Mesa-Vatin dubipläjäys [40 min dub]

5 posts, 1 page, 1,015 views

Avatar
#1 • • Edited mesa-vatti Guest
Joo tässä olis vuonna 2005 julkaistulta dubipromomixwhateva cd:ltä napattu setti. Mix cd:n nimi oli Dubmension joka oli 80 minuuttinen matka halki dubsoundien. Tässä seteistä part 2 by mesa-vatti. Part 1 on Youth Immanuelin käsialaa ja ehkä sekin on joku päivä ladattavissa...
Ja itse mixcd:tä tehtiin vaan noin 20 kpl ja sitä sai oikeastaan vain Olotilan vikoissa bileissä Vaasassa jossa Komposti Sound System pisti porukkaan liikettä...vaikka poliisit oli lähellä lopettaa jamit kesken.

soittolista:

sly & robbie_jailbreak
twilight circus dub sound system_dub otaku
dub trio_drive by dub
butch cassidy sound system_brothers and sisters
the dub project_days of history feat. mykal rose
burnt friedmann & the nu dub players_pater noster feat. abi
rhythm & sound_free for all version
rhythm & sound_king version
rod modell_avionics
mikkel metal_image
basic reshape_the climax
maurizio_m4.5

Miksaus on mielestäni ihan yees ainakin kun setti on miksattu paskoilla Stanton vehkeillä.

CHECK!

:panic:
http://www.net-mix.org/mixes/download/dubmension-part-2-by-mesa-vatti.mp3
Avatar
#2 • • markymarkus Guest
Tää on hyvää soundia! Lopussa olevat elektrooni äänet miellyttävät erityisesti. Onks sun edellistä Hengailuloungea enää missään jaossa?
Avatar
#3 • • mesa-vatti Guest
Kiitos markymarkus! Joo tuota mä oon pari kertaa sen Hengailoungen laittanu tonne yousendit.com:n ja voin sen laittaa vielä uusiks tietenkin... :D
Avatar
#4 • • J-P Guest
hyvää musaa, mut ärsyttää:
kauhee kiire (ei tossa musassa oo kiire mihinkään ;)
feidit ihan turhia. nopeempia pystyvaihtoja vaan. :)

jeah!
Avatar
#5 • • mad'ison Guest
Joops, samoilla linjoilla olen. Turhaa kiirehdintää, tekee tästä jotenkin keskeneräsen kuulosen ja olosen. Pituutta on sopivasti ja biisit on maistuvia, se riittää minulle :)