elysion - These are the Breaks // Bigbeat promo

7 posts, 1 page, 1,564 views

Avatar
#1 • • Edited elysion Guest
http://www.razorclaw.com/~elysion/temp/lataa.php?q=bigbeat

*edit* laitetaas nyt kummiskin tää tracklisti näkyviin ;) */edit*

Spinnin breikkiyössä saadun bigbeat innostuksen tuote. Tuli iltaman jälkeen sitten osteltua kaikenlaista bigbeattia - vähän vanhempaa kamaa ja muutamia ihan tuoreita biisejä. Näitä biisejä kuunnellessa tuli mieleen, että tästähän vois nauhottaa jonkunlaisen promosetin.

Setin vanhempi kama koostuu niistä biiseistä, joiden kautta eksyin kuuntelemaan konemusaa, ja jotka yhä edelleenkin on todella toimivia biisejä omaan makuun. Toivottavasti setti tuo muillekkin mieleen kivoja muistoja siltä ajalta kun Fatboy Slimit ja Prodigyt oli listojen kärjessä ja poppi oli inhimillistä ;).

Tracklist:

1. Fatboy Slim - Don't Forget Your Teeth
2. Chemical Brothers - Piku
3. Fatboy Slim - Gangsta Trippin
4. Krafty Kuts - These Are the Breaks
5. Fatboy Slim - You're Not From Brighton
6. Ursula 1000 - Beatbox Cha Cha
7. Skeewiff - Watermelonman
8. Pizzaman - Happiness
9. Skeewiff - Nitty Gritty
10. Propellerheads - A Number of Microphones
11. Propellerheads - On Her Majestys Secret Service
12. Fatboy Slim - Acid 8000
13. Prodigy - Charly
14. Chemical Brothers - Setting Sun
15. Prodigy - Break & Enter
16. Prodigy - Smack My Bitch Up

http://www.razorclaw.com/~elysion/temp/lataa.php?q=bigbeat
Cutoff

Posts: 14

#2 • • Cutoff
Njaa...
Osittain hyviä biisejä, mut loppu oli aika väsynyttä. Mielummin tällasta kuitenki bileissä kuuntelis kuin progressiivista pumppuhousea ja elektroa joka ei ole elektroa :)
Lisää bbeattia vaan ostoon ja uusia mixtapeja linjoille!
Avatar
#3 • • elysion Guest

Njaa...
Osittain hyviä biisejä, mut loppu oli aika väsynyttä. Mielummin tällasta kuitenki bileissä kuuntelis kuin progressiivista pumppuhousea ja elektroa joka ei ole elektroa :)
Lisää bbeattia vaan ostoon ja uusia mixtapeja linjoille!



Ihka ensimmäinen kommentti mun settiin platinumissa :D. Joo, pitää laajentaa levylaukkua ehdottomasti bbeatin suhteen. Pikkusen on jo uutta materiaalia. Tota genree tuppaa olee vaan pirun hankala löytää mistään.
Avatar
#4 • • Herman Prime Guest
ostin vuosi sitten joku 10 levyy täyttä läskiä euron kipale swampin alelaarista, aina vähän välii kaivavat varastoistaan, pitää olla vaan skarppina. ;) Niin ja tosi hyvä miksaushan tämä on teknisesti ja myöskin selektiollisesti, noin niinkun nostalgiahengessä. Smack my bitch upii vaan ei enää jaksa kuunnella. Break&enter taas on musta progigyn paras.

Kandee ettii tosiaan tuolta 96-99 kultakaudelta muitakin artisteja, kuten funkimmasta osastosta just esim Laidback, Ceasefire vs. Deadly Avenger, Wiseguys, Freestylers, Deejay Punk-Roc, Cut la Roc, Ja tietty Coldcut... Noita kaikkii saattaa vielä saada tilaamalla ja Laidbackin International oli joku aika sit viel second handissä vinyylinä!
Avatar
#5 • • elysion Guest

ostin vuosi sitten joku 10 levyy täyttä läskiä euron kipale swampin alelaarista, aina vähän välii kaivavat varastoistaan, pitää olla vaan skarppina. ;) Niin ja tosi hyvä miksaushan tämä on teknisesti ja myöskin selektiollisesti, noin niinkun nostalgiahengessä. Smack my bitch upii vaan ei enää jaksa kuunnella. Break&enter taas on musta progigyn paras.

Kandee ettii tosiaan tuolta 96-99 kultakaudelta muitakin artisteja, kuten funkimmasta osastosta just esim Laidback, Ceasefire vs. Deadly Avenger, Wiseguys, Freestylers, Deejay Punk-Roc, Cut la Roc, Ja tietty Coldcut... Noita kaikkii saattaa vielä saada tilaamalla ja Laidbackin International oli joku aika sit viel second handissä vinyylinä!



:eek: Oon vähän oikeestaan ettiskelly noita bigbeat artisteja, kun toi oma kokemus on vähän rajottunu tonne popimpaan osastoon. Tää lista kyllä jo varmasti jeesaa noissa hankinnoissa! Muutamat tutut tossa oli, jota oon ettinykkin, mutta ei oo oikeen ollu missään myynnissä (tai sit oon sokee paska). Itte oon kyllä kovasti tykästyny varsinkin bigbeattia miksatessa noihin cd soittimiin, kun niillä ei tarvii sitä levyä kelailla eessuntaas, ni saattaa ehkä keretä miksaamaankin ;).

Itse setistä: Mulle uppoo kyl smack my bitch up edelleenkin, vaikka melko kulunu biisi onkin. Break & enter on kyllä munkin mielestä ehdottomasti kovimpia prodigyn biisejä. Oikeestaan noi biisit valkkasin settiin ennemmin sen takia, että ne sopi (ainakin omasta mielestä) hyvin noitten toisten biisien perään. Teknisesti tais mennä huomattavasti paremmin toi alku, kun sitä tuli mietittyä vähän tarkemmin.

Mut pitääs tarkastaa noi kaupat viel uusiks, jos sieltä vaikka joitain helmiä löytyis. Ainakin cut la roc:ia ja wiseguysia ois hieno saada. Freestylerssiä löytyykin jo pari biisii. Tosin Ruffneck pitäis ehdottomasti vielä jostain löytää ;).

Koskas otettais uusinta b2b? ;) :D
Cutoff

Posts: 14

#6 • • Cutoff
Meikältä löytyis Ruffneck :) osta pois!
Wiseguysiakin löytyy 5 levyä mut niitä en myy.
Avatar
#7 • • elysion Guest

Meikältä löytyis Ruffneck :) osta pois!
Wiseguysiakin löytyy 5 levyä mut niitä en myy.



nohittovie! Paljos pyydät, ja mistä voi noutaa?