisin pihalle ihan sen takia, että sekstailee jonkun toisen kanssa jos seukkaa mun kans.
Anteeksi, jäi epäselväksi tällaisesta kommentista:
Emmä vaan vois sulattaa sitä, jos joku mun kundi ois ostanu seksiä vaan sen takia kun se on "siistiä" tai jotain muuta vastaavaa. Heittäsin pihalle,
Niin seurusteluvaiheessa tietenkin. Olisi ostanut
seurustellessaan sinun kanssa sen takia, että se on "siistiä", eikä niin, että ylipäänsä ostanut joskus. Ymmärsin nyt.
Ruma nainen, joka ei ehkä muuten saa, saattaa haluta rakastetuksi tulemisen tunnetta, ja näin ollen ostaa "rakkautta", kuitenkaan ostamatta todellista rakkautta.
Saattaa olla näitäkin tapauksia, mutta ne miesprostituoidut (miehen näköiset), joiden kanssa olen keskustellut ovat sanoneet, että se on varsinkin menestyvien naisten keskuudessa edustusmatkoilla, jossa mies tulee koristeeksi. He voivat viedä tämän miehen vielä sänkyynkin. Tosin on, että usea nainen, joka tilaa miehen ei-edustustilaisuuteen haluaa juttuseuraa. Ihan keskustelua. (Se muuten on mielestäni vähän ihmeellistä. Se, että halutaan maksaa lepertelyseurasta. Se menee jo tunteiden vuokraamisen puolelle ja aitoja tunteita ei imo voi vuokrata.)
Ei se ole rumuudesta kiinni. Edelleen, halventava sävy ja outo käsitys prostituoiduista. Rumien ja pervertikkojen lisäksi prostituoitujen luona käy muitakin ihmisiä...
Ja prostituoidut voivat viettää ihan normaalia elämää normaalien ihmisten kanssa. Yks kämppis on vähän räikeempi suustaan ja osuu lähemmäs sitä sinun käsitystä prostituoidusta kultahampaineen ja kiroilun tasollaan, mutta toinen on yh. äiti joka ei etsikkään toista duunia sen takia, että sillä tienaa. Edelleen hänellä on ihan normaalin ihmisen jutut - no minua aikuisemmat - sitä se äitiys teettää. Edelleen hänen tekee mieli seksiä - työ ei tyydytä seksuaalisia tarpeita. Edelleen hänellä riittää tunteita poikaystävälleen ja edelleen hän harrastaa ihan normaalia seksiä hänen kanssaan. (Niin tämän kanssa me puhutaan aika paljon kaikesta, niinkuin hyvien kavereiden kanssa tehdään. Hän tietää minun kommellukset ja minä hänen. En tiedä yksityiskohtia hänen työstään, eikä hän minun, mutta tiedämme hassuja kommelluksia, mitä nyt normaalisti työn ohella käy. Ns. juoruntaa.)
ja mietin mitä ajattelisin jos oma veli tai sukulainen ostais seksiä. Miks ne ei ole tyytyväisiä omassa seksielämässää, miks ne ei puhuis asioista vaimojensa, tyttöystäviensä kanssa...
Kaikkiko seurustelee tai on naimisissa? Onko mitään tilannetta jossa hyväksyt seksin ostamisen?
Hän ei tunne tätä reikää kohtaan mitään, hän haluaa vaan "tyhjentää kassit". Miksi siis mennä ylipäänsä jonkun naisen luo? Miksi haluta olla läheisessä kanssakäymisessä jonkun kanssa, jos mielessä on vaan reiän höylääminen? Yhtä hyvin voisi runkata, naida tekopillua tai naida vaikka reikää seinässä. Tyydytys siitäkin tulee, eikä edes maksa niin paljon.
Jesh! Siksipä en käykkään ikkunoissa. Samalla tietäen, että ns. "aito tavara" tuntuu kyllä paremmalta, kuin käteni. Mutta samalla tiedostaen, että kaikille ei riitä käsi, niinkuin minulle riittää - jos ei muuten saa.
Tai no seurustellessanikin kyllä runkkaan silloin tällöin. En helkkarissa rupea jokaista seksikokemustani jakamaan muiden kanssa.
Minä esim en haluaisi ystäväkseni skinaria, huumeiden käyttäjää, huoraa tai kiihkokristittyä. Onko tässä jotain outoa?
Totta pääsiäismunassa on! Skinarilla on aatteet, jotka voi poiketa omasta ajatusmaailmasta. Huumeiden käyttäjä voi olla vähän epäluotettava yms. varsinkin jos on riippuvainen. Kiihkokristityllä on ne aatteensa. Prostituutio on työ, ei aate. Sen edestä ei käydä sotaa. Sama kun minä sanoisin: "En halua ystävikseni KKK:n jäseniä, evankelisluterilaisia, kirjanpitäjiä tai eläinrääkkääjiä." Miten se kirjanpitäjä liittyy sinne aatteiden sekaan?
Ihan normaaleita ihmisä ne prostituoidutkin ovat. (No suuri osa ainakin.) Ja prostituoitu voi olla kiihkokatolilainen ja prostituoitu samanaikaisesti.
Olkoot se peppupano, ruoskintaa taikka eritteillä leikkimistä,
Onnea eritteillä leikkimiseen suostuvan prostituoidun etsinnässä... Tai no kait joku prostituoitu voi sun päälles virtsata, mutta toisinpäin: Onnea etsintään.
(Eivät nimittäin tykkää tosta AIDSista noi prostituoidutkaan, etkä varmasti kulje testitulokset taskussa...)
Seksi tuntemattoman baaripokan ja ammattiaan harjoittavan prostituoidun välillä todennäköisesti on erillaista.
Varmasti. Baaripoka ei välttämättä pidä hygieniastaan niin hyvin huolta, kuin prostituoitu - joka tekee sitä ammatikseen. Saattaa kondomi jäädä - varsinkin suuseksissä, etkä voi tietää onko baaripoka koskaan käynytkään sukupuolitautitesteissä. Baaripoka voi antaa myös miehen lirputella kaikkia huulia, mihin prostituoidut eivät suostu - niin suun ympärystän, kuin genitaalialueenkaan.
No exä ainakin piti melkoisen hyvää huolta hygieniastaan. Työaikana jos poikkesi, ei voinut pussata kun poskelle, ettei meikit leviä. (No se ei liity pusuun, vaan käytännön syistä ei voinut meikkejä levittää - pitää olla edustavan näköinen.) Ja työajan jälkeen ensimmäinen asia oli pitkä kuuma suihku. Ennen sitä hän ei tykännyt, että häneen koskee silleen tunteen omaavasti. Ja edelleen käytännön syystä.
Mihin sitä tavaraa tarvitaan, jos pelkän orkun haluaa? Ja kyllä, munkin mielestäni omalla keskisormella ja oikealla vehkeellä on joitakin eroavaisuuksia. En silti voi käsittää, miksi vieras oikea olisi parempaa kuin oma käsi, näin siis orgasmia ajatellen.
Käsi on kiva, muttei se aina riitä. Seksi kullan kanssa on kivaa, muttei sekään aina riitä. Vuorottelen, sitten riittää.