O: Roland TB-303 & Roland TR-909

7 posts, 1 page, 2,695 views

Avatar
#1 • • Husu Guest
Hakusessa Roland TB-303 ja Roland TR-909, en maksa laitteista ylihintaa.

Myös vikaantuneet laitteetkin käyvät.

Yhteydenotot meilitse: [email protected]
Avatar
#2 • • Specimen Guest
Täytyy ihan kysyä, että paljollakon luulet saavasi kyseiset instrumentit?

Tuolla huuto.netin ja muusikoiden.netin puolella on pyöriny jo yks 909 pitemmän aikaa ja hintaa sillä 700e, mikä on kohtuu matala, kun vertaa esim: http://www.touched-by-sound.com/ jossa se on 1300e. Ruottin maalla yks löysi ~500e:lla kys. laitteen.

303:set nykyään menee ebayssa helposti yli 1200e hintaan, muualla ei ole pahemmin tullut vastaan tai sit hinta on ollut suoraan 1200+ $:ia. Jostain japanin ja kiinan ebaysta näitä lähtee 500 dollarilla, mutta uskaltaako sieltä huutaa, kun ei tiedä varmaa takuuta aitoudesta/olemassaolosta. Olen meinaan nähnyt useamman ilmoituksen, jossa on käytetty samaan aikaan muissa ilmoituksissa käytettyjä kuvia.
Avatar
#3 • • Husu Guest
Minä taasen en kysellyt hintaa laitteille vaan ilmoitin etsiväni moisia.

Lopullinen hinta on aina asiakkaan ja myyjän välinen asia.
Avatar
#4 • • Daniel Braun Guest

Minä taasen en kysellyt hintaa laitteille vaan ilmoitin etsiväni moisia.

Lopullinen hinta on aina asiakkaan ja myyjän välinen asia.


Kuten täällä tapana (näköjään aina) on, että puututaan osto/myynti-ilmoituksiin niin minäkin aukaisen suuni...

Toki hinta on myyjän ja ostajan välinen asia.
Mutta toki on hyvä että asiasta oikeesti jotain tietävät aukaisevat suunsa jottei tule väärinkäsityksiä/pahaa mieltä/hampaiden kiristelyä.

Kolkki on ollut jo jonkinaikaa tässä maassa harvinaista tavaraa.
Eipä muista milloin viimeksi on näkynyt myynnissä...

909 samallatavalla suht harvinaista tavaraa.
Hinta tällöin voi olla ihan mitä tahansa.
Okei, olkoon miten vintagegearia, niin ei nyt ihan mitään järjettömiä hintoja voi pyytää.
Mutta, aina on joku valmis maksamaan.
Joten, uskonpa että hirveen edullisesti et tule kyseisiä vermeitä saamaan ;)
Avatar
#5 • • OSC8 Guest

Minä taasen en kysellyt hintaa laitteille vaan ilmoitin etsiväni moisia.

Lopullinen hinta on aina asiakkaan ja myyjän välinen asia.



Pitää täysin paikkansa, eikä ihmisillä (varsinkaan sellaisilla jotka eivät ole ostamassa/myymässä mitään) ole aiheeseen mitään nokankoputtamista. Kysynnän ja tarjonnan laki pitää kyllä huolen siitä että tavara vaihtaa omistajaa ihan ilman muiden mielipiteitä "oikeasta" hinnasta.

Buy & Sell on tarkoitettu kaupankäyntiin. Jos haluaa keskustella jonkin laitteen arvosta, mikä estää perustamasta vaikkapa audiotechiin aiheesta topikkia? Toisten osto/myynti -ilmoitukset ei kuitenkaan ole oikea paikka "kertoa oikeita hintoja" tavaroille, mikäli ei ole itse ostamassa/myymässä mitään.
Avatar
#6 • • Specimen Guest


Kolkki on ollut jo jonkinaikaa tässä maassa harvinaista tavaraa.
Eipä muista milloin viimeksi on näkynyt myynnissä...
;)



Minäpä muistan :D

Minä taasen en kysellyt hintaa laitteille vaan ilmoitin etsiväni moisia.

Lopullinen hinta on aina asiakkaan ja myyjän välinen asia.



Pitää täysin paikkansa, eikä ihmisillä (varsinkaan sellaisilla jotka eivät ole ostamassa/myymässä mitään) ole aiheeseen mitään nokankoputtamista. Kysynnän ja tarjonnan laki pitää kyllä huolen siitä että tavara vaihtaa omistajaa ihan ilman muiden mielipiteitä "oikeasta" hinnasta.

Buy & Sell on tarkoitettu kaupankäyntiin. Jos haluaa keskustella jonkin laitteen arvosta, mikä estää perustamasta vaikkapa audiotechiin aiheesta topikkia? Toisten osto/myynti -ilmoitukset ei kuitenkaan ole oikea paikka "kertoa oikeita hintoja" tavaroille, mikäli ei ole itse ostamassa/myymässä mitään.



Mitä jos olisinkin valmis luopumaan kolkistani ja kysyin vähän kiertäen paljonko kys. henkilö on siintä valmis maksamaan. Samalla mainostin jonkun toisen ilmoitusta, missä myytiin toista noista laitteista, sekä kerroin vaihtoehtoja, mistä niitä saattaa löytää, koska olen itsekin ollut samassa tilanteessa. Ja kyllä minä tiedän, minkä verran niistä voi pyytää ja minkä verran maksaa. Anteeksi jos nyt pahoitin jommankumman mieltä jollain tavoin.
Avatar
#7 • • Husu Guest
Se mainittu ysi mikä huuto.netissä on ollut on tietääkseni jo löytänyt uuden onnellisen omistajan.

Jos kolkistasi haluat luopua niin tee kuten alkuperäisessä viestissä lukee ja lähetä meiliä. Muista asioista voi mun puolesta keskustella missä vaan, henk. koht en kuitenkaan ole kiinnostunut kuin ko. laitteista.

Jos ei suomesta löydy niin mennee ulkomaankaupaksi.

(ja ko. laitteita on kyllä suomessa myynnissä tuon tuostakin, suurin osa menee kaverikaupoilla vain :) )