Grid Wars 2 - täydellisyyttä hipova paketti!

44 posts, 3 pages, 4,778 views

#21 • • Samus Aran Guest
Ainakin mulle 360:n ohjain istuu hyvin. Digipadilla pelaamisessa on omat hyvät puolensa, kovin pistemäärä minkä ite oon spotannu on tehty ps1:n padilla. Yli 3milliä. Toi sun padi on kyl aika rennon näkönen (hyvässä ja huonossa), mut jos ristiohjain ja napit toimii ilman lagia, niin eipä pitäis olla suurempaa syytä vaihtamiseen. (EDIT: korjaan, oishan se kyl paljon fiksumpaa pelata vähintään napeilla jotka on mapattu ristiohjaimen tapaan, eli eikun kauppaan!)

Testaa ihmeessä vähän paremmallakin ajalla, eiköhän tollasista rajotuksista voi vähän luistaa :)
#22 • • Juha Vilkamo Guest
Noni, kävin poimimas kans 360-ohjaimen. Ja eiku treenaan! :)
#23 • • Båssanova Guest

Difficulty: Hard
Playfield Size: 1280 x 960

905 033

Strategiassa vielä paljon hiomista :)

Sainpas ekat vertailukelposet pohjat :)

Ohjain: Näppis

951 338
#24 • • Juha Vilkamo Guest
hardi, mutta mieluisampaa on pelata natiiviresolla 1440x900 :)

Ei niinku lähelläkään noita tuloksia, ne pienet kolmiot ja pallurat pääsee aina yllättämään.
#25 • • Sampson Guest
No niin, tässä sunnuntai päivän ratoksi, 6-vuotiaan Benjamin pojan kannustaessa taustalla, sain tulokseksi:

1 298 824

Vaikeustaso:Hard

Ohjain:Näppis (niinku kuuluukin olla!)
#26 • • Samus Aran Guest
Jes, tänään on toivottavasti aikaa uusille yrityksille! Hyviä pisteitä :)

Edit: eipä onnistukaan tänään, postilaatikossa odotti kiltisti paketti Hong Kongista, joten Ouendan vienee illan peliajan..
#27 • • Båssanova Guest
Nyt alkaa jo vähän sujua, 1 232 807

Paljon parempaa kyllä pystyy kun saa vaan hyvän runin :)
#28 • • Båssanova Guest
Ja taas vähän parani 1 806 027 :)
#29 • • Tapi T Guest
Mun enkka: 723 856

Ja on kyllä pirullisen addiktiivistä viihdettä. :D
#30 • • Samus Aran Guest

Controller = Joypad
Starting Level = Hard
Playfield Size = 1280 x 960

Muutaman päivän pakollisen taukoilun jälkeen uusin enkka: 1 345 584

Miljoonan jälkeen mustien aukkojen rytmi muuttuu aika rajusti, oli vaikeuksia mukautua ja menetin kolme alusta varmaan minuutin sisällä. Hyviä pisteitä kyl Båssalla ja Sampsonilla, eiköhän oteta muu internet kohta kiinni :)
#31 • • Båssanova Guest
No nyt tuli se kaipailtu ns. hyvä run

3 198 391

Pitää ehkä ottaa pientä breikkiä pelistä, kun aamupuuron puolukat alkaa jo poksahteleen :hah:
#32 • • Samus Aran Guest
:)
#33 • • Edited Samus Aran Guest
Uusin versio (5.3) ladattavana:

http://www.incitti.com/Blitz/

:)

EDIT:

Kaikki muut defaultissa, ulkoasun säätö tietty mielen ja koneen mukaan. Jos hidastelee mustien aukkojen kasvaessa, jne. niin yks hyvä tippi on vaihtaa particle style alhasemmaks.
#34 • • sonni Guest
on kyllä hullu peli saundeja myöten! x360:n padi täälläkin ja riemukkaalta tuntuu.
#35 • • Samus Aran Guest
HIGH SCORE SETTINGS (v5.3)

Controls: Anything but a mouse
Playfield Size: 1280x960 (option 16)
#36 • • Juha Vilkamo Guest
Siellähän on jo v. 5.4 :cool:

- Apr 19 5.4
- pulsing blackhole
- re-arrange order of generators
- fix Multiplier going to 11X
- move & shrink X Multiplier display
- change multiplier amounts
- reduce blackhole 'harvesting' points

sama linkki
#37 • • Edited Båssanova Guest
Jaa taas vähän parani ennätys (difficulty: hard, kontrolleri: näppis): 3 426 064

Tosi hankala näppiksellä pelata, kun ei voi liikkua ja ampua kuin 45 asteen kulmassa. Pitää varmaan hankkia joku analoginen ohjain niin vois päästä jo edes siedettäviin tuloksiin :D

edit: jaajoo, nyt tuli taas parempi elikkäs 4 317 871 :hah:
#38 • • Daniel Braun Guest
Lopulta sain paripäivää sit latailtua omalle koneelle ja olen kyllä niin myyty :hearts:
Helmi peli, ei vois parempaa toivoa ilmaispeliltä :)
Noi ennätyslukemat ovat vaan niiiiin kaukaisia...
#39 • • Tapi T Guest

jaajoo, nyt tuli taas parempi elikkäs 4 317 871

Siis kuinka paljon sä oikein hakkaat tota? :D Mä oon omasta mielestä pelaillu tota aika huolella (~ 45min/päivä) ja siltikään en oo saanu miljoonaa rikki.
#40 • • Båssanova Guest

jaajoo, nyt tuli taas parempi elikkäs 4 317 871

Siis kuinka paljon sä oikein hakkaat tota? :D Mä oon omasta mielestä pelaillu tota aika huolella (~ 45min/päivä) ja siltikään en oo saanu miljoonaa rikki.

No tänään pelasin kahdesti, yks peli kestää mulla about 30-40min. En nyt ihan päivittäin pelaa, kerran/pari silloin tällöin. Alussa pelasin enemmän, kun harjottelin noi "ötököiden" liikeradat, sen jälkeen alkoi helpottua toi peli huomattavasti. :)