Cafe Punawuori(ent.birdie)

27 posts, 2 pages, 3,809 views

#1 • • Edited djfuse Guest
Poistettu
#2 • • sir nenis Guest
ja osallistu myötähäpeään
#3 • • Ryvon DJ Guest
Nooh, sooner or later every motherfucker be on TV.
#4 • • kytkönen Guest
kiva ja kekseliäs nyanssi toi w:n käyttö tuossa nimessä! muutenki aika metka nimi :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
#5 • • Fusione Guest
No onhan tuo Punavuori nykyyään aika trendikästä aluetta... :panic:
#6 • • djdice Guest
:eek:
#7 • • -Pirpeli- Guest
Pete...mua vähän nolottaa, et oot mukana tässä ohjelmassa..Noinkin hyvä dj ja reipas tyyppi vois tehä niin paljon muutakin..Toivottavasti sä kuitenkin pääset mahdollisimman pitkälle, tai jopa loppuun saakka. Koska ainoastaan sillä tavalla on ees jonkinlainen mahdollisuus, et musalinja säilyy kunnollisena.
#8 • • djfuse Guest
Juu,kovin paljoa en valitettavasti voi linjaukseen vaikuttaa mutta sen verran on saanut ääntä pihalle että house painotteinen linja on ainakin toistaiseksi...Katsellaan miten menee...Mickey D soitti to-pe-la illat ja välillä tuli ihan ok settiäkin...
#9 • • Tapi T Guest
Koska kyseessä on näemmä yleisluontoinen mainos, joka ei koske yksittäistä tapahtumaa, niin siirretään Clubs & Events-osastoon ->
#10 • • djfuse Guest
Morjensta.Tästä punawuoresta on nyt syystäkin paljon melua foorumeilla.Eilisestä alkaen saamme jo kohtalaisen suurella osuudella vastata itse tulevista tapahtumista.Sain tuossa fiksun mailin eräältä henkilöltä.Hän suositteli että punavuoren alakerran bileitten järkkääminen annettaisiin alueen promoottoreille.Olin itse aktiivinen birdien kävijä ja haluaisin että linjaus olisi edes lähelle sitä mitä se oli silloin.Itse vastustan loppuun saakka jotain rokkabilli menoa yms mutta jos populaa ei saada kohta paikalle niin joku nokkela varmaan keksii että nyt skeidaa soimaan.Olisin kiitollinen jos saisin teiltä nyt vähän apua että saatais muutama hyvä tapahtuma järkättyä ja näin vakuutettua konemusiikin jatkamista siellä.

Laittakaa infoa/ehdotuksia/tarjouksia.
Mun maili on tässä kisassa
[email protected]z
#11 • • anton Guest

..mutta jos populaa ei saada kohta paikalle niin joku nokkela varmaan keksii että nyt skeidaa soimaan..

Ei se skeidan soittaminen pelasta enään silloin, Q se on jo housussa..
#12 • • Fusione Guest

Olisin kiitollinen jos saisin teiltä nyt vähän apua että saatais muutama hyvä tapahtuma järkättyä ja näin vakuutettua konemusiikin jatkamista siellä.

Mä en haluais olla ihan täydellinen dickhole tai kohdistaa tätä kritiikkiä juuri suhun mutta mitä jos laittaisitte paikan kiinni ja miettisitte vähän vaikka jotain muuta konseptia... nimeksi vaikka Birdie tms?
#13 • • djfuse Guest
Joo,nämä nimet yms on kyl ollu kaikki jo keksittynä ennen ohjelmaa...
#14 • • anton Guest

Jos kerran kaikki on funtsittu valmiiks, ni mikä tän homman booli-viiva sit oikein on?
#15 • • Daniel Braun Guest

Jos kerran kaikki on funtsittu valmiiks, ni mikä tän homman booli-viiva sit oikein on?

Samaa mietin itsekkin.
Taitaa vaan olla Sedun mainoskampania tai jotai toi koko ohjelma.

Pari jaksoa oon kattonu.
Eipä tarvi enää katsoa, sen verran 100% huttua toi on.
Ja itse mestoille ei varmaankaan tarvi koskaan mennä, sen verran laaduttoman oloinen paikka on kyseessä.
Järkevää punaista lankaa koko paikan tyylissä ei ole.
Konsepti reilusti haltuun kisailijat ;)
#16 • • kytkönen Guest
hehe loistavaa! tää on niin laatuviihdesarja..

Tämän päivän osassa osallistujat tajuavat että "hei meidän pileillä täytyy olla nimi!! jatkuvuutta... me ei vaan voida sanoa et 'hei tänään on hyvät pileet' ja sit huomenna 'tänäänki meil on hyvät pileet'"

:hah:
#17 • • akir0 Guest
Muutenkin noiden promoaminen tuntuu hassulta, ainakin omista bile/opiskelija-bile järjestelyajoilta on jäänyt mieleen, että ainakin pari viikkoa pitää olla mainostusaikaa, jotta jengiä saa kunnolla paikalle.

Mut, ehkäpä toi ohjelma olis hitosti tylsempi, jos joka päivälle ei oliskaan mitään "järkevää" ohjelmaa.
#18 • • lauri Guest
Ehkäpä homman idea Sedulta on näyttää, että kuka
tahansa ei voi tehdä menestyvää ja hienoa baaria/
yökerhoa...
#19 • • akir0 Guest

yökerhoa...

Voi olla kyl, veikkaanpa, että (oikeita) Sedu-paikkoja kuitenkin mietiskellään ja pureskellaan vähä pidempään, että minne ja millaista.
#20 • • lauri Guest

yökerhoa...

Voi olla kyl, veikkaanpa, että (oikeita) Sedu-paikkoja kuitenkin mietiskellään ja pureskellaan vähä pidempään, että minne ja millaista.

Ja tyyppien ei tarvitse opetella kaikkea nollasta, vaan
tietävät mitä tekevät...