Tarvinneeko tuota duplikoida? Yksi tämäntyyppinen Wiki riittää, imo.Ahaa, sä siis ehdotit toisen wikin avaamista tuon Klubituksen rinnalle.
45 posts, 3 pages, 6,944 views
Tarvinneeko tuota duplikoida? Yksi tämäntyyppinen Wiki riittää, imo.Ahaa, sä siis ehdotit toisen wikin avaamista tuon Klubituksen rinnalle.
Helppo on napista, valitettavasti kynnys tekstin omatoimiselle korjaamiselle tuntuu olevan asteen verran vaikeampi. Joillekin silloin tällöin jopa ylivoimasen haastava.
Ei tässä nyt pilkkua jörnitä vaan wikipedian sääntöjä?
Toivottavasti tuo Wiki ottaa tuulta alleen. Tostahan voi nopeasti muodostua vaikka "pikaopas skeneen turisteille" :)
Jep:
http://wiki.klubitus.org/Bilekuvaaja
Näillä mennään, sanoi entinen valmentaja.
Helppo on napista, valitettavasti kynnys tekstin omatoimiselle korjaamiselle tuntuu olevan asteen verran vaikeampi. Joillekin silloin tällöin jopa ylivoimasen haastava.
Joo, eihän mulla suomenkielisessä Wikipediassakaan ole kuin reilut 4000 muokkausta joista reilut 2500 on artikkelien muokkausta.
http://tools.wikimedia.de/~interiot/cgi-bin/count_edits?user=emhoo&dbname=fiwiki_p
Että onko kyseinen artikkelit perseestä vai ei, niin kirjoitatko nyt selkeällä suomenkielellä, kumpaan kategoriaan tuo putoaa.
Perusoletus miulla nyt on, että ko. artikkeli on ihan kelpaava kun et kerran sitä mitenkään muokannut.
EDIT: No nyt selvisi miulle se pointti. Tarkoitus oli ilmeisesti kertoa kuinka ansioitunut olet wikipedian suhteen ja samalla ilmaista ettet viitsi pistää tikkua ristiin klubiwikiin joka on muutaman päivän olemassaolon jälkeen valmiiksi ihan perseestä?
Sanotaanko niin, että Wikipediassa tuollainen artikkeli tuskin selviäisi poistoäänestyksestä.
Sanotaanko niin, että Wikipediassa tuollainen artikkeli tuskin selviäisi poistoäänestyksestä. Minä voisin kyseenalaistaa sen, onko bilekuvaaja niin olennainen henkilö ja osa klubikulttuuria, että siitä pitää olla artikkeli. Myöskin tuo termi on hieman outo, eivätkö bilekuvaajat sitten muualla kuvaa kuin bileissä. No, ehkä tämä pohdinta ei juuri tähän topiciin kuulu.
APUA! eiks toi ishkur o lähinnä vitsi.
Ei ainakaan mun mielestä. Siellä ne on genremääritykset ja ääni-näytteet kohdallaan.
Jos olet jostain erimieltä, niin join the club. Munkaan mielestä minimal ei oo teknoa. :hah:
Että onko kyseinen artikkelit perseestä vai ei, niin kirjoitatko nyt selkeällä suomenkielellä, kumpaan kategoriaan tuo putoaa.
Minä voisin kyseenalaistaa sen, onko bilekuvaaja niin olennainen henkilö ja osa klubikulttuuria, että siitä pitää olla artikkeli. Myöskin tuo termi on hieman outo, eivätkö bilekuvaajat sitten muualla kuvaa kuin bileissä. No, ehkä tämä pohdinta ei juuri tähän topiciin kuulu.
Toivottavasti et loukkaantunut verisesti kun otin esimerkiksi sinun aikaansaaman artikkelin.
Pointtisi on varsin väärässä ja asenteesi hämmentävän hyökkäävä.
Minusta tuo on ideana varsin mainio, jos se olisi objektiivinen klubikulttuuria asiallisesti käsittelevä kokoelma artikkeleita. Mutta kun ensimmäiset kirjoitukset sanovat "normaaleihin" vaatteisiin pukeutuvia taviksiksi tai kertovat miten bileissä tulisi käyttäytyä, ei se oikein innosta jatkamaan.
edit: Lisättäköön vielä, että tuo aloitusviestissä sanomasi "Wikipedian uusi osasto" on sitten niin väärässä kuin vain voi olla.
Ishkur's guide to electronic music sais mun puolesta olla tuolla jonkinlaisena suunnannäyttäjänä, mitä tulee genre-osastoon. Pitää sisällään kuitenkin pätevät määritykset ääninäytteineen.
LINKKI[/url]
Mielestäni bilekuvaaja (sillä nimellä vieläpä on opittu bileissä kuvaavat henkilöt tunnistamaan) on olennainen osa klubikulttuuria nykypäivänä. Ville tuossa kirjoittikin erittäin tyhjentävän kommentin aiheesta.
mä en kyllä ymmärrä minkä helvetin takia kaikki pitää määritellä niin vitun tarkkaan? eikö sitä voi nauttia musiikista ja klubbaamisesta ilman että sille on määritys olemassa?