510 posts, 26 pages, 193,177 views
leffan esinäytös on suorastaan heikko, vaikka se tukeekin elokuvan myöhempiä tapahtumia.
Ja niin. Toivon tunnaribiisin tekijöille ja esittäjälle hidasta ja tuskallista kuolemaa. :mad:
Asiasta reikäleipään. Ku olin stiigaa tota teatterissa ja tuli mustavalkosta, ni jotku v***n teinixit rupes noin 3.2563424378 sekunnin kuluttua vinkuu väreistä.siis sitä mustavalkosta pätkääkö tarkotat? imo tää on yks niistä monista asioista joissa muut bond -leffat ei pääse lähellekään CR:n tasoa :)
Ja taustat ihan erilaiset ku muissa bondeissa. Ei ollu hirveet määrää silhuetteja ja muijia. Ainakaa riittävästi. Vähän oli loppua kohden, mutta silti ei ollu riittävän bondimainen.jep, harva bondibiisi on ollu edes siedettävä mut tää uusin on kyl ihan kakka.
siis sitä mustavalkosta pätkääkö tarkotat?
En oikeasti tajua miksi sitä on niin suitsutettu.
Oliko vähä toimivasti hoidettu color correction? Oliko ylikyllästetyt värit Hollywood tyyliin ärsyttävät makeat karkkivärit ja ihmisten naamat muovista, vai toimiko? Hä?kohtalotoveri :heart:
Se värimaailma siin leffassa oli niinku jotain niin upeeta.
Se värimaailma siin leffassa oli niinku jotain niin upeeta.
Delicatessen löytyy hyllystä ja City Of Lost Children myös heti ku löytyy kaupasta. Lost Children on juonellisestikin hyvä. Kuten Delicatessen. Amelien juoni on vähä sillee... hm.. no ylisöpöks tehty.Sitten kannattaa katsoa Jean-Pierre Jeunet'n aiemmat leffat Delicatessen ja City of Lost Children. Ällistyttävistä värimaailmoista puheen ollen...
Se, että värikorjausta on tehty aikaisemmin ja että löytyy paremmin tehtyjä tarkoittaa, että tämän leffan värimaailma on huono jopa oh plz:in ansaitseva? Nyt en oikein seuraa tätä logiikkaa. Taisin ymmärtää väärin.oh plz, värimaailmoilla kikkailu on moneen kertaan nähty ja paremminkin toteutettu.
soderberghin traffic?
tim burtonin lähes koko tuotanto?
kieslowskin väritrilogia?
unelmien sielunmessu?
*klip*