paras mixtape?

254 posts, 13 pages, 65,705 views

Avatar
#1 • • Proximus Guest
No Niin,mikäs on teidän mielestä paras mixtape mitä ootte kuullu,omistatte??
ja sit vielä mikä on paras mixtape proteukselta??musta ykkönen!
proteus-hard nrg1
friik-mixtape
neon-in hardtrance i trust
sasha f-flashpoint
nää kolahtaa hyvin*pahis*
sebasti

Posts: 231

#2 • • sebasti Lauma
Tost rankemmasta proteus vs. neon on kyl hyvä. Orkidean vanhat unity mixit toimii hyvin... Ja sit tietysti Luna G:n "spacecake" airlines*hih*
mixed~thunder

Posts: 524

#3 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Muhun taas kolahtaa Rx:n CodeX,en oo kyl ihan varma et onks se Mixtape,mut muistaakseni kyllä.*heiii*Proteukselta kolahtaa ehkä eniten hard nrg II.Mutta makuasioistahan sitten ei voi kiistellä *hih*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

slush

Posts: 685

#4 • • slush
Mä oon kans ton proteus vs. neonin kannalla *hymy*

Ja proteuksen hard nrg 2 on jees! *vink*

--
Miks mulle aina käy näin???

cosmikki

Posts: 1,261

#6 • • cosmikki
Proteuksen Hard Nrg IV rokkaa *iloinen**plur*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Avatar
#7 • • Proximus Guest
se neonin levy alkaa jollakin saksalaisella achtum hokemalla..this is techno on vanhempi..myönnetään että proteus vs neon on tosi hyvä..this is my house rokkaa*plur*ja hard nrg II:ssa on hyvä alku*pahis*captain tinribin no woman allowed muistaakseni on eka biisi..ja se on kylla parasta polkkaa!!
mixed~thunder

Posts: 524

#8 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Sen verran vielä,että tosiaan kyllä toi Proteus vs Neonkin tykittää aika rankasti *pahis*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

puupi

Posts: 385

#9 • • puupi the puupi
Mä ooon niin samoilla linjoilla tässä Mixeissä..
Proteus on aidosti panostanu juttuihinsa ja neoninki biisi valinnat saa pomppimaan ihan kuuppa sekasi..
ja sit ku haluu rauhottuu niin tapsan unity tahtia soimaan.. ei vois mennä paremmin..
(En pistä järjestykseen..ehkä harrin 1 nrg.. ku siinä on nostalgiaa.. tai jotain)*pahis* *plur*

--
KM

Timce

Posts: 5,381

#10 • • Timce
Olen vähän samoilla aaltopituuksilla..Proteuksen MixCD:t (ei mixtapet) on kiertäny meikäläisen kaukaa jostain syystä,vaikka Herrasta pidänkin.Tosin itellä toimii paremmin parketilla.No more rock'n'roll!

Orionin mixaukset on toinen tapaus,joka herättää sen pienen sekopään tuolla pään sisäällä.Varsinkin viimeisin "On the rokks" kiertää kyllä kaikki polkan osa-alueet läpi ja kun "draivia" riittää ja melodiat on kohdallaan,niin.... *sydän*

Sasha F:n uusimmat (09/01) exc.... *piru* I'm mad!!!!!!

Fiilistelyihin kun päästiin,niin ofcourse JussiS:n "Planet trance"...heh heh..."ei itketä lauantaina,ei jakseta murjottaa" no ei todellakaan...Siinä yks joka toimii vieläkin vaikka vähän vanhempaa onkin,MUTTA!! ne klassikot..Follow me...in to the edge

Onhan noita muitakin,mut nämä nyt tuli ensimmäiseks mieleen.Enkä yksinkertaisesti jaksa enempää kirjoitella...

(muokattu 23.2.2002 10:14:51)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

cterror

Posts: 138

#11 • • cterror
mixiteippi mihin mä aina palaan jostain syystä on Orkidea - Unity 8 ... hmm... mitvittuu.. ehkä mussa asuu kuitenkin pieni transsipoika=)
toinen sian kova setti on DjMorgan - Dark NRG
kolmosena Yoji Biomehanika - Dance valley 2001

ja proteukselta definetly se ykkönen. siinä on kunnon nostoa, ankaraa vedätystä ja silloin se vielä soitti iloisempiakin biisejä. mä en täysin allekirjoita synkkää NRG mättöä... vauhti on hyvä mut melodiaa kaipaa... ja hoovereita=))

(muokattu 24.2.2002 23:13:04)

--
Ellet pidä jalanjäljistä naamallasi. miksi makaat maassa?

Mykiö

Posts: 16

#12 • • Mykiö
Prote vs Neon on hyvä tape.. NRG II on synkkää tykitystä joka toimii erittäin hyvin.. Sperminator-No Women Allowed..


BTW mikä mahtaa olla biisin nimi jota Prote usein käyttää settien alussa... Sitä klassista maailmanloppu huminaa.. ??*justjoo*

--
Murr

scobl

Posts: 755

#13 • • scobl
mixtape? Oletteko kuulleet Lord Of the Ringin soundtrackin? Se on tosi makea, paras kokoelma mitä olen koskaan kuullut :) Suosittelen lämpimästi! :)

--
bred na net

|Cronos|

Posts: 1,118

#14 • • |Cronos| the Moose
Hmm... Proteuksen 1 ja 4 on aikasta hyviä, Proteus vs. Neon on myös.. Pari muutakin hyvää on mitkä ei ole Proteuksen mut ku ei saakutti nyt vaa muista nimiä..*suru*

(muokattu 25.2.2002 18:28:11)

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Avatar
#15 • • Bond Guest
Scott Bond - Live at trance energy
*plur*
arty

Posts: 159

#16 • • arty diskopunk
>> mixtapes..

..säde - hard trance evolution - neon
..neon - in hard trance i trust
..dj cosmonaut - cosmomix
..pHaze - live @ vertigo

>> *sydän* ..

--
||

Avatar
#17 • • cope Guest
paras - Nick Warren @ Havana Israel 10.11.2001 :]
scobl

Posts: 755

#18 • • scobl
olettekos muuten kuulleet DJ Doboyn mixtapeja, ne on *slurps*, hyvää trancea! *hymy*

--
bred na net

freba

Posts: 151

#19 • • freba
Tuli ladattua semmoinen kuin Marco V - Live From Club Eau 11-24-01 ja se on todella mahtava setti. Siitä löytyy niin monta suosikkibiisiä että *plur*
scobl

Posts: 755

#20 • • scobl
cope se setti oli loistava! tiedätkö mistä saisi setissä olevien kappaleiden nimet?
it began in the Afrika ka ka ka *nauru*

niin ja löysin mielenkiintoisen sivun:

http://www.trajectory.org/catalyst/main.cfm

sieltä löytyy joitakin biisien nimiä...

(muokattu 15.3.2002 11:04:44)

--
bred na net