Loistotavaraa. Alun syvän käynnin jälkeen päästiin tiukemmille linjoille, pikkuusen ehkä häiritsi tuo äkkinäinen muutos. Ehdottomasti mieleenpainuvin sessio oli tossa 29min jälkeen alkava chicago-vääntö, ristushyvä :-) Props
Alun syvemmistä vesistä liu'utaan kohti hieman rankempaa menoa ja lopussa tulee jo vähän rankempi Virta materiaali mieleen. Eipä tästä pahaa sanottavaa löydy, varmasti toiminut paikan päällä vielä paremmin kuin kotikuuntelussa.
Mitä tähän nyt vois sanoa muuta kun, että pirun hyvin vedetty! Setti ainakin omaan makuun paranee vain loppua kohden. Erityismaininta siinä 17:00 tienoilla alkavasta The Bells tyyppisestä biisistä, kova on.
Täysin samoilla linjoilla oon muiden kans, oikein loistokamaa.
Varsinkin alun smuuthimmat jutut on loistavia ja keskivaiheillakin tosi tiukkaa meininkiä.
Lopun meno vähän liiankin menevää näin kotikuunteluun mulle, mutta pileissä epäilemättä
toimii ku piri! Loistoralleja nekin.
Peukut ylöspäinsuuntaan
Ei nyt ole kyllä sitä mistä henkilökohtaisesti eniten kiksejä saan, mutta loistavasti kasailtu ja kuiteski ihan pirun hyvää saundia. Kelpais kyl kuulla livenä!
Kiitosta vaan mielenkiinnosta ja palautteista. Sitten ensi viikon lauantaina 1.4. on Valtimossa tiedossa allekirjoittaneelta piirun verran hillitympää tavaraa :)
oon kuunnellut tän todella monta kertaa - yleensä alusta loppuun. hypetystä, ylistyssanoja ja kehuja tästä vois luetella pitkän liudan. eli aivan hemmetin hyvää laatukamaa. mässive pros.